abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41016306
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vervolg op de [BB6] Streamverslagen van zondag 20 augustus 2006

En wat uitleg over wat nu wel en niet een streamverslag is:

Ze slapen nog
Is een streamverslag. Beetje kort, maar soms is er niet meer te vertellen en is het wel prettig om af en toe een update te lezen, bijvoorbeeld als er al een hele tijd niet gestreamd is. Het is niet wenselijk dit vijf keer per half uur te posten.

Goedemorgen. Het is rustig in het huis, wanneer doet Big Brother die haan aan?
Dit is geen streamverslag. Het enige stukje dat voor de lezers interessant is is dat het rustig is, de rest gaat over jou als poster.

Over objectivteit:
De ene poster doet het wel, de ander niet. Een beetje satirisch je mening door laten schemeren is geen probleem. Maar de ene na de andere post iemand bashen of afzeiken is niet leuk. Dus objectiviteit is geen vereiste maar maak het niet te bont.

Over offtopic gaan:
Onderaan een post melden dat je wat anders gaat doen als je een hele tijd gestreamd hebt is niet erg. Dit is wel weer handig voor een ander die het leest en het streamen dan weer op kan pikken.
Tussen de posts door opmerken dat je de was aan het doen bent, je je doodverveelt, de bewoners saai vindt e.d. is gewoon alleen maar vervelend voor anderen om te lezen.

Smileygebruik:
Wel toegestaan, maar met mate, het leest niet prettig. Smileys als worden verwijderd, want niet objectief.

Posten dat je *** een loser en *** een trut vindt in de streamverslagen is totaal offtopic en wordt dan ook verwijderd.
pi_41016469
De groep ik weer klaar met BBB.
De eerste mensen gaan nu naar bed...
pi_41018315
Egbert en Rik (en Jeroen, maar die knikt op alles Ja) hebben het over het te bestede bedrag voor de boodschappen, de verdeling daarvan en wat het roken voor consequenties daarop heeft.
Rik maakt het niks uit wat ie eet, als ie maar kan roken en in het ergste geval gaat ie shag roken.

Egbert : je kan 3x pasta, rijst bestellen, dat kan je vaker eten en op besparen, maar dan kunnen we wel een kratje bier kopen. Ik wil dezelfde tandpasta die ik gewend ben, ik moet er niet aan dénken dat ik andere moet gebruiken die ik nu heb. Dan krijg ik een warm/koud probleem ( )
Je moet 2 mensen aanwijzen die de verschillende dingen gaan coordineren, er verantwoordelijk voor zijn, bijv. de mensen die koken moeten ook bepalen wat er gegeten wordt.

Er wordt weer gespeculeerd over wat er gebeurt is, waardoor ze op rantsoen zitten.
Egbert wil niet weten WIE iets gedaan heeft maar WAT, zodat ze het kunnnen voorkomen.
  maandag 21 augustus 2006 @ 01:36:15 #4
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_41018374
De andere groep met de twee blondines, Etienne, Simeh, Tijn en Micheline hebben een politiek correct gesprek over homo's.

"Toen mijn moeder mij een speen gaf, deed ik hem al in het verkeerde gaatje"
Confidence through competence
pi_41018392
Rik : als jij die dag daarvoor verantwoordelijk bent, moet jij dat ook doen, en krijg je commentaar dan moet die gewoon zijn bek dichthouden.

Egbert : hoe langer we op elkaars lip zitten hoe meer je je ergert.
Ik heb nu al 5X het regelboek doorgelezen en weet nog steeds een paar dingen niet helder te krijgen.

Janine geeft haar visie, met voorbeelden over wasmachines vullen e.d.

Egbert (die veel aan het woord is) vind 3 al te veel voor een taak. Denk je dat het interessant is voor de rest van NL om ons te zien discussieren over wat en hoe iets moet gebeuren?
Janine is het met hem eens.
pi_41018440
Jullie moeten weten dat de luxe etenswaren gewoon niet te realiseren zijn, zoals gamba's of andere dingen... als we dat bestellen, kunnnen we niet meer roken.

Er is uitgerekend voor 15 man 70 euro per dag.

Janine : ik drink geen wijn, dus dan heb je dat gezeik weer.
Rik : de rokers moeten wat toegeven op de niet rokers. Wij zijn egoistisch qua roken, dus zullen wij niet moeten zeuren qua eten/rosé.
pi_41018504
Goeie discussie! De rokers beseffen dat zij zullen moeten inleveren op het eten en de drinkers hebben dezelfde mening wat betreft het eten.

Zijn er ook zowel niet rokers als niet drinkers in het huis?
pi_41018539
Janine : Ik hou van Gamba's, daar gaat het niet om, want die kan ik over een jaar ook nog eten.

Nu praat iedereen door elkaar heen over wat prioriteit moet hebben, en dat daar niet te lang discussie over gevoerd moet worden.
Dan maar geen biefstuk zegt Janine, dan maar kip.

Marcel : je kan heel goed stamppotten maken, pasta's etc dat kost minder en is lekker.
Janine: we kunnen ook teveel maken en dan invriezen.
Etienne : we kunnen ook 30 euro pp inzetten voor eten, en dan heb je nog 20 euro voor jezelf.
Egbert : vandaag hebben we nog niet voor 10 euro gegeten, maar dit is hopelijk de laatste keer ( )
Egbert : Besparen op eten, het is wel je eerste levensbehoefte, maar je kan er flink op besparen want daar haal je weer je roseetje en je biertje uit.
Janine : ik wil best dingen delen, maar ik wil ook dingen voor MOI.
pi_41018575
Egbert denkt vooral aan het belang van BB: "BB zal het niet interessant vinden als wij continu discussiëren over het te besteden bedrag"
pi_41018652
Egbert : morgen is een groepsvergadering, en daar gaan we het dan eens over hebben.
Uit ervaring is het in het begin ff lastig maar het komt allemaal goed.
Janine vind dat Egbert het moet coördineren. Je weet wel wat ik bedoel lieverd, je snapt wel wat ik bedoel schat etc etc.

Egbert : ik ga het behang van de muur krabben als ik niks te roken heb, het is mijn wurst naitmer.
Janine : het zal ff moeilijk zijn, maar als je ff "kruk" doet (maakt handgebaar ) dan heb je het weer. Waarom ik het zo goed weet? Ik doe echt elke single dag blowen, ik ben er echt makkelijk in, maar het kan. Hebben jullie het aan mij gezien? Het is een mentaal iets gewoon allemaal. Vooral als het allemaal "blurp" gaat zijn weet je.

Egbert : alles komt wel weer wat rustiger, het is nu allemaal even de "adroline" , maar als er koppen op spijkers worden geslagen komt het vanzelf ....
pi_41018821
Rik zegt dat ie naar bed gaat, maar gaat bij het andere groepje zitten.
Janine denkt dat het voorstel over het budget/boodschappen wel door iedereen geaccepteerd gaat worden, omdat we 'allemaal met volwassenen zijn'.

Rik krijgt vragen over zijn uit de kast komen, wanneer dat was en hoe oud hij was.
Zelf heeft ie er nooit zo mee gezeten, 'ik denk dat ik 4 was of zo?'

Semih : mensen die geweigerd worden bij de deur van een dancing of zo denken meteen dat ze in een hokje gestopt worden omdat ze een kleurtje hebt of een turk bent of zo, maar je bent dan gewoon niet juist gedressed weet je wel...

MoSa (Monique of Sabrine, ik weet het niet) vertelt nog even over een foute tent waar ze wel eens kwam?
Janine : ziet dat Rik in dit groepje zit en maakt daar een opm. over
Tijn : heeft het over of het wel of niet goed is na het sporten om in een koud bad met ijs of een koude douche te gaan...
MoSa heeft daar ook een warrige mening over.

Dit was het van mij....
pi_41019316
Tijn komt zijn beklag doen: "Ik ben misschien wel te serieus voor dit soort dingen"

Tijn geeft vervolgens aan dat dit wellicht zijn zwakke punt is.
Egbert reageert hierop met de opmerking dat dat misschien juist wel 1 van zijn sterke punten is.

Naarmate het gesprek vordert, gaat het Tijn met name om de dagelijkse zaken (het tandenpoetsen, douchen en omkleden). Het feit dat de bewoners elkaar zomaar kunnen zien (naakt), kan hij maar niet zo makkelijk aan wennen.

En hij gaat verder.... Ook het samen koken, eten, noem maar op....

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2006 02:45:37 ]
pi_41019477
In opvolging van het gesprek hierboven, reageert Egbert als volgt:

"Tijn, als ik nou zoiets zou zeggen...... Maar jij bent nog een jonge gozer"
Tijn gaat echter vrijwel direct over op een ander beklag (dagelijkse dingen waar hij eveneens niet aan kan wennen).

Wordt nu vervelend
pi_41020138
Korte samenvatting van het andere groepje (vooral Etienne en Half Duo)

Etienne loopt als een hondje de hele tijd achter Half Duo aan (ik weet echt niet welke, hoor) en blijft maar doorpraten tegen haar. Maakt allerlei minder gepaste opmerkingen "ik ben een player"
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 02:47 schreef scanman01 het volgende:
Etienne: "Wat heeft jouw dochtertje een geluk zeg. Jij ziet er nog zo goed uit!"
Sabrina: "Ooooh... dank je"
en dat soort dingen.

Zij lijkt een tijdje op de vlucht voor hem. Maar als ze in bed ligt, en hij komt er weer bij, dan praten ze toch heel geanimeerd met elkaar over griezelfilms. Er is nog een heel hysterisch gegiechel en getease bij.
04.00 iedereen gaat slapen

[ Bericht 23% gewijzigd door avonne op 21-08-2006 04:16:39 ]
pi_41020181
Vermeldingswaard misschien voor de lezers hier: de broer van Semih heeft zich gemeld.

De info die hij geeft over Semih, nav een vraag of Semih vol in de discussie zou gaan als Etienne een racist blijkt te zijn
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 03:08 schreef buyukAbi het volgende:

[..]

Nou overdrijf ik nu ook wel. Hij kan ook goed luisteren en zeker ook goed discuseren, alleen denk ik dat er weinig te luisteren valt bij Ettienne en dat daardoor de motivatie minder is om echt inhoudelijk te gaan beppen met zo'n gast.
Verder wil Broer hier alleen lurken en fijn van Fok! genieten, en niet vragen over Semih beantwoorden.

mocht deze post niet gepast zijn, delete het dan maar
  maandag 21 augustus 2006 @ 08:03:14 #16
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41020951
8.00
Er heerst nog rust op de streams, iedereen slaapt nog.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  Moderator maandag 21 augustus 2006 @ 09:02:47 #17
18653 crew  D.
pi_41021401
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 08:03 schreef Sanne het volgende:
8.00
Er heerst nog rust op de streams, iedereen slaapt nog.
een uur later is dit nog net zo

Moderator maandag 21 augustus 2006 @ 09:12:23 #18
18653 crew  D.
pi_41021502

pi_41021886
De eerste mensen beginnen volgens mij een beetje wakker te worden. Ze liggen te woelen in bed, maar volgens mij denken ze allemaal dat het nog te vroeg is om eruit te gaan. Wie zal de eerste worden...
pi_41022018
Janine is als eerste wakker...

pi_41022175
Hilde komt er als tweede uit....
pi_41022278
Hilde komt de slaapkamer uitlopen....

pi_41022316
Janine gaat proberen brood te maken... Hilde geeft gevraagd wat tips....
pi_41022384
Hilde steekt een sigaret op
pi_41023268
De dames (Janine en Hilde) zitten aan koffie en hebben het over maandverband en andere dagelijkse dingen. En Hilde: hoest even naast de microfoon....
pi_41023370
Hilde verteld dat Rik tot 2 jaar geleden altijd bij hun over de vloer kwam.
En Janine verteld dat Milica en Jeroen heel erg schrokken toen Rik het huis in kwam.
Janine had toen al meteen door dat er iets niet klopte met de "relatie" van Milica en Jeroen.
Hilde denkt dat BB wist dat Rik en Milica elkaar kende, maar Janine is daar niet zo zeker van.
pi_41023598
Ze gaan er ook nog steeds vanuit dat er een tuin is, alleen dat ze nu ´vanwege een sanctie´ er niet in mogen...
pi_41023812
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_41023890
Marlies ook wakker
pi_41023946
Milica nu ook wakker
pi_41024295
Ze (milica en marlies) dachten net dat het nog midden in de nacht was.
Hilde praat nu in zichzelf: "hoelaat het in godsnaam is, geen idee... dit is echt zo leuk.. in je leven.. en zulke leuke mensen... maar die mensen gaan nog wel botsen.. ik maak altijd een verslag 's ochtends.. maar... dat is ook wel weer grappig.. die marlies is ook een schatje.. (stream geluid valt even weg) .. Hoe zal het gaan.. vandaag.. *hoestbui* nou ik klink nog niet lekker hoor.. En hoe ik erbij zit maakt me ook niet uit hoor, tussen al die leuke meiden en vrouwen.. Het is zo leuk dit..
Lekker rustig even.. Hoe zou het spel vandaag weer gaan? Oh ik rook 'sochtends alstijd zo veel.. nog 1...
pi_41024371
Hilde gaat weer verder: "Het is best een groot huis hoor.. "

Stream gaat over op Janine en Rik.
Milica en Janine lopen wat rond in de douche.
Ze hebben het over de was, ze gaan een handdoekenwas draaien
Milica weet niet welk wasmiddel ze moet gebruiken.
Ze vinden dat ze teveel wassen, Milica zegt dat je makkelijk 2 dagen met 1 handdoek kan doen.
pi_41024771
Etiënne en Tijn aan het tandenpoetsen
pi_41026449
Vanmorgen om 07.13 stond de stream op de tuin (met dank aan DMZ)
volledig ingericht, dus die zal wel gebruikt gaan worden

pi_41026631
De groep is in zijn geheel, met uitzondering van Janine en Hilde aan het aerobiccen onder leiding van Monique...

Milica heeft het zwaar...
  maandag 21 augustus 2006 @ 12:45:56 #36
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_41026695
onder leiding van zusje 1, wordt er ochtendgymnastiek gedaan. Iedereen doet mee en zweet al lekker

ook Hilde doet lekker mee

Janine is aan 't rommelen in de slaapkamer
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
pi_41027208
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 12:46 schreef Verida het volgende:
Janine heeft terwijl iedereen aan het sporten is heel sociaal een hele banaan staan eten in de keuken. en gaat vervolgens in haar uppie in de slaapkamer krullen in haar haar maken
  maandag 21 augustus 2006 @ 13:04:07 #38
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_41027349
Nog druk aan 't sporten en Janine doet ondertussen d'r haar

en Hilde heeft er even de kracht niet meer voor
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
pi_41028983
Zo... hier alvast weer een eerste set douchefoto's voor de liefhebbers....

Er volgen er zometeen nog meer...
pi_41029381
Hier zijn de volgende foto's....

pi_41029461
Ben je net bijgekomen van het douchespektakel en dan gaat Marlies ook nog eens even douchen...
Helaas werden de stream alle 4 weggedraaid naar de woonkamer. Maar toch nog 2 caps kunnen maken....

maandag 21 augustus 2006 @ 16:08:14 #42
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_41032965
stream 1 + 2 : rik is met de krultang marlies dr haar aan het bewerken
micheline semih en egbert zitten erbij , het gesprek gaat over lengte
marlies kan " echt niet" met een kleine man
micheline draagt bijna geen hakken meer sinds ze met semih is

tijn komt langslopen met de swiffer ?

stream 3 + 4 Zwembad etienne hilde en de zusjes
sabrina zit met dr been op etienne zn knie
etienne heeft casual zijn hand op dr been liggen
het gesprek gaat over botox, silicone, en de ooglidcorrecties die hilde heeft gehad
etienne vind silicone ok, sterker nog hij vind het mooi
alleen als die vrouwen topless op het strand liggen en die dingen staan recht omhoog
ja weet je
dan hoeft het niet meer
hilde is 7 keer geiopereerd aan dr borsten
een drama, drains etc
sabrina was sooo tevreden
maar ze is aangereden en heeft last van dr rechterborst
het zal wel op een operatie uitlopen en dan laat ze ze meteen groter maken

ik ben weer weg, niet mijn gesprekken dit

[ Bericht 7% gewijzigd door Capaja op 21-08-2006 16:29:00 ]
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
  maandag 21 augustus 2006 @ 16:22:52 #43
6941 APK
Factual, I think.
pi_41033510
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 16:08 schreef Capaja het volgende:

stream 3 + 4 Zwembad etienne hilde en de zusjes
sabrina zit met dr been op etienne zn knie
etienne heeft casual zijn hand op dr been liggen

Screenshot: Scanman.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 21 augustus 2006 @ 16:42:11 #44
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_41034086
het gaat weer over de tijd
tijn denkt dat het misschien wel midden in de nacht is
milica kan het niet bevatten dat mensen naar hun kijken, dat ze dat willen
etienne kroelt sabrina dr rug ondertussen
[url]
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
pi_41034108
Volgens mij gaan Etienne en Sabrina het eerste BB6 stelletje worden. Foto's hiervan volgen...
  maandag 21 augustus 2006 @ 16:49:17 #46
49744 Jerommeke4
By Suske en Wiske
pi_41034310
Stream 3 is ook volledig gericht op de liefdesperikelen tussen Ettienne en Sabrina
WHOAAHH!!
pi_41034393
Zoals beloofd... Hier de foto's:

Etienne en Sabrina:

En dan zien we op de volgende foto ook nog eens dat Jeroen en Janine het opeens ook heel gezellig hebben...

... en Milica er maar 'zielig' alleen tussen zitten.
  maandag 21 augustus 2006 @ 16:57:25 #48
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_41034534
janine rik marlies en marcia hebben het over het eten
het wordt toch weer lever met vis lijkt het
janine heeft dr maag " klein gemaakt" en hoopt dat het vanavond beter gaat
ze eet nooit rijst
janine vind zich niet dun want ze heeft maat 34 en dat is in de winkel te vinden
pi_41035650
De groep zit bij elkaar om afspraken te maken... een soort groepsoverleg. Egbert zit voor...
pi_41035776
Een discussie over geld en sigaretten als ik het goed hoor
pi_41035924
Vergadering:

Egbert vraagt of mensen behoefte hebben aan meer duidelijkheid en afspraken.

Het budget:
We moeten goed opletten hoe we daar mee om gaan; sigaretten en drank.

Degenen die ervaring hebben in de keuken, doen de inkopen.
Hilde: Ja, en als ze er uit gaan?
Egbert : Ja, ze moeten kennis overdragen.

Marlies : Wil je een gezamelijke pot ? Of toch eigen geld kunnen besteden.

Semih: Ik rook niet, ik vind dat toch wat moeilijk.

Etienne, ja, maar als ik nu sigaretten koop, en iemand anders bier, dan drinkt die die niet in zijn eentje op. Daar krijgen we gezeik over.
Sigaretten zijn het enige probleem...

Egbert : We kunnen dus ook een gezamelijke pot maken, met shag.
Of alles in de pot, en dan een bepaald bedrag eruit voor de sigaretten.

Rik : Ik ben één van de ernstigste rokers.... Ik bemoei me dan niet meer met het eten.
De rokers moeten rekening houden met mensen die niet roken...

Men begint erover (doorelkaar) te praten of 70 euro veel is per week....

Rik : Als je 30 euro inlegt en 20 euro eigen geld, dan kun je 70 euro voor 15 man besteden dat is echt wel genoeg...

Micheline : Ik zou wel zaken delen als ik bijv. chocolade wil kopen. Maar je hoeft het niet te delen.

Egbert : Iedere roker krijgt 3 pakken shag per week. (van het weekbudget dus)
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_41036128
Rik geeft aan dat hij erg veel rookt. Hij heeft wel 10 pakken shag per week nodig.

Hilde: Maar we hoeven toch niet alles te delen.
Marcia : Ik heb het liefst geen shag.

Semih : Ik heb niets met jouw rokerij te maken. Het probleem is : Als ik fruit bestel, dan is de vraag van wie het is op een zeker moment.

Men gaat nu discussieren over wat het weekbudget gemiddeld kost. (iedereen door elkaar)

Wie wil alles samen ? roept iemand. Tijn: wie heeft er ervaring met het koken voor 15 man.... 3 man zegt Semih, maar ze spreken elkaar tegen.

Een rondje maken zegt Jeroen: Hij wil 2-3 pakjes shag per roker en that's it.

Semih geeft aan dat hij dan een roker zal nomineren zal als hij moet kiezen tussen een roker en een niet-roker.

De meerderheid is het eens met Jeroen.

Rik : We kunne het toch een week zo proberen?

Nu gaan de rokers praten over of ze liever shag danwel sigaretten roken.

"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
pi_41036233
Eve paar screenshotjes:

pi_41036310
Janine: Ik ben moeilijk met eten. Ik wil graag alleen bamisoep. En pasta. Ik wil hier niet als een tonnetje uitkomen, dan heb ik geen werk meer.

Rik: Je moet je aanpassen als je rookt. Je hebt geen recht om te bepalen wat je wilt eten.

Er zijn 4 niet-drinkers...

Ze gaan het een weekje kijken hoe het loopt met een weekje gezamelijk budget. De rokers mogen bepalen wat er gekocht wordt, shag en/of sigaretten
  maandag 21 augustus 2006 @ 18:24:39 #55
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_41037071

[ Bericht 52% gewijzigd door flugeltje op 21-08-2006 18:33:24 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_41037429
ze gaan hints spelen, Rik heeft de leiding: heeft de regels door genomen met de groep. Tijn begint. Hij krijgt het voor elkaar dat de groep binnen de tijd 'struisvogel ' weet.
Het gaat lekker, Rik zijn ideeen lijken onuitputtelijk.
Janine moest het beroep 'choreograaf' uitbeelden, en ze begon met de 4e lettergreep: graaf, maar daar probeerde zij een graaf na te doen( liep als een soort koning), en dat had niemand door, en het werd dus niet geraden..

ot: Zo. mn eerste post na BB2

[ Bericht 7% gewijzigd door acinom op 21-08-2006 18:59:24 ]
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:45:51 #57
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41039259
19:30- 19:45
Er zijn een paar mensen aan het koken. Jeroen en Marcel (geloof ik?) bespreken de voorraad die er nog is.
Ze gaan er al aardig doorheen, zeker als iedereen hagelslag en jam als broodbeleg neemt.
Er wordt besproken of ze de wortels bij de aardappelen bij zouden koken. Maar dat past niet meer.
Marcia loopt weg bij het koken naar de kamer waar een aantal mensen op de banken liggen.
De jongste zus heeft zin in een zak snoep, Etienne ligt tegen haar 'hou jij toch eens op met je ge-eet, steeds als het er niet overgaat
begin jij over eten. Zus: ik heb zin in gesuikerde spekjes. Etienne: ik heb nog geen enkele bank gevonden die lekker ligt.

Rik en Janine praten over design van t shirts ofzo? Janine heeft twe epaar kipfilets bij zich.
Tegen Marcia: jij hebt juist hele mooie tieten, heel vol.
Marcia: ik kon geen bikini vinden
Janine: je hebt juist hele mooie borsten, maar ja jij wil natuurlijk weer een nette bikini ik zou dan zeggen iets minder
Marcia vertelt over haar bikini problematiek
Janine geeft haar een tip waar ze heen kan, daar heeft ze voor gewerkt. 'Je kunt toch wel veel mooie bh's vinden'
Marcia: wel bh's maar geen bikini's Ik kon maar één leuke vinden [blablabla] 80 e [/blablabla] ik ben al blij dat deze bandjes niet zo dik zijn.

Etienne tegen de jongste zus: jij hebt nooit een bh aan of wel?
Jongste zus: mwah soms 50/50

Janine: ik heb ook moeite met straplles
Micheline: ik heb dus ook plak tieten, die blijven wel zitten
Janine: blijven die wel zitten
Rik: ja echt die heb ik met de gay parade ook gehad
Janine: oh echt die wil ik ook
Rik: ja ook fijn als je open rug dingen hebt
Janine: ik heb ook veel open rug dingen
Rik: wij hadden een winkel blabla

Micheline heeft t shirt problematiek door haar borsten, Janine: ja kost geld maar je kunt je shirts toch laten inmaken. Micheline kan geen setjes kopen, dingen zijn niet te betalen. Rik vindt mooie lingerie wel belangrijk.
  maandag 21 augustus 2006 @ 20:01:24 #58
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41039824
19:45 - 20:00

Het borsten verhaal gaat nog door, Micheline heeft cup d, groter dan haar zus.
Janine: soms zie je wel eens vrouwen dat je denkt van goddamn, echt goddamn

Marlies en Monique zitten te schaken.
Tijn: soms zie je dat wel eens in films, dat mensen elkaar dertien jaar niet gezien hebben en dan staat dat schaakbord er nog. Zo vet vind ik dat.

In de keuken wordt gezongen. 'Zij gelooft in mij' Hilde zingt het hardst. Semih was juist blij dat het net rustig was. Semih zegt dat niemand in hem gelooft. Hilde: dat is onzin, jij hebt een vrouwtje.
Semih: ja dat hoop ik. Hilde: ja natuurlijk wel, dat heeft niemand hier zoals jij dat hebt.
Janine legt iets uit over lever fijnmaken 'paps heeft me altijd geleerd om het zo te maken, het was te eten toch gister?' Dat wordt beaamd, hoewel ze het zelf nooit zouden maken.

Marcia en Micheline bedenken spellen om te doen 'liplezen, ja dat is leuk'
De jongste zus doet haar haar: ik kom er nu pas achter hoeveel ik eet.
Rik: ja nu kom je er pas achter hoeveel je snaait.
Marcia: mijn vriend eet iedere avond chips. Nu wil ik afvallen, en dan zie ik hem dat eten
Rik: ja dat is moeilijk, als je wil afvallen kan je dat beter niet in huis hebben.
Marcia vervolgt het verhaal over haar vriends eetgewoonte. Hij neemt altijd chocolade na het eten.
Jongste zus: pure chocolade is niet zo heel erg.
Rik: ik kan een hele witte chocolade in één keer op eten.
Marcia: ik denk altijd de M is een grote letter, maar die andere zijn allemaal dikker.
Rik: ja dat is de grootste
Marcia: ze wegen allemaal het zelfde.
Kokosmacronen, roze koeken, roze koeken met slagroom.
Jongste zus: ja dat wil ik maken
Etienne: ja dat kan wel met room en suiker
Jongste zus: ja maar met die echt, nou ja ik kan niet meer denken, ik moet nu eten

Rik: kinderijshoorntjes smaken als hosti's, heb het nooit gegeten maar heb ik van horen zeggen
Marcia: oh roti da's lekker
Rik: nee hosti die ze in de kerk eten

Etienne heeft altijd op Christelijke scholen gezeten en Christelijke sportclubjes. De jongste zus denkt zij ook: ze heeft immers godsdienst had.

Rik: ik vind de bijbel best interessant
Etienne: echt? daar snap ik niks van
Rik: dan moet je een goede simpele vertaling nemen, de kinderbijbel ofzo.

Jongste zus tegen Etienne: ik geloof in jou.

Micheline zat bij een godsdienstclubje, later was het gewoon voor de gezelligheid. Rik die steekt soms wel eens een kaarsje op in de Sint Jan. Etienne zit naast de jongste zus, die iets doet met haar mond. Milicia: in de kerk tegenwoordige zijn alleen maar grijskoppen, de kerk gaat niet mee met de tijd. Ze legt uit hoe ze dat weet, terwijl ze er nooit komt alleen tijdens begravenissen.
Rik: kerst in de Sint Jan is prachtig. Wij gingen wel eens kijken.

Etienne: ik geloof dat allemaal niet maar toch he wie in hemelsnaam dat hele verhaal bedacht heeft, dat is toch knap.
  maandag 21 augustus 2006 @ 20:13:26 #59
105242 P-au-L
Milf Monique!!
pi_41040223
Volgens mij gaan die Etienne en Sabrina toch een keer keihard van bil, het is alleen wachten wanneer
  maandag 21 augustus 2006 @ 20:17:49 #60
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41040366
20:00 - 20:15

Etienne de jongeren in Volendam en Urk die zijn allemaal vet aan de coke, en die zitten zondag allemaal strak in
het pak in de kerk. Het gesprek gaat over strakhouden.

Het eten is bijna klaar, Janine ziet aan de gezichten dat mensen geen zin hebben in de lever. Ze vindt het zelf heerlijk, smac
ook. 'Is er nog ui? Dat maakt het nog lekkerder' Er is geen ui dan hebben ze morgen niet meer 'Oke dan kan het niet dat geeft
niets' Er is basisstamppot, iedereen moet maar kijken wat ze er door heen doen. Is het te houden, qua maag, de goede combinatie?
Lever, ui en prei? [gewauwel over eten]

Hilde tegen Rik: je hebt mijn haar nog niet gedaan, ik loop als enige voor schut met mijn grijze haar.
Rik: kan ik jouw haar wel doen dan

De jongste zus en Etienne zitten in de badkamer.
'Er komt stoom van je hoofd'
De zus weet niet wara het van komt: wat heb ik in m'n haar zitten dan.
Hij barst in lachen uit.
Zus: mijn hersenen zijn geslonken van de honger, ik kan alleen maar praten maar niet meer denken
Etienne: ik kom niet meer uit m'n woorden
Zus: weet je ook hoe ik me al zeventwintig jaar voel, wanneer was je jarig? ik heb zin in die taart.
Etienne: pfffff
Ze lopen naar de slaapkamer, ze zegt dat hij nog geen verhaal heeft verteld bij zijn foto's.
Hij verandert het gesprek naar de microfoons, hij heeft ook alleen pasfoto's bij zich.
Zus: mijn haar zit zo stom als een olifant, ik heb zo'n trek echt ik red het niet meer
'Wat een herrie hier in de slaapkamer, ik denk dat iedereen bij mij thuis nu denkt, oooh wat gaat ze doen'
Ze gaat nu bij hem zitten op de onderste stapelbedden. Ze hebben het over vertellen van dingen.
Zij vertel gewoon alles 'ik ben een open boek'
Etienne: ja
'He joh zo'n matras is hetzelfde als ik ook altijd heb gehad'
[blabla]
Zus: waar woon je nu, bij je moeder of bij je vader
E: 50/50
Zus: ben je een vervelend kind voor je ouders
E: nou ja nee ik ben gewoon een heel wijs kind, ja de reden dat ik nog thuis woon is omdat ik niet twee straten verderop
wil gaan wonen.
Zus: je moet ook nog zeker drie jaar thuis wonen ofzo, geloof me
Etienne: ik ga dan in Amsterdam wonen ofzo, of Hoofddorp, of Nieuw Vennep, gewoon een lkeuke stad, of Rotterdam
Zus: ik wilde nooit uit huis, ik was net 20, maar ja toen leer ik *naam* kennen en toen ging het allemaal wel snel ja
Toen had ik echt zo'n hele andere smaak als nu, andere inrichting, bank met grote kussens en gordijnen blabla toen had ik
het allemaal en toen dacht ik: dit is mijn smaak helemaal niet?
Toen gingen we snel verhuizen, dat was heel mooi, na 8 maanden gingen we uit elkaar.
Etienne: ging je toen direct op jezelf wonen, in je nieuwe huis
Zus: ja dat andere huis kon ik niet betalen, dan krijg je natuurlijk urgentie enzo
Etienne: huur of koop
Zus: ja huur en leuke buurkind 'Paul' voor Jenna?
Etienne: mijn zusje is een carnavals kind
Zus: ooh ja jullie hebben ook carnaval
Etienne: ja dat hebben jullie niet...alleen maar zuipen.... [gaat nergens over]
pi_41040370
  maandag 21 augustus 2006 @ 20:20:50 #62
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41040477
De zus laat foto's zien van de dochter, hoe groot ze wordt. Etienne: hier heeft ze ook nog een babyhoofd. De zus is 2,5 jaar bij de man weg.

[Nou ze gaan echt niet neuken. Ik ga even aan het werk]
pi_41042576
Semih en Micheline liggen samen op de bank. En ze hebben het over Janine, dat ze heel erg amicaal is? Ze vinden dat maar raar dat ze iedereen schatje en lieverd noemt. Als ze dat nou over weken doet ok.... maar ze vinden het raar dat ze nu al zo doet. Zo zijn hun zelf niet. En ze vinden het een beetje raar.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2006 21:26:04 ]
pi_41042622
Micheline moet naar de DBK.
Iedereen springt op...SPANNEND roepend.
pi_41042744
Ze heeft een envelop en moet de inhoud voorlezen in de zitkamer.
pi_41042806
Tijn en Marlies hebben de jokers gewonnen.
pi_41042886
Micheline moet naar de DBK komen.

Iedereen verplaatst zich naar de zitkamer.

Micheline heeft een een envelop
De zusjes zijn te laat...

Hilde gaat ze even halen. Monique was op de wc, Sabrina ook. (Samen dus)

Ze leest voor:

Tijn en Marlies hebben de joker.

Het totaalbedrag aan prijzengeld is gedaald met de bedragen die zij hebben geboden.
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:38:59 #68
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_41043005
het wachten is even op de zusjes
verder heeft iedereen zich verzameld in de dbk
hilde gaat de zussen van de wc halen

egbert stelt voor om dan eerst maar een spelletje gebarentaal te spelen en de envelop tot morgen te laten wachten
rik wrijft in zijn handen
ze denken/hopen dat het over de tuin gaat

" beste bewoners
jullie hebben allemaal een bod uitgebracht op de nominatiejokers
de bewoners met het hoogst unieke bod zijn tijn en marlies
het totaalbedrag aan prijzengeld wordt verminderd met de bedragen die zij hebben geboden"

discussie alom, want gaat het nu uit de eigen kluis of van het totaal

marlies gaat in dr kluis kijken nu, ze haalt haat geldzakje eruit en gaat naar de dbk daar ligt een envelop
[url]

janine roept een keer of tig fantaaaaaaastisch
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:42:48 #69
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_41043160
tijn voelt zich kut dat ie hem heeft
hilde denkt dat ie zich zelfs kut voelt als ie een vlieg dood slaat
nu wordt er gepraat over het feit dat tijn een stoere vent lijkt, maar heel gevoelig is
ja zegt tijn net als met dat eten, toen voelde ik me zoo kut
en toen ik eruit kwam voelde ik me kut dat ik niet meer op had

marlies komt terug en legt haar geldzakje in de kluis terug
tijn krijgt via de tv nu de opdracht om zijn geldbuidel te pakken en naar de dbk te gaan

even beeld in de dbk tijn doet geld in een andere buidel

[ Bericht 6% gewijzigd door Capaja op 21-08-2006 21:48:16 ]
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:53:50 #70
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_41043534
marcel moet naar de dbk komen
en komt terug met een envelop

beste bewoners
het geld dat is betaald is voor de 2 jokers is afgetrokken vanb het totale prijzengeld
in de kleine envelop zit een overzicht met wat jullie hebben geboden
het prijzengeld is nu dus 54.400 minder

de bedragen :
rik 100
semih 1800
etienne 3100
janine 4500
sabrina 4700
marcel 3500
milisa 8800
marcia 10.100
monique 10.500
hilde 12.500
micheline 14.600
jeroen 15.000
egbert 22.500
marlies 23.200
tijn 29.200

[ Bericht 92% gewijzigd door Capaja op 21-08-2006 22:01:39 ]
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:01:02 #71
144681 AgentCooper
Damn fine coffee!
pi_41043747
*klokt in"

Marcel heeft de bedragen opgelezen die geboden zijn voor de jokers. Tijn is het hoogste geeindigd, hij heeft 29.000 euro geboden voor de joker. Een na hoogste was (dacht ik) Marlies (bedrag onbekend), daarna Egbert (22.500, zoals ook al in de dinsdag preview te zien was).

Tijn legt uit hoe hij aan zijn bedrag gekomen is: in de DBK heeft BB hem opgejut, waardoor hij z'n hoofd verloor en een enorm bedrag inzette. Achteraf heeft hij er spijt van, want al zijn prijzengeld zit nu in deze joker (althans, totdat iemand vertrekt en hem de helft van zijn of haar prijzengeld schenkt). Tijn: "Het kwam omdat hun [BB] zeiden, je kan er mee gaan handelen en zo." Semih: "Je kan nu niks meer kopen". Er wordt besproken dat Tijn zijn joker desnoods te gelde kan maken door die door te verkopen aan een andere bewoner, bijvoorbeeld voor de helft.

[ Bericht 24% gewijzigd door AgentCooper op 21-08-2006 22:07:31 ]
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:05:08 #72
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41043876
*klokt ook in*

Het is een drukte van belang. Ze zijn heel druk aan het praten door elkaar over de geboden bedragen. Semih zit er van een afstandje naar te kijken, wat sip. Marlies vindt het bizar om te zien wat iedereen biedt. Tijn vindt dat ze niet allemaal zo lelijk moeten doen tegen hem... Hij vertelt het nog een keer: "Ik zei zevenduizend, en toen zeiden zei dat is twintigduizend euro verschil je kunt er ook mee gaan handelen, en toen heb ik me eigen op laten kloten."
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:07:41 #73
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_41043950
22.00
BB Maakt bekend wie de nominatiejokers hebben gekregen, en ook wie welk bedrag heeft geboden. (Het ging te snel voor me om alle bedragen allemaal weg te tikken)

De prijzenpot is met het bieden op de nominatiejokers met 54.500 euro omlaag gegaan.

Marlies en Tijn waren de hoogste bieders, Tijn heeft 29.200 euro geboden voor een nominatiejoker.

Egbert reageert: "Shit!... nouja... misschien ook wel niet?" Hij baalt zichtbaar en zit in zijn eentje al zuchtend zijn sigaret weg te roken. Ook Janine dacht dat ze hoog zat met haar bod van 4.500 euro. Egbert zegt: "Misschien heb je het geld nog nodig." Janine: "Maar er moet wel wat geld overblijven in de pot!"

Ze praten nu na over de biedingen. Egbert zegt dat hij heftig teleurgesteld is, en dat hij de nominatiejoker had willen hebben. Hij is er zichtbaar beduusd van. Egbert zegt: "Je kan hem verkopen ook"

Egbert dacht: "Het kan niet anders, ik moet hem hebben."

[ Bericht 5% gewijzigd door Tissik op 21-08-2006 22:32:09 ]
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:11:04 #74
144681 AgentCooper
Damn fine coffee!
pi_41044044
Er worden allerlei 'joker-tactieken' besproken. Semih stelt dat als hij genomineerd wordt, hij geen joker zou inzetten, omdat de groep hem dan toch niet ziet zitten. Anderen vinden dat hij het nomineren te persoonlijk opvat. Etienne zegt dat hij de joker niet zo heel erg graag hoefde en daarom niet hoog heeft geboden. BB heeft in de DBK tegenover diverse bewoners gesteld dat de jokers "een lange houdbaarheidsdatum" hebben. Je mag ze over diverse ronden meenemen, blijkbaar.
pi_41044125
kunnen ze die jokers inzetten wanneer ze willen??
Smile around the world :-)
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:15:05 #76
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_41044172
22.08
Tijn zegt dat Semih nog steeds boos is op Micheline omdat ze boven de 10.000 euro op de nominatiejjoker heeft geboden. Egbert: "Dan mag ze blij zijn dat ze hem niet gekregen heeft, dan was hij écht boos op haar geweest. Nu heeft ze dat geld nog."

Janine had niet gedacht dat ze bekend zouden maken wie wat had geboden. Rik had dat wel verwacht.

Ze zijn weer spelletjes aan het spelen aan de tafel. Egbert maakt nog altijd een afgeblufte indruk en lijkt inzichzelf gekeerd. De anderen zijn gewoon een spelletje aan het spelen.

Marcia komt even bij haar vader kijken. Egbert zegt tegen haar: "Ik had hem willen hebben, daar baal ik van als een stekker!" Marcia had 10.000 euro geboden.
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:16:31 #77
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_41044225
lomp systeem en niet zo zuinig
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:16:34 #78
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41044228
Ze vinden het achteraf toch wel heel veel geld. De prijzenpot is aardig verlaagd.
Marlies: "Ja, je laat je verleiden."

Janine vraagt of er mensen zijn die zin hebben om te zwemmen.
Hilde en Rik spelen een spelletje.
pi_41044286
whahahah echt geweldig:D stelletje dombo's daaro, beetje 54000 euri weggeven :P
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:18:21 #80
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_41044290
de tv wil nu tijn en marlies naar de dbk hebben

ze komen terug nmet wederom een envelop
marcel jeroen en milica zitten ondertussen in bad dus gaan ze met zn allen naar de badkamer om hem voor te lezen

de envelop is leeg
althans er zit wel iets in maar daar staat niets op

alles druipt weer af richting zitkamer/keuken
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:22:41 #81
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41044432
Ze verzamelen zich in de badkamer.

[ Bericht 53% gewijzigd door Sanne op 21-08-2006 22:28:22 ]
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:23:21 #82
144681 AgentCooper
Damn fine coffee!
pi_41044451
Milica zit in bad met Jeroen en Marcel. Het is een beetje krap ("schuif toch eens op met je dikke reet" - Milica), maar het gaat net. Ze zijn nog steeds niet uitgesproken over de jokers. Uit de DBK zijn intussen de joker-enveloppen opgehaald, die ze gezamenlijk moeten openen. Aangezien er een trio in bad zit, schaart de groep zich met de enveloppen rondom het bad. Uiteindelijk is het allemaal niet erg spannend: er zit een klein briefje in iedere envelop, meer niet. De groep verdeelt zich weer de kamer in, na een kort applausje. Het trio blijft intussen in bad zitten.
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:30:53 #83
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_41044679
22.20
Tijn en Marlies hebben de jokers ontvangen van BB. Ze roepen nu iedereen bijeen. In de badkamer zitten een aantal mensen in bad, ook zij worden uit gad gehaald. Je ziet iedereen naar de woonkamer lopen, sommmigen met een handdoek om zich heen geknoopt omdat ze pardoes uit bad zijn gehaald. Ik snap er nix van, want ineens laat het beeld zien dat aan de grote tafel ze gewoon doorgaan met het spelen van een spelletje (het lijkt wel op een overlap in de streams?)

Marlies en een zus, staan te babbelen in de gang. Tijn komt er ook bij staan. Sabrina zegt dat ze het soms wel pittig vindt. Ze zit wel een beetje met Etiënne, want ze heeft een vriend. En haar vriend is niet jaloers, maar ze weet niet hoe het op tv wordt neergezet. Voor haar is het precies het type jongen waar ze altijd mee omgaat. Ze is hartstikke gek op haar vriend, en Etienne is precies iemand die gewoon in haar leven past, gewoon gezellig. "Ik weet niet goed wat ik er nu mee aan moet?" Marlies vraagt of ze mee gaat zwemmen, maar Sabrina is bang dat ze ongesteld is geworden en slaat daarom het aanbod af.
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:31:19 #84
144681 AgentCooper
Damn fine coffee!
pi_41044693
Sabrina is openhartig over haar "affaire" met Etienne. Ze weet niet goed wat ze ermee moet, omdat ze niet weet hoe het overkomt binnen de groep, op televisie en voor haar vriend die thuis zit (de militair?) Volgens Sabrina past Etienne precies in haar leven, haar vriendengroep, etc. Ze lijkt het allemaal heel leuk en spannend te vinden, terwijl anderen (Tijn o.a.) haar ervoor proberen te waarschuwen dat ze wel moet weten wat ze doet.
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:32:28 #85
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41044735

Janine wil best straks voor Jeroen een modeshowtje lopen, maar dan niet in haar eentje. Marcel weet wel wat bewoners die met haar mee kunnen doen.

Zoon Etiënne komt bekijken wat zijn vader aan het uitspoken is.

22.40
De stream is naar de woonkamer geschakeld, waar de zusjes, Tijn en Micheline zitten te praten. Tijn vraagt aan Micheline of Semih nu boos is dat zij meer dan 10.000 euro heeft geboden. Ze geeft antwoord, maar een van de blonde dozen zusjes weet het beter en antwoordt dat Semih "daar" anders over denkt, en dat het voor hem wel heel veel geld is. Daarna hebben ze het over Rik die 100 euro heeft geboden. Dat vinden ze wel stoer.

[ Bericht 17% gewijzigd door Sanne op 21-08-2006 22:42:02 ]
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:41:32 #86
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_41044977
22.30
Egbert in gesprek met Marcia en Semih: Egbert merkt op dat er gesmoezeld wordt en dat gesprekken stilvallen als hij in de buurt komt. Egbert is nog altijd aan het morren over het gegeven dat de joker aan zijn neus voorbij is gegaan. Egbert zegt dat hij er écht ziek van is.

Egbert zegt dat je heel veel invloed hebt op het spel met een joker. Omdat je hem kunt verkopen, of weggeven, of zelf inzetten. Egbert had alles wel in willen zetten voor de joker. Egbert vindt het winnen van het spel belangrijker dan de prijzenpot.

Semih zegt: "Ik denk, wie het laatst lacht, lacht het hardst."

Marcia vraagt aan Marlies of ze zich ok voelt over haar keuze. Marlies baalt er wel van dat er zoveel geld af is van de prijzenpot, en ze is bang dat ze daar toch wel op aangekeken zal worden door de groep.

Marlies vraagt aan Egbert waarom hij niet hoger had geboden als hij hem zo graag wilde hebben? Egbert had niet verwacht dat mensen zó hoog zouden bieden.
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:46:25 #87
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41045114
psst, welke stream kijken jullie?

Ze hebben trek. Micheline in iets zoets.

Sabrina/Monique: Wij zijn niet haantje de voorste. Wij zijn altijd haantje achterin de rij.

Sabrina/Monique bespreekt even later uitgebreid haar "trutje" en hoe ze tussentijdse bloedingen kreeg terwijl ze al drie jaar aan de pil is. De BB-redactie vindt het gelukkig ook welletjes geweets en draait de stream naar de twee Diva's in het zwembad.

[ Bericht 29% gewijzigd door Sanne op 21-08-2006 23:02:17 ]
pi_41045245
Hahaha de zusjes hebben het over hun trutje . Jongste zus herkende het gevoel dat haar trutje van slag was. Camera draait weg richting het zwembad.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:52:56 #89
144681 AgentCooper
Damn fine coffee!
pi_41045278
Stream 3:

Marlies, Tijn, Egbert en Micheline raken niet uitgepraat over de jokers. Tijn denkt dat hij toch niet gaat winnen en heeft daarom alles ingezet.

Micheline moet naar de DBK. Correctie: ze hoeft niet te komen, blijkbaar was de omroep van BB onjuist. Ze gaan weer terug richting de slaapkamer.

Tijn vindt het "zonde van de pot" dat hij zoveel heeft geboden. Egbert adviseert hem het van zich af te zetten.
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:53:19 #90
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_41045293
22.40
De prijzenpot van BB is nu 450.000 euro. Egbert merkt op dat de prijzenpot nog nooit zo hoog is geweest. Maar, ookal gaat hij met een dubbeltje naar huis, hij wil het gewoon tot het laatste toe meemaken.

Marlies heeft het gevoel dat iedereen wel eerlijk is in deze groep. Egbert zegt: dat gevoel hadden ze in alle groepen. Je zit hier allemaal met een doel, winnen en geld verdienen. En sommige mensen gaan daar heel ver voor. Dat gaat gebeuren, 100%. Dat is het mooie van zo'n groepsproces, na een paar dagen kun je daar nog niets van zeggen. Na 2 of 3 weken leer je iemand pas echt kennen dat je kunt zeggen jij bent echt te vertrouwen. Tijn komt er ook bij. Egbert: "Voor een joker kun je er ook bijj komen zitten!"

Tijn: "Iedereen zegt dat nou wel leuk en aardig, maar ik weet zeker dat er mensen zijn die het ons kwalijk nemen dat we zoveel geld uit de prijzenpot hebben getrokken." Tijn:" De enige die écht ballen heeft, is mijn broertje! Want die wist zeker dat hij hem niet had (Rik heeft 100 euro geboden, dat was het minimum)."

Semih gaat nu toch indirect Tijn aanvallen op zijn bod.

Duidelijk wordt wel, dat BB de bewoners behoorlijk heeft beïnvloedt bij de biedingen om ze omhoog te brengen. Tijn benoemd het dat hij is gemanipuleerd, ook andere bewoners hebben dergelijke uitlatingen gedaan.

Micheline wordt naar de dagboekkamer geroepen, en BB corrigeert de oproep meteen daarna weer.
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:56:31 #91
144681 AgentCooper
Damn fine coffee!
pi_41045374
Egbert verveelt zich, hij wil een weekopdracht of iets anders, "er moet iets gebeuren".
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:58:39 #92
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_41045441
22.58
Egbert verlult zich: "Het gaat mij echt puur om de winst!" Hij hoort zichzelf dat zeggen, en zegt snel dat hij wil winnen.
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:59:14 #93
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_41045462
waarom heeft "die donkere mevrouw" een zonnebril op terwijl ze binnen aan het zwemmen is
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_41045509
welk spel spelen ze nu elke keer???
Smile around the world :-)
  maandag 21 augustus 2006 @ 23:05:38 #95
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_41045633
23.00
Semih en Micheline hadden afgesproken dat de één hoog en de ander laag zou bieden. Semih: " Maar hadden we afgesproken dat je boven de 10.000 zou bieden?" Micheline antwoordt dat ze daar geen precieze afspraak meer over konden maken omdat ze er toen niet meer over mochten spreken en dat ze zelf niet hoger dan 15.000 wilde bieden.

Egbert heeft zijn lijstje al klaar.

Egbert baalt dat Marlies en Tijn de joker hebben, want zij staan niet op zijn lijstje.
  maandag 21 augustus 2006 @ 23:08:24 #96
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41045714
Opmerkingen graag in de COS topics of slowchat. Dit zijn de streamverslagen. Offtopic berichten worden hier verwijderd.
  maandag 21 augustus 2006 @ 23:15:00 #97
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_41045894
23.05
In de badkamer. Jeroen, Milica en Janine zitten in bad.

Milica vertelt over de moeilijke tijd die ze hebben gehad in Amstelveen. Het was niet makkelijjk, maar ze kregen alles wat ze nodig hadden. Hilde voert al 10 jaar rechtzaken met de vader van Bibi, het halfzusje van Milica voor alimentatie. De vader van Milica heeft altijd wel betaald. Bibi is weggelopen en woont nu bij haar vader in Amstelveen. Bibi is een puber en Hilde kan daar niet goed tegen. 3 Weken geleden was Bibi weer bij Hilde op bezoek en zei ze dat ze toch weer bij haar moeder wilde wonen. Hilde en Bibi hadden slaande ruzies. In Januari is ze weggegaan. Hilde heeft echt een paar maanden in de shit gezeten en Milica had net een nieuwe baan. En BB was daarom even wat anders. Milica is bang dat mensen op Hilde gaan stemmen omdat ze ziek is en niet aan alle opdrachten mee kan doen.
  maandag 21 augustus 2006 @ 23:15:41 #98
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_41045908
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 23:08 schreef Sanne het volgende:
Opmerkingen graag in de COS topics of slowchat. Dit zijn de streamverslagen. Offtopic berichten worden hier verwijderd.
sorry....zat inderdaad in het verkeerde topic
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  maandag 21 augustus 2006 @ 23:23:08 #99
144681 AgentCooper
Damn fine coffee!
pi_41046093
Het Duo Blond & Blonder heeft een diepzinnig gesprek met Semih over geld en bezittingen, tot aan het voor geld schieten van olifanten aan toe. Ze vinden dat er een hoop is gebeurd. De zusjes huilen alleen bij animatiefilms (Bambi) en laten af en toe een traantje in het huis. Semih vraagt of ze denken dat er mensen vrijwillig exit zullen gaan. Monique: "Kijk je nu naar mij?"
  maandag 21 augustus 2006 @ 23:38:12 #100
144681 AgentCooper
Damn fine coffee!
pi_41046506
De groep moet zich verzamelen om een envelop open te maken. Hilde: "Dit is leuk, dit is spannend. Dit is zooo leuk." Egbert heeft de envelop en gaat 'm voorlezen. Het is nog even wachten totdat iedereen is gearriveerd voordat hij kan beginnen.
  maandag 21 augustus 2006 @ 23:42:54 #101
144681 AgentCooper
Damn fine coffee!
pi_41046663
De envelop bevat de regels voor gebruik van de jokers. Een joker kan pas worden ingezet als je genomineerd bent. Je hoeft de joker niet te gebruiken bij een nominatie, dit mag wel. Verhandelen van jokers tussen bewoners mag alleen als BB dat goed vindt. Wordt een bewoner weggestemd zonder joker te gebruiken, dan vervalt die aan BB. Jokers blijven geldig totdat er nog 6 bewoners in het huis zijn. Gebruik van de joker als volgt: de bewoner die de joker wil inzetten meldt dat aan BB, consequentie, de bewoner in kwestie moet een andere bewoner aanwijzen die vervolgens genomineerd zal zijn. Deze bewoner mag niet al genomineerd zijn.
  maandag 21 augustus 2006 @ 23:45:53 #102
144681 AgentCooper
Damn fine coffee!
pi_41046765
Er is nu een hoop discussie over deze regels. Hilde: "Wij zijn toch allemaal leuk? Dus het publiek stemt toch niemand weg."
  maandag 21 augustus 2006 @ 23:54:03 #103
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41047013
Het nomineren is waarschijnlijk begonnen.
  maandag 21 augustus 2006 @ 23:54:57 #104
144681 AgentCooper
Damn fine coffee!
pi_41047038
De hele groep zit even uitgebreid te chillen, eet wat fruit en bespreekt mogelijke nominatie-tactieken. Tijn is bang dat het nogal saai zal zijn als je nog maar met zessen in het huis zit. Egbert denkt dat ook. Iedereen leest de joker-regels nog eens uitgebreid door, ze willen goed op de hoogte zijn van de spelregels. Omdat hij dan "iemand anders daar neer moet vrotten", hoopt Tijn dat hij niet wordt genomineerd.
  maandag 21 augustus 2006 @ 23:58:31 #105
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41047125
Tijn zegt eerst dat ie hoopt dat ie niet genomineerd wordt, dan is dat ding niets meer waard.
Later zegt ie dat ie wou dat ie genomineerd wordt, dan kan hij hem meteen inleveren.
Egbert vindt dit geen goed idee, hij mag er geen oneigenlijk gebruik van maken, die joker heeft genoeg gekost.
Tijn sputtert nog wat.
Egbert: Hou er nu maar over op.

....
Tijn: Ik heb op dit moment gewoon behoeft aan dat veto recht om iemand anders eruit te knallen.
Egbert: Nee, .... (stukje gemist)
Marcia: Je hebt nu eenmaal dat ding, je hebt er cash voor betaald.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:23:04 #107
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41064877
En bedankt allemaal weer
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')