abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41084777
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 06:11 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

LEBANON: Leftover Israeli cluster bombs kill civilians

Unexploded cluster bombs prompt fear and fury in returning refugees

Overigens weigert Israel tot de dag van vandaag kaarten te geven van de mijnenvelden die ze in het verleden in Libanon hebben gelegd. Daar liggen er ook nog van.
Boehoe, Israel is slecht, nu weten we het wel.
pi_41086878
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 06:11 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

LEBANON: Leftover Israeli cluster bombs kill civilians

Unexploded cluster bombs prompt fear and fury in returning refugees

Overigens weigert Israel tot de dag van vandaag kaarten te geven van de mijnenvelden die ze in het verleden in Libanon hebben gelegd. Daar liggen er ook nog van.
Nu is er dus zekerheid, ze hebben 100% zeker met cluserbommen lopen smijten.
Allah Al Watan Al Malik
pi_41087240
Het gebruik van Clusterbommen door Israël is al 4 weken bekend. Ze blijken uitermate effectief in open veld omdat er een groot terrein mee bestreken wordt. In bebouwd gebied zijn deze bommen niet ingezet.
pi_41087499
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 10:40 schreef buachaille het volgende:
Het gebruik van Clusterbommen door Israël is al 4 weken bekend. Ze blijken uitermate effectief in open veld omdat er een groot terrein mee bestreken wordt. In bebouwd gebied zijn deze bommen niet ingezet.
Nou, ze lagen niet in open velden aan de beelden te zien
Allah Al Watan Al Malik
pi_41087925
Als Israël ze boven bebouwd gebied gebruikt heeft dan is dat een hele slechte daad geweest. Ik meen dat er afspraken over gemaakt zijn. Beschaafde landen willen die bommen helemaal verbieden, iets minder beschaafde landen staan ze alleen toe in open terrein. Verzachtende faktor van Israël is overigens wel dat ze eerst hebben gewaarschuwd.
pi_41088249
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 11:07 schreef buachaille het volgende:
Als Israël ze boven bebouwd gebied gebruikt heeft dan is dat een hele slechte daad geweest. Ik meen dat er afspraken over gemaakt zijn. Beschaafde landen willen die bommen helemaal verbieden, iets minder beschaafde landen staan ze alleen toe in open terrein. Verzachtende faktor van Israël is overigens wel dat ze eerst hebben gewaarschuwd.
Dat is in geen enkel opzicht een verzachtende omstandigheid.
Allah Al Watan Al Malik
pi_41088502
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 11:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat is in geen enkel opzicht een verzachtende omstandigheid.
Nou ik vind het vrij correct als men eerst waarschuwt wanneer een bom gedropt wordt. Maar door jou fanatieke haat zul je toch nooit iets positiefs over Israël kunnen horen of zeggen.
pi_41088583
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 11:30 schreef buachaille het volgende:

[..]

Nou ik vind het vrij correct als men eerst waarschuwt wanneer een bom gedropt wordt. Maar door jou fanatieke haat zul je toch nooit iets positiefs over Israël kunnen horen of zeggen.
Erg goed argument om je tegenstander in een discussie een "hater" te noemen. Ik zal even hetzelfde argument gebruiken. Omdat jij zo graag moslims dood ziet en aan wil tonen dat het eigenlijk allemaal hun eigen schuld is, weiger je elk negatief aspect van israel in te zien. Een moslim-hater.

En er is niks corrects aan om met clusterbommen in woonwijken te gaan strooien. Elke dode die daardoor valt is de schuld van Israel niet meer niet minder. Dacht je dat iedereen zo 123 weg kon komen als de blaadjes naar beneden vielen? Gehandicapten, ouderen, wezen, zwervers, arme mensen, zieken etc?
Allah Al Watan Al Malik
pi_41088953
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 11:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Erg goed argument om je tegenstander in een discussie een "hater" te noemen. Ik zal even hetzelfde argument gebruiken. Omdat jij zo graag moslims dood ziet en aan wil tonen dat het eigenlijk allemaal hun eigen schuld is, weiger je elk negatief aspect van israel in te zien. Een moslim-hater.

En er is niks corrects aan om met clusterbommen in woonwijken te gaan strooien. Elke dode die daardoor valt is de schuld van Israel niet meer niet minder. Dacht je dat iedereen zo 123 weg kon komen als de blaadjes naar beneden vielen? Gehandicapten, ouderen, wezen, zwervers, arme mensen, zieken etc?
Gelukkig ben ik geen Moslim-hater (in tegendeel) maar ik heb inderdaad wel een schurfthekel aan de Islam. En dat zijn 2 verschillende dingen.
En kennelijk bekijk ik de zaken genuanceerder dan jij doet. Aan beide kanten zijn er oorlogsmisdadigers actief en aan beide kanten zijn er ook helden. Als ik mensen hoor roepen dat ze blij zijn als er Amerikaanse, Israëlische, Irakese, Libanese etc. soldaten zijn omgekomen wordt ik altijd een beetje triest. Bij jou herken ik een soort zwartwit-denken waarbij alles wat uit Israël komt rot is.
pi_41089169
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 11:45 schreef buachaille het volgende:

[..]

Gelukkig ben ik geen Moslim-hater (in tegendeel) maar ik heb inderdaad wel een schurfthekel aan de Islam. En dat zijn 2 verschillende dingen.
En kennelijk bekijk ik de zaken genuanceerder dan jij doet. Aan beide kanten zijn er oorlogsmisdadigers actief en aan beide kanten zijn er ook helden. Als ik mensen hoor roepen dat ze blij zijn als er Amerikaanse, Israëlische, Irakese, Libanese etc. soldaten zijn omgekomen wordt ik altijd een beetje triest. Bij jou herken ik een soort zwartwit-denken waarbij alles wat uit Israël komt rot is.
Je herkent dat bij mij, terwijl je er geen enkele aanwijzing voor heb. Oftewel je houdt ervan om je tegenstander te schofferen, terwijl het uiteindelijk nergens op gebaseerd is. Hoe je het wend of keert, we HEBBEN het nu over Israel, en uiteindelijk een wandaad van Israel, de clusterbommen. En daar valt NIKS positiefs over te zeggen, hoewel jij het wel zoveel mogelijk probeert te bagetalliseren. En mensen die zeggen dat ze geen "moslim-hater" zijn maar wel een "hekel aan de Islam hebben", zijn per defenitie ongeloofwaardig. Een goede moslim draagt de Islam namelijk uit, dus kom er gewoon normaal voor uit, je haat moslims. (blijkt ook uit je reacties, want je probeert onschuldige moslims als haters neer te zetten)
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator woensdag 23 augustus 2006 @ 11:55:00 #61
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_41089181
quote:

[..]

lol!!!!
quote:
nou hier heeft hij gewoon gelijk

de reden dat clusterbommen niet boven verstedelijkt gebied afgeworpen worden is niet omdat die dingen ontploffen als ze neerkomen maar omdat er een percentage niet ontploft ... dan kun je waarschuwen dat ze eraan komen maar als de oorlog is afgelopen en mensen gaan terug naar huis dan liggen daar nog steeds onontplofte bommetjes (UXO's) die nog gewoon kunnen ontploffen als je bv je stukgeschoten huis een beetje begint te renoveren

feitelijk veranderd dat dorp dus in een mijnenveld
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 23 augustus 2006 @ 12:00:15 #62
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_41089314
en dan kun je roepen dat Hezbollah zich in de stad verschuilt maar dan nog is het smijten met clusterbommen niet echt effectief, ja ze kunnen zich niet meer verplaatsen maar dat kun je zelf ook niet en op een gegeven moment zal je toch dat dorp in moeten.

clusterbommen zijn handig om grote collones voertuigen of infanteristen uit te schakelen, en vliegvelden en zo, grote doelen waar je anders 40 sorties voor nodig hebt ofzo, 1 vrachtwagentje met raketjes erop kun je beter met je snelvuurkanon doen of evt er een bom op smijten
pi_41089387
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 11:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je herkent dat bij mij, terwijl je er geen enkele aanwijzing voor heb. Oftewel je houdt ervan om je tegenstander te schofferen, terwijl het uiteindelijk nergens op gebaseerd is. Hoe je het wend of keert, we HEBBEN het nu over Israel, en uiteindelijk een wandaad van Israel, de clusterbommen. En daar valt NIKS positiefs over te zeggen, hoewel jij het wel zoveel mogelijk probeert te bagetalliseren. En mensen die zeggen dat ze geen "moslim-hater" zijn maar wel een "hekel aan de Islam hebben", zijn per defenitie ongeloofwaardig. Een goede moslim draagt de Islam namelijk uit, dus kom er gewoon normaal voor uit, je haat moslims. (blijkt ook uit je reacties, want je probeert onschuldige moslims als haters neer te zetten)
Een Moslim die niet de hele dag over de Islam praat is dan voor jou een slechte moslim? Nou dan lopen er 900.000 slechte moslims in Nederland rond. Maak je vrienden mee!
En ook als ik met Moslims praat over het geloof hoef ik nog niet een hekel aan iemand te krijgen. Vorige week nog een heel interessant gesprek gehad met een voormalige Iraniër. Hij wist me zelfs te vertellen dat sommige Moslims in de heilige geest geloven! Met hem had ik veel gemeen. Wist je dat de voornaam van Khomeinie (nee z'n voornaam is niet Ayatolla) "Geest van God" betekent?
pi_41089477
Als een Libanese soldaat al 1000 onontplofte bommetjes opruimt hebben die Israeli's waardeloos spul gekocht of wordt er weer flink uit de duim gezogen.
pi_41089534
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 12:02 schreef buachaille het volgende:

[..]

Een Moslim die niet de hele dag over de Islam praat is dan voor jou een slechte moslim? Nou dan lopen er 900.000 slechte moslims in Nederland rond. Maak je vrienden mee!
En ook als ik met Moslims praat over het geloof hoef ik nog niet een hekel aan iemand te krijgen. Vorige week nog een heel interessant gesprek gehad met een voormalige Iraniër. Hij wist me zelfs te vertellen dat sommige Moslims in de heilige geest geloven! Met hem had ik veel gemeen. Wist je dat de voornaam van Khomeinie (nee z'n voornaam is niet Ayatolla) "Geest van God" betekent?
Nee, ik zeg nergens dat een moslim die de hele dag over de Islam praat een slechte moslim is. Maar een moslim draagt de Islam wel uit, of jij dat nu merkt of niet, dat doet er niet doe. Wat zij uitdragen haat jij, dus je haat hen automatisch. Khomeini, is alles behalve een belangrijk figuur. Wellicht voor Iraniers, of Sjieten. Maar voor 90% van de moslims ter wereld boeit hij geen drol en kent men ook geen "Geest van God".
Allah Al Watan Al Malik
pi_41089562
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 12:05 schreef CeeJee het volgende:
Als een Libanese soldaat al 1000 onontplofte bommetjes opruimt hebben die Israeli's waardeloos spul gekocht of wordt er weer flink uit de duim gezogen.
De VN zelf is ook aan het opruimen hoor, er zijn notabene beelden ervan op het nieuws geweest, erg nep zag het er niet uit in iedergeval
Allah Al Watan Al Malik
pi_41089953
Ach ja, clusterbommen, wat vreselijk
pi_41092500
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 12:21 schreef Godslasteraar het volgende:
Ach ja, clusterbommen, wat vreselijk
Best wel ja, zijn klote dingen!
quote:

[..]

Gelukkig ben ik geen Moslim-hater (in tegendeel) maar ik heb inderdaad wel een schurfthekel aan de Islam.

ik heb bijna zin om om deze quote in mijn sig te zetten.

[ Bericht 21% gewijzigd door venomsnake op 23-08-2006 13:52:47 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_41092564

Indonesian soldiers preparing for a potential deployment to Lebanon for a UN peacekeeping mission stand at attention during a show of force at Halim Perdanakusumah Airbase in Jakarta, Indonesia, Friday, Aug. 11, 2006. Malaysia and Indonesia insisted Tuesday August 22 on their right to send troops for a UN peacekeeping mission in Lebanon, dismissing Israeli objections to the involvement of the mostly Muslim nations because they don't recognize the Jewish state.(AP Photo/Irwin Fedriansyah)
Allah Al Watan Al Malik
pi_41092619
quote:

[..]

Gelukkig ben ik geen Moslim-hater (in tegendeel) maar ik heb inderdaad wel een schurfthekel aan de Islam.
nu moet je mij dit effe uitleggen, want ik vat em niet

je gaat mij niet vertellen over, hate the sin not the sinner crap
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_41093109
Bommen zijn over het algemeen nogal klote dingen, waarom dat gemiemel over clusterbommen? Verwachten jullie dat ze slechts met stenen naar elkaar zitten smijten ofzo?
  Moderator woensdag 23 augustus 2006 @ 14:05:13 #72
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_41093217
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 14:01 schreef Evil_Jur het volgende:
Bommen zijn over het algemeen nogal klote dingen, waarom dat gemiemel over clusterbommen? Verwachten jullie dat ze slechts met stenen naar elkaar zitten smijten ofzo?
het probleem heb ik al uitgelegd, lees het maar terug
pi_41093221
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 13:46 schreef Slayage het volgende:

[..]

nu moet je mij dit effe uitleggen, want ik vat em niet

je gaat mij niet vertellen over, hate the sin not the sinner crap
edit: laat maar.

[ Bericht 6% gewijzigd door buachaille op 23-08-2006 14:12:51 ]
  Moderator woensdag 23 augustus 2006 @ 14:11:06 #74
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_41093433
nope
pi_41093504
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 14:11 schreef sp3c het volgende:
nope
ik ook niet

je vergeleek het met kanker...

leg uit dan...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_41093542
Vergelijk het met de griep. Ik heb geen hekel aan grieplijders maar ik haat het griepvirus.
pi_41093552
Huh kanker...uhm ok.
Allah Al Watan Al Malik
pi_41093571
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 14:14 schreef Mutant01 het volgende:
Huh kanker...uhm ok.
Oh hij heeft het verandert in griep, nu is de vergelijking in een keer wel logisch.
Allah Al Watan Al Malik
pi_41093638
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 14:14 schreef buachaille het volgende:
Vergelijk het met de griep. Ik heb geen hekel aan grieplijders maar ik haat het griepvirus.
jaja, maar er is een verschil tussen iemand die onwillend ziek is geworden en iemand die bewust voor een religie kiest...
-Rabia Al-Basri
pi_41093651
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 14:15 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Oh hij heeft het verandert in griep, nu is de vergelijking in een keer wel logisch.
-Rabia Al-Basri
  Moderator woensdag 23 augustus 2006 @ 14:17:36 #81
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_41093661
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 14:14 schreef buachaille het volgende:
ok duidelijk, allmost makes sense even

waarom heb haat je de Islam?
omdat sommige mensen het misbruiken?

gebeurt met de bijbel en elke andere godsdienst ter wereld ook
pi_41093757
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 14:17 schreef sp3c het volgende:

[..]

jijj snapt het blijkbaar niet hij HAAT de islam omdat het verder is gegaan waar jezus is gebleven en daar ooknog eens succesvol in is gebleken
-Rabia Al-Basri
pi_41093830
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 13:42 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Best wel ja, zijn klote dingen!
....
bom = bom
pi_41093868
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 13:45 schreef Mutant01 het volgende:
[afbeelding]

Indonesian soldiers preparing for a potential deployment to Lebanon for a UN peacekeeping mission stand at attention during a show of force at Halim Perdanakusumah Airbase in Jakarta, Indonesia, Friday, Aug. 11, 2006. Malaysia and Indonesia insisted Tuesday August 22 on their right to send troops for a UN peacekeeping mission in Lebanon, dismissing Israeli objections to the involvement of the mostly Muslim nations because they don't recognize the Jewish state.(AP Photo/Irwin Fedriansyah)
Met andere woorden, versterking voor Hezbollah, en dus potentieel doelwit van de Israeliërs
pi_41093952
quote:

[..]

Excuses, pas nadat ik het had neer gezet besefte ik dat het ook een scheldwoord was.
Mij mening over de Islam heb ik al in eerdere posts verwoord, lees mijn geschiedenis maar eens na. Mijn grootste bezwaar is het totalitaire karakter ervan en het religieus fascisme. Het haten van de Islam is een groot woord, ik gebruik liever het woord schurfthekel. Overigens heeft de Islam ook mooie dingen. Brokstukken van de waarheid (de Bijbel) zijn er nog steeds in te herkennen. Wat me er ook in bevalt zijn de familieverbanden. Gezinnen blijven erdoor bij elkaar Maar laten we maar terug gaan naar Libanon.
  Moderator woensdag 23 augustus 2006 @ 14:26:05 #86
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_41093953
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 14:22 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

bom = bom
nee
pi_41094110
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 14:26 schreef buachaille het volgende:

Het haten van de Islam is een groot woord, ik gebruik liever het woord schurfthekel.
moeilijk heh toegeven dat je de islam haat? je wordt er immers geen betere christen door
-Rabia Al-Basri
pi_41094173
quote:

[..]

bom = bom
Ja, een atoombom is hetzelfde als een kleine bom!
Allah Al Watan Al Malik
pi_41094194
quote:

[..]

Religies worden niet "misbruikt". Sommige mensen leven een religie strikter na dan anderen, en naarmate men een religie strikter naleeft, deste meer ellende. Al hangt dat natuurlijk in hoge mate af van wat zo'n religie allemaal verkondigt. Met een fundamentalistische boedhist zullen weinigen moeite hebben. Een fundamentalistische moslim daarentegen is een monster, en wel omdat de religie in kwestie monstreus is.
Gelukkig zijn moslims óók mensen, en nemen ze in naam van vrede en fatsoen meestal een loopje met hun religie

Terzijde, zal je post over clusterbommen even opzoeken.
pi_41094217
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 14:31 schreef Slayage het volgende:

[..]

moeilijk heh toegeven dat je de islam haat? je wordt er immers geen betere christen door
Inderdaad, altijd zo hypocriet he. (Bijna een bevesting van jeweetwel).
Allah Al Watan Al Malik
pi_41094249
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 14:32 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja, een atoombom is hetzelfde als een kleine bom!
ja dan telt een piraat ook mee uiteraard
-Rabia Al-Basri
pi_41094261
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 14:33 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Religies worden niet "misbruikt". Sommige mensen leven een religie strikter na dan anderen, en naarmate men een religie strikter naleeft, deste meer ellende. Al hangt dat natuurlijk in hoge mate af van wat zo'n religie allemaal verkondigt. Met een fundamentalistische boedhist zullen weinigen moeite hebben. Een fundamentalistische moslim daarentegen is een monster, en wel omdat de religie in kwestie monstreus is.
Gelukkig zijn moslims óók mensen, en nemen ze in naam van vrede en fatsoen meestal een loopje met hun religie

Vraag even in een aantal andere landen wat ze van fundamentalistische boedhisten vinden. En werkelijk wat je hier zegt is je mening, en geen waarheid. Je probeert je waarheid op te dringen aan mensen die er niets mee te maken willen hebben. Fundamentalistische atheisten zijn dus geen haar beter.
Allah Al Watan Al Malik
pi_41094280
quote:

[..]

bom = bom

meer kan ik er niet van maken
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_41094285
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 14:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Inderdaad, altijd zo hypocriet he. (Bijna een bevesting van jeweetwel).
vind ik ook ja, maar bevestiging van wat?
-Rabia Al-Basri
pi_41094324
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 14:35 schreef Slayage het volgende:

[..]

vind ik ook ja, maar bevestiging van wat?
Mwah, zal ik later wellicht melden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_41094381
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 14:34 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Vraag even in een aantal andere landen wat ze van fundamentalistische boedhisten vinden. En werkelijk wat je hier zegt is je mening, en geen waarheid. Je probeert je waarheid op te dringen aan mensen die er niets mee te maken willen hebben. Fundamentalistische atheisten zijn dus geen haar beter.
was wel grappig ja laatst om die boedhistische monikken te zien demosntreren tegen de besprekingen van de overheid met de tamils
-Rabia Al-Basri
pi_41094427
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 14:36 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Mwah, zal ik later wellicht melden.
Ik neeem aan dat je me hypocriet noemt omdat ik zeg wel een hekel te hebben aan Islam maar niet aan Moslims. Het zij zo dan.
pi_41094522
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 14:38 schreef buachaille het volgende:

[..]

Ik neeem aan dat je me hypocriet noemt omdat ik zeg wel een hekel te hebben aan Islam maar niet aan Moslims. Het zij zo dan.
nee dat je het woord haat niet wilt gebruiken omdat het een te beladen woord is en zelfs "haram" is voor een christen, terwijl je wel alle omschrijvingen van het woord deelt als je aan de islam denkt

dat mijn vriend noem ik hypocriet
-Rabia Al-Basri
pi_41094550
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 14:33 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Ik denk dat je voor een fundamentalistische Moslim niet veel hoeft te vrezen hoor, echter wel een extremistische, fundamenten van de Islam of hoe een Moslim dat in praktijk brengt brengt geen gevaar, maar wellicht heb jij een andere kijk op wat die fundamenten nou precies inhouden dan ik.
X
pi_41094666
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 14:42 schreef Alulu het volgende:

[..]

Ik denk dat je voor een fundamentalistische Moslim niet veel hoeft te vrezen hoor, echter wel een extremistische, fundamenten van de Islam of hoe een Moslim dat in praktijk brengt brengt geen gevaar, maar wellicht heb jij een andere kijk op wat die fundamenten nou precies inhouden dan ik.
uiteraard, glasnost vindt dat elke zichzelf respecterende moslim, alle niet moslims zou moeten onthoofden, omdat allah dat zou willen, dusss
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')