Is dat zo?quote:
Sjoewequote:Op maandag 21 augustus 2006 12:50 schreef Chowi het volgende:
Ik zal het maar vast doen voor iemand anders het doet:
Wie?
Waarom?quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:52 schreef the_legend_killer het volgende:
schop hem voor zijn kont
Tjah doe dan een andere foto die niet in een rar stondquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:51 schreef Het_hupt het volgende:
* Het_hupt durft van TS geen pic te plaatsen, want dan krijgt hij een ban![]()
hij kan hem ook gekocht hebben daar zijn handeltjes voor.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:50 schreef Klonk het volgende:
hij jat verkeersborden, schorum...
Google of de FOK!-searchquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:57 schreef TerugVindPost het volgende:
Maar wat is ijsmeis.rar? want daar hoor ik iedereen over praten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Dat word ook wel heling genoemdquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:58 schreef welkominspace het volgende:
[..]
hij kan hem ook gekocht hebben daar zijn handeltjes voor.
(heb ook handeltje gehad)
maar een plaatsnaambord/verkeersbord op je kamer is wel heel vetquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat word ook wel heling genoemd
Ja.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:02 schreef Xtreem het volgende:
't is links langharig werkschuw tuig
oh nee, wacht, da's alexxx![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:05 schreef Sjoewe het volgende:
Hee dat verkeersbord heeft zich hier vrijwillig voor adoptie gemeld ja. We houden heel veel van elkaar
Wie de fok ben jijquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:06 schreef boem-dikkie het volgende:
wie de fok is dat nou weer
Een ijsmeis.bar dan weer welquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Tjah doe dan een andere foto die niet in een rar stond![]()
Het is echt zoquote:
als je er nog eentje exstra wil moet je het zeggen maar verzend kosten zijn voor jezelfquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:05 schreef Sjoewe het volgende:
Hee dat verkeersbord heeft zich hier vrijwillig voor adoptie gemeld ja. We houden heel veel van elkaar
Een verkeersbord kan niet vliegen en niet lopen. Kwam zeker in een taxi naar je toequote:
Ik banjerde door een bos in België en daar lag ze zielsalleen onder de graffiti en verbogen, en met liefde is ze weer de oude geworden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een verkeersbord kan niet vliegen en niet lopen. Kwam zeker in een taxi naar je toe![]()
Ja, dus eigenlijk is ie kei stom eh?quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:09 schreef SimtekF1 het volgende:
HIj laat zich iig niet op de foto zetten in z'n nakie zodat half Fok later in bezit is van Sjoewe.rar
Kudoooowssssssquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:09 schreef ijsmeis het volgende:
Nu heb je flink wat views in je fotoboekje Sjoewe.
Wedden dat je dat niet gedaan had bij een oude bejaardequote:Op maandag 21 augustus 2006 13:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik banjerde door een bos in België en daar lag ze zielsalleen onder de graffiti en verbogen, en met liefde is ze weer de oude geworden.
Sjoewe heeft een piem0l volgens mij hoor.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:10 schreef TerugVindPost het volgende:
Via google vind ik niksstaat het nergens op een server? Ben eigenlijk wel benieuwd want volgens mij moet dat een heel erg mooi meisje zijn
![]()
Ja of niet.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, dus eigenlijk is ie kei stom eh?
Ja, of probeer gewoon ontopic te blijven eh?quote:
Een kromgebogen ondergekalkte bejaarde in het bos?quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wedden dat je dat niet gedaan had bij een oude bejaarde![]()
Spam topique, derhalve enigzins wat degelijk hang- en sluitwerkquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:09 schreef ijsmeis het volgende:
Nu heb je flink wat views in je fotoboekje Sjoewe.
Een heen- en weer schoptopic. Doen wequote:Op maandag 21 augustus 2006 13:14 schreef Molluck het volgende:
Baggermod, flikker dit effe in PTA dan, hij komt toch nergens anders...
Ik zocht die rar die dezelfde naam heeft als jou, denk leuke meid misschien, ff 69-en en plezier hebben en dan samen foto's makenquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sjoewe heeft een piem0l volgens mij hoor.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:15 schreef TerugVindPost het volgende:
[..]
Ik zocht die rar die dezelfde naam heeft als jou, denk leuke meid misschien, ff 69-en en plezier hebben en dan samen foto's maken![]()
Je bent maar een jaartje of 3 te laat.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:15 schreef TerugVindPost het volgende:
[..]
Ik zocht die rar die dezelfde naam heeft als jou, denk leuke meid misschien, ff 69-en en plezier hebben en dan samen foto's maken![]()
Je weet niet waar je het over hebtquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:15 schreef TerugVindPost het volgende:
[..]
Verraderquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:17 schreef Renesite het volgende:
Als ik geen mening heb klik ik op de eerste keuze.
He, verdraait.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:15 schreef TerugVindPost het volgende:
[..]
Doe ik toch ook.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, of probeer gewoon ontopic te blijven eh?
Is Sjoewe een leuke user?
» Hell yeah!
» Hell no!
» Geen mening.
» Wie?!
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
o je ben een vrouw....quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:22 schreef TerugVindPost het volgende:
Waarom word er zo gereageerd als ik zeg dat ik hoop dat ze mooi is en misschien met mij een leuke bisex nacht tegemoet wil zien en met veel plezier aan elkaars oestertje zitten
Omdat je een slechte kloon bent.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:22 schreef TerugVindPost het volgende:
Waarom word er zo gereageerd als ik zeg dat ik hoop dat ze mooi is en misschien met mij een leuke bisex nacht tegemoet wil zien en met veel plezier aan elkaars oestertje zitten
Gaan jullie nu copuleren or what?quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, duh, iedereen wil je schoppen!
Oh ja joh?quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, duh, iedereen wil je schoppen!
Alsjeblieft nietquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:25 schreef cerror het volgende:
[..]
Gaan jullie nu copuleren or what?
Ik ben gewoon direct, ik zeg waar het op staat en wat ik wil dat is gewoon duidelijk zijn, maar ik merk het al.....quote:
Voor?quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, ik rivaliseer alleen met Sjoewe.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, ik rivaliseer alleen met Sjoewe.
* ijsmeis zet de waterkoker vast aan.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mijn troepen zijn al onderweg naar de Limburgse grens
Mod van watquote:
Eerst thee, dan knokken.quote:
Dan moet je samen met René modden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mod van watHet luie-werkschuwe-linkse-studenten-forum?
Ik ben een slet voor een blauw jasjequote:Op maandag 21 augustus 2006 13:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan moet je samen met René modden.
Ik zou het niet doen hoor.
[afbeelding] .
Nemen wij de koekjes mee.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Aardig van me eh?
Aardbeitjesthee Sjoew?
Je bent geen 19 meer. Helaasch.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben een slet voor een blauw jasje
He, ga eens snel koffie voor me halen en mijn voeten kussen, slaafquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan moet je samen met René modden.
Ik zou het niet doen hoor..
Houd je bek, teef en maak me wat te eten.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
He, ga eens snel koffie voor me halen en mijn voeten kussen, slaaf![]()
Nadat je niet deed wat ik wou gisteravond?quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Houd je bek, teef en maak me wat te eten.
De koffie staat klaar, doe ik ondertussen mn latex stoepakje aan, dat vond je vorige keer ook zo leukquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
He, ga eens snel koffie voor me halen en mijn voeten kussen, slaaf![]()
Je quote de verkeerde makkerquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
De koffie staat klaar, doe ik ondertussen mn latex stoepakje aan, dat vond je vorige keer ook zo leuk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |