DM-Ghostly +1quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:39 schreef DM-Ghostly het volgende:
ja ik denk dat ik weet het jezus mysterie?
Ok maar welke planeet of ster geeft nu aan welk sterrenbeeld iemand heeft??quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:02 schreef NoSigar het volgende:
Sterrebeeld is afhankelijk van de datum. En hoe de stand van de planeten dan is.
Eh .. waarom?quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:06 schreef Daffodil31LE het volgende:
AD, kun je mij eens mailen alsjeblieft?
Om je wat te vragen, maar aangezien Fok! nog geen PM-systeem heeft....quote:
haha, dan zal er niet veel variatie optreden qua sterrenbeelden toewijzen..quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:20 schreef dolle_hond het volgende:
het sterrenbeeld waar de poolster op dat moment in zit
Is het zo prive dan?quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Om je wat te vragen, maar aangezien Fok! nog geen PM-systeem heeft....
Anders had ik 't wel op Fok! gegooid. En jij hebt geen mailadres in je profiel staan. Dus.quote:
Nee, helaas het gaat echt om een andere planeet!quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:05 schreef Jojoortje het volgende:
In welke baan de aarde staat op het moment dat je geboren wordt!?
Gaat het over mijn geklaag in ONZ?quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Anders had ik 't wel op Fok! gegooid. En jij hebt geen mailadres in je profiel staan. Dus.
U +1quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:24 schreef U het volgende:
[..]
haha, dan zal er niet veel variatie optreden qua sterrenbeelden toewijzen..
misschien het sterrenbeeld waar de zon op dat moment in opkomt?
Zie je het plaatje niet?quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:37 schreef DM-Ghostly het volgende:
[..]
UH ik mis iets. Alleen maar welke serie is toch wat weining info????
Nou blijkbaar niet, en om het ook onmogelijk te maken om het op te zoeken is het wel handig om het af en toe zo te doen. (tenzij je 't plaatje inderdaad niet ziet, dan kon het wel eens lastig worden)quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:37 schreef DM-Ghostly het volgende:
[..]
UH ik mis iets. Alleen maar welke serie is toch wat weining info????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |