Gaan jullie nu copuleren or what?quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, duh, iedereen wil je schoppen!
Oh ja joh?quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, duh, iedereen wil je schoppen!
Alsjeblieft nietquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:25 schreef cerror het volgende:
[..]
Gaan jullie nu copuleren or what?
Ik ben gewoon direct, ik zeg waar het op staat en wat ik wil dat is gewoon duidelijk zijn, maar ik merk het al.....quote:
Voor?quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, ik rivaliseer alleen met Sjoewe.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, ik rivaliseer alleen met Sjoewe.
* ijsmeis zet de waterkoker vast aan.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mijn troepen zijn al onderweg naar de Limburgse grens
Mod van watquote:
Eerst thee, dan knokken.quote:
Dan moet je samen met René modden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mod van watHet luie-werkschuwe-linkse-studenten-forum?
Ik ben een slet voor een blauw jasjequote:Op maandag 21 augustus 2006 13:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan moet je samen met René modden.
Ik zou het niet doen hoor.
[afbeelding] .
Nemen wij de koekjes mee.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Aardig van me eh?
Aardbeitjesthee Sjoew?
Je bent geen 19 meer. Helaasch.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben een slet voor een blauw jasje
He, ga eens snel koffie voor me halen en mijn voeten kussen, slaafquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan moet je samen met René modden.
Ik zou het niet doen hoor..
Houd je bek, teef en maak me wat te eten.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
He, ga eens snel koffie voor me halen en mijn voeten kussen, slaaf![]()
Nadat je niet deed wat ik wou gisteravond?quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Houd je bek, teef en maak me wat te eten.
De koffie staat klaar, doe ik ondertussen mn latex stoepakje aan, dat vond je vorige keer ook zo leukquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
He, ga eens snel koffie voor me halen en mijn voeten kussen, slaaf![]()
Je quote de verkeerde makkerquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
De koffie staat klaar, doe ik ondertussen mn latex stoepakje aan, dat vond je vorige keer ook zo leuk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |