Gelijk heb je hoorquote:Op maandag 21 augustus 2006 03:04 schreef buyukAbi het volgende:
O ja, al wordt het wel wat minder de laatste tijd, maarre ik nok ff met antwoorden geven. Vind de reacties namelijk veel leuker om te lezen ipv dat ik me hier suf zit te typen.
Zoals al eerder vermeld: tis z'n eigen levenquote:Op maandag 21 augustus 2006 03:12 schreef golfer het volgende:
Toch nog even een offtopic vraagje hier aan je, buyukAbi, staan jullie als familie achter zijn besluit om hier aan mee te doen, of zijn daar wat discussies aan vooraf gegaan?
Daar slaapt hij hequote:Op maandag 21 augustus 2006 03:07 schreef AiaS het volgende:
[..]
Nee hoor, hij is de slaapkamer van de zusjes binnen gelopen![]()
de josti discoquote:Op maandag 21 augustus 2006 03:14 schreef ThaSandman het volgende:
In welke disco was hij nou portier? Niemand meegekregen?
Me tooquote:Op maandag 21 augustus 2006 03:12 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, ik trek het niet meer, ik ga naar bed
Hij heeft de naam niet gezegd, maar het is de senaat, in VALKENSWAARD... en ik woon daar...quote:Op maandag 21 augustus 2006 03:14 schreef ThaSandman het volgende:
In welke disco was hij nou portier? Niemand meegekregen?
Ja a a a a a aaa aa aa aaquote:Op maandag 21 augustus 2006 03:16 schreef avonne het volgende:
Jeroen woont bij zijn ouders en zijn zusje ...
... meer krijgen we ook niet van hem te weten, geloof ik![]()
Dan heb ik Valkenswaard toch goed meegekregen. Kan ik mijn vriendin weer blij maken, want die komt daar ook vandaan.quote:Op maandag 21 augustus 2006 03:16 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Hij heeft de naam niet gezegd, maar het is de senaat, in VALKENSWAARD... en ik woon daar...
Hij had wel gelijk, tis een mooie discotheek![]()
Moet jij niet op je paard??quote:Op maandag 21 augustus 2006 03:21 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Moet dat jochie niet naar school?
Cool man, weer een beroemdheid uit ons fantastische dorpquote:Op maandag 21 augustus 2006 03:20 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Dan heb ik Valkenswaard toch goed meegekregen. Kan ik mijn vriendin weer blij maken, want die komt daar ook vandaan.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 03:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mijn resumé van vandaag. Volgens mij zijn Marcel, Hilde, Etiënne en Jeroen een komplete familie.
Edit: Met Milica erbij dus....
Tuurlijk. Wie vind t nou niet leuk om 3 uur lang bevestigd te krijgen dat je leuk bent!quote:Op maandag 21 augustus 2006 03:20 schreef golfer het volgende:
Blonde doosjes van 35 en 27 vinden het wel leuk om jochie van 19 op te geilen, geloof ik?
Iedereen, behalve door Etiennequote:Op maandag 21 augustus 2006 03:24 schreef arneaux het volgende:
Tuurlijk. Wie vind t nou niet leuk om 3 uur lang bevestigd te krijgen dat je leuk bent!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |