Gelijk heb je hoorquote:Op maandag 21 augustus 2006 03:04 schreef buyukAbi het volgende:
O ja, al wordt het wel wat minder de laatste tijd, maarre ik nok ff met antwoorden geven. Vind de reacties namelijk veel leuker om te lezen ipv dat ik me hier suf zit te typen.
Zoals al eerder vermeld: tis z'n eigen levenquote:Op maandag 21 augustus 2006 03:12 schreef golfer het volgende:
Toch nog even een offtopic vraagje hier aan je, buyukAbi, staan jullie als familie achter zijn besluit om hier aan mee te doen, of zijn daar wat discussies aan vooraf gegaan?
Daar slaapt hij hequote:Op maandag 21 augustus 2006 03:07 schreef AiaS het volgende:
[..]
Nee hoor, hij is de slaapkamer van de zusjes binnen gelopen![]()
de josti discoquote:Op maandag 21 augustus 2006 03:14 schreef ThaSandman het volgende:
In welke disco was hij nou portier? Niemand meegekregen?
Me tooquote:Op maandag 21 augustus 2006 03:12 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, ik trek het niet meer, ik ga naar bed
Hij heeft de naam niet gezegd, maar het is de senaat, in VALKENSWAARD... en ik woon daar...quote:Op maandag 21 augustus 2006 03:14 schreef ThaSandman het volgende:
In welke disco was hij nou portier? Niemand meegekregen?
Ja a a a a a aaa aa aa aaquote:Op maandag 21 augustus 2006 03:16 schreef avonne het volgende:
Jeroen woont bij zijn ouders en zijn zusje ...
... meer krijgen we ook niet van hem te weten, geloof ik![]()
Dan heb ik Valkenswaard toch goed meegekregen. Kan ik mijn vriendin weer blij maken, want die komt daar ook vandaan.quote:Op maandag 21 augustus 2006 03:16 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Hij heeft de naam niet gezegd, maar het is de senaat, in VALKENSWAARD... en ik woon daar...
Hij had wel gelijk, tis een mooie discotheek![]()
Moet jij niet op je paard??quote:Op maandag 21 augustus 2006 03:21 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Moet dat jochie niet naar school?
Cool man, weer een beroemdheid uit ons fantastische dorpquote:Op maandag 21 augustus 2006 03:20 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Dan heb ik Valkenswaard toch goed meegekregen. Kan ik mijn vriendin weer blij maken, want die komt daar ook vandaan.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 03:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mijn resumé van vandaag. Volgens mij zijn Marcel, Hilde, Etiënne en Jeroen een komplete familie.
Edit: Met Milica erbij dus....
Tuurlijk. Wie vind t nou niet leuk om 3 uur lang bevestigd te krijgen dat je leuk bent!quote:Op maandag 21 augustus 2006 03:20 schreef golfer het volgende:
Blonde doosjes van 35 en 27 vinden het wel leuk om jochie van 19 op te geilen, geloof ik?
Iedereen, behalve door Etiennequote:Op maandag 21 augustus 2006 03:24 schreef arneaux het volgende:
Tuurlijk. Wie vind t nou niet leuk om 3 uur lang bevestigd te krijgen dat je leuk bent!
quote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 03:31 schreef avonne het volgende:
heeft iemand geluid op 1 en 2?
Wat magtie niet doen? Haar 'playen'.quote:Op maandag 21 augustus 2006 03:30 schreef avonne het volgende:
Half Duo daagt hem nu wel uit he?
"Oh, dat moet je niet bij mij doen, ECHT"
"... loverboy..." voegt ze nog toe
Mochtie willenquote:Op maandag 21 augustus 2006 03:31 schreef AiaS het volgende:
Dat wordt lastig, neuken terwijl je vader paar meter verder ligt te ronken.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 03:31 schreef AiaS het volgende:
Dat wordt lastig, neuken terwijl je vader paar meter verder ligt te ronken.
Welnee!!!quote:Op maandag 21 augustus 2006 03:32 schreef arneaux het volgende:
[..]. Bovendien lijkt het me lastig klaarkomen als je vanuit je ooghoeken je vader ziet.
haar laten schrikken, zoals in een griezelfilm, "boe" en zoquote:Op maandag 21 augustus 2006 03:32 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat magtie niet doen? Haar 'playen'.
Wrom dan?quote:Op maandag 21 augustus 2006 03:34 schreef arneaux het volgende:
Dat is echt smerig.
Hij moet dus ook zn shirt aanhouden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 03:35 schreef avonne het volgende:
[..]
haar laten schrikken, zoals in een griezelfilm, "boe" en zo
quote:
Of je komt zo hard klaar dat er wat klodders richting pa opgaanquote:Op maandag 21 augustus 2006 03:32 schreef arneaux het volgende:
[..]. Bovendien lijkt het me lastig klaarkomen als je vanuit je ooghoeken je vader ziet.
ik denk dat ik liever Marcel heb dan die engerd van zijn zoonquote:Op maandag 21 augustus 2006 03:34 schreef arneaux het volgende:
Dat is echt smerig.
edit schitterend dit!!!quote:Op maandag 21 augustus 2006 03:36 schreef Coraatje het volgende:
hoe dom ze ook zijn die zusjes en irritant soms ook.. ik heb me net om hun gekkigheid wel zitten lachen
die ene zou een leuk slachtoffer zijn voor mijn ,met haar angstjes
Truste.quote:Op maandag 21 augustus 2006 03:36 schreef Bluezz het volgende:
Ik haak hier af hoor
Trustuh, en NEE IK GA NIET NAAR HET ZWAAITOPIC
Gebeurd er?quote:
Jammer. Anders hadden we nog even kunnen zoenen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 03:36 schreef Bluezz het volgende:
Ik haak hier af hoor
Trustuh, en NEE IK GA NIET NAAR HET ZWAAITOPIC
ik niet. Ik vind dit o-ik-ben-zo-bang-gedoe mega irriquote:Op maandag 21 augustus 2006 03:36 schreef Coraatje het volgende:
hoe dom ze ook zijn die zusjes en irritant soms ook.. ik heb me net om hun gekkigheid wel zitten lachen
die ene zou een leuk slachtoffer zijn voor mijn ,met haar angstjes
ze zijn een beetje angstig, ze zien en horen van alles om zich heen, zeg maar beetje puber angst.quote:
een van die zusjes is super bang en bij alles wat ze ziet of hoort schrikt ze ,nu liggen die vader en zoon der onder en ze lopen haar gewoon lekker op te fokkenquote:
Het is gewoon weer een toneelstukje van dr. Daarom is t zo irritant.quote:Op maandag 21 augustus 2006 03:38 schreef avonne het volgende:
[..]
ik niet. Ik vind dit o-ik-ben-zo-bang-gedoe mega irri
het is toch gewoon lachen hoe iemqand zich zo aan kan stellenquote:Op maandag 21 augustus 2006 03:39 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het is gewoon weer een toneelstukje van dr. Daarom is t zo irritant.
Wat ik heb begrepen is dat de dames ook niet zijn gaan douchen na het sporten.quote:Op maandag 21 augustus 2006 03:40 schreef Provenio het volgende:
heeft ie da hempje nou ook aan als ie gaat slapen?
Mwa. Bij een volwassen persoon trek ik dat altijd maar slecht.quote:Op maandag 21 augustus 2006 03:41 schreef Coraatje het volgende:
[..]
het is toch gewoon lachen hoe iemqand zich zo aan kan stellen
Ik denk dat ze een dag voor de liveuitzending pas de eerste weekopdracht krijgen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 03:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Morgen weer een dag... Hopen dat ze dan een beetje meer vuur aan de schenen wordt gelegd.
Het begint nu weer beetje saai te worden.
OK, dat Etiënne bashen was dan wel weer leuk.
Die "player" had niets in de gaten, hoe hij te kakken werd gezet. Wat zullen z'n "homies" hem uitlachen, als hij de eerste ronde eruit ligt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien mag plofkop het er wel afwrijven.quote:Op maandag 21 augustus 2006 03:41 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen is dat de dames ook niet zijn gaan douchen na het sporten.
Nee, volgens mij ook niet. Alleen Marcia kwam terug en zei dat ze zich even had gedoucht, omdat alles zo klef was na het sporten.quote:Op maandag 21 augustus 2006 03:41 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen is dat de dames ook niet zijn gaan douchen na het sporten.
Egbertquote:Op maandag 21 augustus 2006 03:42 schreef avonne het volgende:
quizvraag:
Wie zegt
"Ik durf nu niet meer naar de WC, hoor"
antwoord
[ code verwijderd ]
Lekkah dan.quote:Op maandag 21 augustus 2006 03:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, volgens mij ook niet. Alleen Marcia kwam terug en zei dat ze zich even had gedoucht, omdat alles zo klef was na het sporten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |