Zonder zadel vind de TS toch lekkerder!quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:13 schreef SlideAway het volgende:
Hij zit lekker.
Josti's nemen juist de nachtbus...quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:16 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Welke klapdeurjosti gaat er dan ook met de fiets?
Echte mannen nemen de stadsbus of de nachtbus.
Oh, in dorpen hebben ze daar natuurlijk nog nooit van gehoord he?![]()
Laatste bus ging al om 23.40 uur...dan begint het net.....dus vandaar de fiets...quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:16 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Welke klapdeurjosti gaat er dan ook met de fiets?
Echte mannen nemen de stadsbus of de nachtbus.
Oh, in dorpen hebben ze daar natuurlijk nog nooit van gehoord he?![]()
Rare nachtbus, als ie niet 's nachts rijdt...quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:19 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Laatste bus ging al om 23.40 uur...dan begint het net.....dus vandaar de fiets...![]()
Praktischquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:15 schreef Chriz2k het volgende:
Gewoon allebei achterop, en zij op jouw penis.
WTF is smelsuiter?quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:23 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Smelsuiter op het zadel? Heb ik ook... Heb met een stukje rem-binnenkabel het zadel vastgemaakt aan het frame.
Snelsluiter?quote:
quote:
Niet als je eerst enthousiast op je fiets gesprongen bent, om er daarna achter te komen dat je niet op je zadel zit, maar je zadelpen in jou.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:23 schreef Jikpunth het volgende:
3 km loop je toch ook in 20 min. zeikstraal
Als ie er toch al inzit kun je net zo goed doorfietsenquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:24 schreef JohanDaButcher het volgende:
Niet als je eerst enthousiast op je fiets gesprongen bent, om er daarna achter te komen dat je niet op je zadel zit, maar je zadelpen in jou.
Kortom, verkapt uit de kast kom topic van TSquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:24 schreef JohanDaButcher het volgende:
[..]
Niet als je eerst enthousiast op je fiets gesprongen bent, om er daarna achter te komen dat je niet op je zadel zit, maar je zadelpen in jou.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:24 schreef JohanDaButcher het volgende:
[..]
Om hem om te doen...quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:38 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Zo flauw dat mensen zulke dingen jatten.
Zondag is mijn riem gejat.
Waarom zou je in godsnaam iemands riem gaan jatten.
Valt onder kutgeintjes... zoals in iemands brommerhelm pissenquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:38 schreef SimtekF1 het volgende:
Zo flauw dat mensen zulke dingen jatten.
Zondag is mijn riem gejat.
Waarom zou je in godsnaam iemands riem gaan jatten.
Ja dat snap ik ook.quote:
Seks met dat Zadel !!quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:57 schreef Saekerhett het volgende:
HIJ HEEFT EEN FIETS ZONDER ZADEL!!!!
Hij heeft een fiets zonder zadel!!!!
Fiets zonder ZAAAAADEL
Hij heeft een fiets zonder zaaaadel.
De trieste mongool die geen 15 euro voor een nieuwe heeft.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:48 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook.
Maar welke trieste mongool gaat een versleten riem jatten.
Ik bedoel ga naar de winkel en voor 15 euro heb je een nieuwe.
Gaatje boren en een bout door kader en zadelpen, opgelostquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:23 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Smnelsluiter op het zadel? Heb ik ook... Heb met een stukje rem-binnenkabel het zadel vastgemaakt aan het frame.
hoho, dit riekt een beetje naar eigenrichtingquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:12 schreef Razor21 het volgende:
Gaat eensch doodt aan de persoon die mijn zadel heeft.
quote:
daar zit wat inquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:59 schreef KonnieKipke het volgende:
Neem dan een taxi pauper. Staat ook nog eens wat galanter voor het meisje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |