Gehaald in een auto met schakelen, heb die 2 jaar automaat gereden omdat er simpelweg niets anders voorhanden was.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:33 schreef freak1 het volgende:
heb je overigens wel je rijbewijs gehaald in een auto met schakelen? of was dat ook een automaat?
Diesel rijdt makkelijker weg dan benzine. In principe hoef je bij diesel niet eens gas bij te geven. Als je heel voorzichtig bent bij benzine ook niet, maar dat is echt centimeterwerk. Daar leer je het aangrijppunt wel van te vinden, trouwens. Belangrijkste is rustig blijven en niet bang zijn dat je het fout doet. Zolang je maar weet waar de rem zit, kan je niet zoveel gebeuren.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:30 schreef zwatel30 het volgende:
Nee ik ben geen vrouw (no offence), maar diesel vs benzine wat is dan makkelijker weg rijden? (en evt. nog tips???)
quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:45 schreef DrMarten het volgende:
Gewoon doen, als je 1 dag in die auto gereden hebt ben je weer helemaal gewend.
Was t maar de leaseautoquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:54 schreef sanger het volgende:
Je geeft zelf al aan dat je heel graag daar wilt werken, dan moet een dagje oefenen met schakelen toch geen belemmering te zijn?
Hoezo kun je overigens geen automaat kiezen als leaseauto?
De techniek van het wegrijden met zowel benzine als diesel is hetzelfde, als jij de basishandelingen uitvoert dan rij je in beide gevallen gewoon weg.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:30 schreef zwatel30 het volgende:
Nee ik ben geen vrouw (no offence), maar diesel vs benzine wat is dan makkelijker weg rijden? (en evt. nog tips???)
had ik ook, afgelopen 2 weken op vakantie geweest met een automaat.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:15 schreef Karina het volgende:
Ik ken het probleem, ik rijd nu ook al een tijdje automaat en kreeg een keer een leenauto mee, dat was dus een schakelauto. Voor elk stoplicht sloeg de motor af en reed ik daarna hortend en stotend weg. Eind van de dag ging het al beter. Kwestie van weer even wennen denk ik.
Andersom had ik trouwens hetzelfde probleem, van schakelauto (die had ik vroeger) naar automaat, was ook even wennen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |