Inderdaad... stap 1 : geef haar complimentjes.quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:46 schreef LoveProfusion het volgende:
Nu gaat hij de moves maken..
Ik kijk regelmatig bij die mongeaulen van GeenStijl, als je daar sommige idioten ziet, kan het hier alleen maar meevallenquote:Op maandag 21 augustus 2006 02:40 schreef avonne het volgende:
[..]
![]()
maar denk je dat je dat ook vindt als Semih hier minder leuk besproken wordt?
quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:47 schreef scanman01 het volgende:
Etienne: "Wat heeft jouw dochtertje een geluk zeg. Jij ziet er nog zo goed uit!"
Sabrina: "Ooooh... dank je"
Ahum... daar zou ik maar niet zo zeker van zijn. Als familielid zijnde moet je in feite nooit hier op fok gaan meelezen. Geloof me.quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:47 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Ik kijk regelmatig bij die mongeaulen van GeenStijl, als je daar sommige idioten ziet, kan het hier alleen maar meevallen
Vroeg lesbisch?quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:47 schreef arneaux het volgende:. Het dochtertje heeft geluk dat haar ma er goed uitziet. In fucks name, why?! Doofy!
Wacht maar af totdat we hier losgaan.quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:47 schreef buyukAbi het volgende:
Ik kijk regelmatig bij die mongeaulen van GeenStijl, als je daar sommige idioten ziet, kan het hier alleen maar meevallen
Ik heb er gister 15 opgezogen. Ze zaten allemaal in een straal van 1 vierkante meter.quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:38 schreef superhero87 het volgende:
JEZUS WAT EEN MEGASPIN HIER. DIE POTEN ZIJN EXTREEM!
alleen in de woestijn heb ik ze groter gezien![]()
Bah
Ach kom, als Simeh hier na BB6 komt dan wordt hij op handen gedragen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ahum... daar zou ik maar niet zo zeker van zijn. Als familielid zijnde moet je in feite nooit hier op fok gaan meelezen. Geloof me.
Dat welja... Je kunt nog zo asociaal zijn... als je na BB op fok komt dan ben je de grote heldquote:Op maandag 21 augustus 2006 02:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach kom, als Simeh hier na BB6 komt dan wordt hij op handen gedragen.
Dude. Met je moeder.quote:
nou heb je mazzel... Semih heeft nog geen fout gemaakt, dus voorlopig zit je goedquote:Op maandag 21 augustus 2006 02:47 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Etienne prikt uitsluitend in vrouwen met een IQ lager dan 100quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:51 schreef scanman01 het volgende:
Iedere vrouw met een IQ van boven de 100 zou er zo doorheen prikken....maarja, daar ligt dus het probleem.
[afbeelding]
Oe! Geil.quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eeeh, vroeg lesbisch, incestueus sexueel ontwikkeld?
Dat zijn wel vaak de mooisten trouwens...quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Etienne prikt uitsluitend in vrouwen met een IQ lager dan 100
Hij vraagt er toch zelf om? Bedoel als zo'n 19 jarige plofzak met z'n babbeltjes op TV komt, kan je wachten op reacties. Dat geld ook voor Semih, had hij maar thuis moeten blijvenquote:Op maandag 21 augustus 2006 02:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ahum... daar zou ik maar niet zo zeker van zijn. Als familielid zijnde moet je in feite nooit hier op fok gaan meelezen. Geloof me.
Zoals Rik bij Etiënne losgaat, bedoel je... Whole in one......quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Wacht maar af totdat we hier losgaan.![]()
Welkom trouwens.
Staan jullie achter hem, dat ie het BB huis in is gegaan? Was je in de studio?quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:53 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Hij vraagt er toch zelf om? Bedoel als zo'n 19 jarige plofzak met z'n babbeltjes op TV komt, kan je wachten op reacties. Dat geld ook voor Semih, had hij maar thuis moeten blijven
Zeker waar. Het hele probleem met Fok is dat het vaak erg ongenuanceerd is wat er geroepen word.quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:53 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Hij vraagt er toch zelf om? Bedoel als zo'n 19 jarige plofzak met z'n babbeltjes op TV komt, kan je wachten op reacties. Dat geld ook voor Semih, had hij maar thuis moeten blijven
hahahaha, ik wacht met smart, wij weten van niets, dus het zou inderdaad een geheim kunnen zijn.......maar denk het nietquote:Op maandag 21 augustus 2006 02:51 schreef avonne het volgende:
[..]
nou heb je mazzel... Semih heeft nog geen fout gemaakt, dus voorlopig zit je goed
Maar wat vindt je van de suggestie dat Micheline zwanger is? en dat dat het "familiegeheim" is?
Goed antwoord.quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:53 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Ik vond dat huilende vrouwelijke familielid van jullie bij de kick-off aflevering wel leuk om te zien.quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:53 schreef buyukAbi het volgende:
FAKE !!!!quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zijn wel vaak de mooisten trouwens...
In dit geval niet overigens.
stream 4quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:55 schreef BorTheWolf het volgende:
Nu wil ik die 2 zusters wel ff horen. of zullen ze het negeren ?
Ik was niet in de studio, en wat hij doet met z'n leven moet hij helemaal zelf weten. Heb hem wel eerst flink uitgelachen, totdat ik hoorde wat het prijzengeld was. (maarja, heb nu begrepen dat dat weer anders is nu)quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Staan jullie achter hem, dat ie het BB huis in is gegaan? Was je in de studio?
Hoe zal Semih volgens jou reageren als bijvoorbeeld uitkomt dat Etiënne een rascist is? Zal hij dan met 'm in discussie gaan of 'm doodzwijgen?quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:55 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
hahahaha, ik wacht met smart, wij weten van niets, dus het zou inderdaad een geheim kunnen zijn.......maar denk het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |