Ben ik zaterdag met mijn vriendin naar de "kermis"van Blaricum geweest. Vooral lekker veel zuipen bij cafe de Ouwe Tak....wil ik terug om 2 uur s'nachts vindt ik in één keer een fietszadel. Ik denk dat is hendig, ken ik verkopen op internet.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende: Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{ :{²
Op maandag 21 augustus 2006 12:34 schreef JohanDaButcher het volgende: Dus even duidelijkheid, de persoon tot wie het zadel behoorde heeft het zadel zelf van de fiets afgenomen?
Weet niet.
Een leuk detail. Mijn vrienden hebben blijkbaar nog wel iemand zien fietsen. Een gozer met zo'n k*nker lui wijf achterop. Dat wijf zat op de bagagedrager. DIe gozer zat toch raar te kijken toen ie aan het fietsen was. Heel erg verbeten en pijnlijk. Die had blijkbaar niet zo'n goed zadel.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende: Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{ :{²