Dat was m'n moederquote:Op maandag 21 augustus 2006 02:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vond dat huilende vrouwelijke familielid van jullie bij de kick-off aflevering wel leuk om te zien.
Moeder? Tante?
Nu ben ik (denk ik) overtuigd dat je broer van Semih bentquote:Op maandag 21 augustus 2006 02:53 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Hij vraagt er toch zelf om? Bedoel als zo'n 19 jarige plofzak met z'n babbeltjes op TV komt, kan je wachten op reacties. Dat geld ook voor Semih, had hij maar thuis moeten blijven
Die luitjes in het huis zien vrij veel hoor. Ze hadden het er ook al over dat ze bij een naakt douchende Milica in de badkamer kwamen. Zover hebben wijhet nog niet geschoptquote:Op maandag 21 augustus 2006 02:59 schreef Stereotomy het volgende:
Het leuke is dat wij veel meer naakt van Sabrina zien dan Etienne ooit zal zien
Zeker voor de discussie, zoals ik hem vandaag een paar keer hoorde lachen....is het gewoon een kwestie van tijd tot z'n ware irritante "IK-HEB-GELIJK-WANT-IK-BEN-SLIMMER-DAN-JIJ" mentaliteit naar boven komt. Eerst maar eens afwachten of hij inderdaar een racistje isquote:Op maandag 21 augustus 2006 02:57 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hoe zal Semih volgens jou reageren als bijvoorbeeld uitkomt dat Etiënne een rascist is? Zal hij dan met 'm in discussie gaan of 'm doodzwijgen?
De sletquote:Op maandag 21 augustus 2006 03:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die luitjes in het huis zien vrij veel hoor. Ze hadden het er ook al over dat ze bij een naakt douchende Milica in de badkamer kwamen. Zover hebben wijhet nog niet geschopt
Racisten zijn niet altijd blank slimmerd. Het gaat om denkbeelden die men heeft. Dat heeft vaak wel met huidskleur te maken maar diezelfde huidskleur is niet doorslaggevend.quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:59 schreef LoveProfusion het volgende:
Etienne racist dat zou ik op zich nog wel komisch vinden. Een halfbloed die racistisch is haha..hij is er wel dom genoeg voor.
Op de BB site staat dat Simeh ook heel koppig kan zijn: is dat zo?quote:Op maandag 21 augustus 2006 03:01 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Zeker voor de discussie, zoals ik hem vandaag een paar keer hoorde lachen....is het gewoon een kwestie van tijd tot z'n ware irritante "IK-HEB-GELIJK-WANT-IK-BEN-SLIMMER-DAN-JIJ" mentaliteit naar boven komt. Eerst maar eens afwachten of hij inderdaar een racistje is
Wie bedoel je met deze zin ?quote:Op maandag 21 augustus 2006 03:01 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
is het gewoon een kwestie van tijd tot z'n ware irritante "IK-HEB-GELIJK-WANT-IK-BEN-SLIMMER-DAN-JIJ" mentaliteit naar boven komt.
Maar is dat dan zijn instellingen tijdens een discussie? Zo ja, dan lijkt het met nagenoeg zinloos een discussie met 'm aan te gaan.quote:Op maandag 21 augustus 2006 03:01 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Zeker voor de discussie, zoals ik hem vandaag een paar keer hoorde lachen....is het gewoon een kwestie van tijd tot z'n ware irritante "IK-HEB-GELIJK-WANT-IK-BEN-SLIMMER-DAN-JIJ" mentaliteit naar boven komt. Eerst maar eens afwachten of hij inderdaar een racistje is
Dat heb ik ook. En ook met Monique, Sabrina, Tijn, Rik, Marcel en Janinequote:Op maandag 21 augustus 2006 03:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik kan Etienne niet meer aanhoren...
Dat wil je niet weten. Gaat echt nergens over.quote:Op maandag 21 augustus 2006 03:03 schreef arneaux het volgende:
Welke onderwerpen doen de zusjes trouwens aan streamers?
Zoals ik al in mijn posting aangaf is Etienne een HALFBLOEDJE, dus van meerdere rassen, welk ras wil hij dan haten als hij het toch allebei is? Maar goed misschien ziet hij zichzelf als een arier weet ik veel..maar voor de buitenwereld is hij een halfbloed.quote:Op maandag 21 augustus 2006 03:01 schreef arneaux het volgende:
[..]
Racisten zijn niet altijd blank slimmerd. Het gaat om denkbeelden die men heeft. Dat heeft vaak wel met huidskleur te maken maar diezelfde huidskleur is niet doorslaggevend.
Ah. t Ging me er vooral om of ze over Etiënne aannet ouwehoeren waren.quote:Op maandag 21 augustus 2006 03:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten. Gaat echt nergens over.![]()
Ik capture geen tieten meer. Ik probeer mijn reputatie wat op te krikkenquote:Op maandag 21 augustus 2006 03:03 schreef Stereotomy het volgende:
Okee, wie heeft dat gecapt? Scanman? Tietuh?
O ja, al wordt het wel wat minder de laatste tijd, maarre ik nok ff met antwoorden geven. Vind de reacties namelijk veel leuker om te lezen ipv dat ik me hier suf zit te typen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 03:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Op de BB site staat dat Simeh ook heel koppig kan zijn: is dat zo?
Geen woord.quote:Op maandag 21 augustus 2006 03:04 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ah. t Ging me er vooral om of ze over Etiënne aannet ouwehoeren waren.
Laatste vraag: gaat Simeh BB6 winnen? Denk je dat 'ie sterk genoeg daarvoor is?quote:Op maandag 21 augustus 2006 03:04 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
O ja, al wordt het wel wat minder de laatste tijd, maarre ik nok ff met antwoorden geven. Vind de reacties namelijk veel leuker om te lezen ipv dat ik me hier suf zit te typen.
dringende vragen worden natuurlijk altijd behandeld![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 03:04 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Zoals ik al in mijn posting aangaf is Etienne een HALFBLOEDJE, dus van meerdere rassen, welk ras wil hij dan haten als hij het toch allebei is? Maar goed misschien ziet hij zichzelf als een arier weet ik veel..maar voor de buitenwereld is hij een halfbloed.
En dat racisten niet altijd blank zijn...like DUH. Je probeert me nu al een tijdje onderuit te halen en het is je nog niet gelukt. Ik ga lekker slapen..succes
Scandudequote:Op maandag 21 augustus 2006 03:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik capture geen tieten meer. Ik probeer mijn reputatie wat op te krikken
neeeeh neeeeh neeeeheeeeeequote:Op maandag 21 augustus 2006 03:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik capture geen tieten meer. Ik probeer mijn reputatie wat op te krikken
geen idee, die 2 snappen elkaar zo goed, dat wij het niet volgen kunnenquote:Op maandag 21 augustus 2006 03:03 schreef arneaux het volgende:
[..]
Eigenlijk isty t ook niet eens waard.quote:
Nee hoor, hij is de slaapkamer van de zusjes binnen gelopenquote:Op maandag 21 augustus 2006 03:06 schreef melke het volgende:
Jaaa Etienne gaat slapen!!
Hij ligt onderin het stapelbed hè... Onder de zusjes dusquote:Op maandag 21 augustus 2006 03:07 schreef AiaS het volgende:
[..]
Nee hoor, hij is de slaapkamer van de zusjes binnen gelopen![]()
Ja, hij heeft het onderste stapelbedquote:Op maandag 21 augustus 2006 03:07 schreef scanman01 het volgende:
Etienne is nu ook bij de meiden in de slaapkamer.
[afbeelding]
eh... hij wordt een irritant betwetertje, bedoel je?quote:Op maandag 21 augustus 2006 03:01 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
....is het gewoon een kwestie van tijd tot z'n ware irritante "IK-HEB-GELIJK-WANT-IK-BEN-SLIMMER-DAN-JIJ" mentaliteit naar boven komt.
Nou overdrijf ik nu ook wel. Hij kan ook goed luisteren en zeker ook goed discuseren, alleen denk ik dat er weinig te luisteren valt bij Ettienne en dat daardoor de motivatie minder is om echt inhoudelijk te gaan beppen met zo'n gast.quote:Op maandag 21 augustus 2006 03:03 schreef arneaux het volgende:
[..]
Maar is dat dan zijn instellingen tijdens een discussie? Zo ja, dan lijkt het met nagenoeg zinloos een discussie met 'm aan te gaan.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 03:08 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Nou overdrijf ik nu ook wel. Hij kan ook goed luisteren en zeker ook goed discuseren, alleen denk ik dat er weinig te luisteren valt bij Ettienne en dat daardoor de motivatie minder is om echt inhoudelijk te gaan beppen met zo'n gast.
Hoop het niet, maar hij kan soms op het randje zitten. (maarja, dan krijg je ook echt de leukste opmerkingen uit hem)quote:Op maandag 21 augustus 2006 03:07 schreef avonne het volgende:
[..]
eh... hij wordt een irritant betwetertje, bedoel je?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |