abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41016306
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vervolg op de [BB6] Streamverslagen van zondag 20 augustus 2006

En wat uitleg over wat nu wel en niet een streamverslag is:

Ze slapen nog
Is een streamverslag. Beetje kort, maar soms is er niet meer te vertellen en is het wel prettig om af en toe een update te lezen, bijvoorbeeld als er al een hele tijd niet gestreamd is. Het is niet wenselijk dit vijf keer per half uur te posten.

Goedemorgen. Het is rustig in het huis, wanneer doet Big Brother die haan aan?
Dit is geen streamverslag. Het enige stukje dat voor de lezers interessant is is dat het rustig is, de rest gaat over jou als poster.

Over objectivteit:
De ene poster doet het wel, de ander niet. Een beetje satirisch je mening door laten schemeren is geen probleem. Maar de ene na de andere post iemand bashen of afzeiken is niet leuk. Dus objectiviteit is geen vereiste maar maak het niet te bont.

Over offtopic gaan:
Onderaan een post melden dat je wat anders gaat doen als je een hele tijd gestreamd hebt is niet erg. Dit is wel weer handig voor een ander die het leest en het streamen dan weer op kan pikken.
Tussen de posts door opmerken dat je de was aan het doen bent, je je doodverveelt, de bewoners saai vindt e.d. is gewoon alleen maar vervelend voor anderen om te lezen.

Smileygebruik:
Wel toegestaan, maar met mate, het leest niet prettig. Smileys als worden verwijderd, want niet objectief.

Posten dat je *** een loser en *** een trut vindt in de streamverslagen is totaal offtopic en wordt dan ook verwijderd.
pi_41016469
De groep ik weer klaar met BBB.
De eerste mensen gaan nu naar bed...
pi_41018315
Egbert en Rik (en Jeroen, maar die knikt op alles Ja) hebben het over het te bestede bedrag voor de boodschappen, de verdeling daarvan en wat het roken voor consequenties daarop heeft.
Rik maakt het niks uit wat ie eet, als ie maar kan roken en in het ergste geval gaat ie shag roken.

Egbert : je kan 3x pasta, rijst bestellen, dat kan je vaker eten en op besparen, maar dan kunnen we wel een kratje bier kopen. Ik wil dezelfde tandpasta die ik gewend ben, ik moet er niet aan dénken dat ik andere moet gebruiken die ik nu heb. Dan krijg ik een warm/koud probleem ( )
Je moet 2 mensen aanwijzen die de verschillende dingen gaan coordineren, er verantwoordelijk voor zijn, bijv. de mensen die koken moeten ook bepalen wat er gegeten wordt.

Er wordt weer gespeculeerd over wat er gebeurt is, waardoor ze op rantsoen zitten.
Egbert wil niet weten WIE iets gedaan heeft maar WAT, zodat ze het kunnnen voorkomen.
  maandag 21 augustus 2006 @ 01:36:15 #4
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_41018374
De andere groep met de twee blondines, Etienne, Simeh, Tijn en Micheline hebben een politiek correct gesprek over homo's.

"Toen mijn moeder mij een speen gaf, deed ik hem al in het verkeerde gaatje"
Confidence through competence
pi_41018392
Rik : als jij die dag daarvoor verantwoordelijk bent, moet jij dat ook doen, en krijg je commentaar dan moet die gewoon zijn bek dichthouden.

Egbert : hoe langer we op elkaars lip zitten hoe meer je je ergert.
Ik heb nu al 5X het regelboek doorgelezen en weet nog steeds een paar dingen niet helder te krijgen.

Janine geeft haar visie, met voorbeelden over wasmachines vullen e.d.

Egbert (die veel aan het woord is) vind 3 al te veel voor een taak. Denk je dat het interessant is voor de rest van NL om ons te zien discussieren over wat en hoe iets moet gebeuren?
Janine is het met hem eens.
pi_41018440
Jullie moeten weten dat de luxe etenswaren gewoon niet te realiseren zijn, zoals gamba's of andere dingen... als we dat bestellen, kunnnen we niet meer roken.

Er is uitgerekend voor 15 man 70 euro per dag.

Janine : ik drink geen wijn, dus dan heb je dat gezeik weer.
Rik : de rokers moeten wat toegeven op de niet rokers. Wij zijn egoistisch qua roken, dus zullen wij niet moeten zeuren qua eten/rosé.
pi_41018504
Goeie discussie! De rokers beseffen dat zij zullen moeten inleveren op het eten en de drinkers hebben dezelfde mening wat betreft het eten.

Zijn er ook zowel niet rokers als niet drinkers in het huis?
pi_41018539
Janine : Ik hou van Gamba's, daar gaat het niet om, want die kan ik over een jaar ook nog eten.

Nu praat iedereen door elkaar heen over wat prioriteit moet hebben, en dat daar niet te lang discussie over gevoerd moet worden.
Dan maar geen biefstuk zegt Janine, dan maar kip.

Marcel : je kan heel goed stamppotten maken, pasta's etc dat kost minder en is lekker.
Janine: we kunnen ook teveel maken en dan invriezen.
Etienne : we kunnen ook 30 euro pp inzetten voor eten, en dan heb je nog 20 euro voor jezelf.
Egbert : vandaag hebben we nog niet voor 10 euro gegeten, maar dit is hopelijk de laatste keer ( )
Egbert : Besparen op eten, het is wel je eerste levensbehoefte, maar je kan er flink op besparen want daar haal je weer je roseetje en je biertje uit.
Janine : ik wil best dingen delen, maar ik wil ook dingen voor MOI.
pi_41018575
Egbert denkt vooral aan het belang van BB: "BB zal het niet interessant vinden als wij continu discussiëren over het te besteden bedrag"
pi_41018652
Egbert : morgen is een groepsvergadering, en daar gaan we het dan eens over hebben.
Uit ervaring is het in het begin ff lastig maar het komt allemaal goed.
Janine vind dat Egbert het moet coördineren. Je weet wel wat ik bedoel lieverd, je snapt wel wat ik bedoel schat etc etc.

Egbert : ik ga het behang van de muur krabben als ik niks te roken heb, het is mijn wurst naitmer.
Janine : het zal ff moeilijk zijn, maar als je ff "kruk" doet (maakt handgebaar ) dan heb je het weer. Waarom ik het zo goed weet? Ik doe echt elke single dag blowen, ik ben er echt makkelijk in, maar het kan. Hebben jullie het aan mij gezien? Het is een mentaal iets gewoon allemaal. Vooral als het allemaal "blurp" gaat zijn weet je.

Egbert : alles komt wel weer wat rustiger, het is nu allemaal even de "adroline" , maar als er koppen op spijkers worden geslagen komt het vanzelf ....
pi_41018821
Rik zegt dat ie naar bed gaat, maar gaat bij het andere groepje zitten.
Janine denkt dat het voorstel over het budget/boodschappen wel door iedereen geaccepteerd gaat worden, omdat we 'allemaal met volwassenen zijn'.

Rik krijgt vragen over zijn uit de kast komen, wanneer dat was en hoe oud hij was.
Zelf heeft ie er nooit zo mee gezeten, 'ik denk dat ik 4 was of zo?'

Semih : mensen die geweigerd worden bij de deur van een dancing of zo denken meteen dat ze in een hokje gestopt worden omdat ze een kleurtje hebt of een turk bent of zo, maar je bent dan gewoon niet juist gedressed weet je wel...

MoSa (Monique of Sabrine, ik weet het niet) vertelt nog even over een foute tent waar ze wel eens kwam?
Janine : ziet dat Rik in dit groepje zit en maakt daar een opm. over
Tijn : heeft het over of het wel of niet goed is na het sporten om in een koud bad met ijs of een koude douche te gaan...
MoSa heeft daar ook een warrige mening over.

Dit was het van mij....
pi_41019316
Tijn komt zijn beklag doen: "Ik ben misschien wel te serieus voor dit soort dingen"

Tijn geeft vervolgens aan dat dit wellicht zijn zwakke punt is.
Egbert reageert hierop met de opmerking dat dat misschien juist wel 1 van zijn sterke punten is.

Naarmate het gesprek vordert, gaat het Tijn met name om de dagelijkse zaken (het tandenpoetsen, douchen en omkleden). Het feit dat de bewoners elkaar zomaar kunnen zien (naakt), kan hij maar niet zo makkelijk aan wennen.

En hij gaat verder.... Ook het samen koken, eten, noem maar op....

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2006 02:45:37 ]
pi_41019477
In opvolging van het gesprek hierboven, reageert Egbert als volgt:

"Tijn, als ik nou zoiets zou zeggen...... Maar jij bent nog een jonge gozer"
Tijn gaat echter vrijwel direct over op een ander beklag (dagelijkse dingen waar hij eveneens niet aan kan wennen).

Wordt nu vervelend
pi_41020138
Korte samenvatting van het andere groepje (vooral Etienne en Half Duo)

Etienne loopt als een hondje de hele tijd achter Half Duo aan (ik weet echt niet welke, hoor) en blijft maar doorpraten tegen haar. Maakt allerlei minder gepaste opmerkingen "ik ben een player"
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 02:47 schreef scanman01 het volgende:
Etienne: "Wat heeft jouw dochtertje een geluk zeg. Jij ziet er nog zo goed uit!"
Sabrina: "Ooooh... dank je"
en dat soort dingen.

Zij lijkt een tijdje op de vlucht voor hem. Maar als ze in bed ligt, en hij komt er weer bij, dan praten ze toch heel geanimeerd met elkaar over griezelfilms. Er is nog een heel hysterisch gegiechel en getease bij.
04.00 iedereen gaat slapen

[ Bericht 23% gewijzigd door avonne op 21-08-2006 04:16:39 ]
pi_41020181
Vermeldingswaard misschien voor de lezers hier: de broer van Semih heeft zich gemeld.

De info die hij geeft over Semih, nav een vraag of Semih vol in de discussie zou gaan als Etienne een racist blijkt te zijn
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 03:08 schreef buyukAbi het volgende:

[..]

Nou overdrijf ik nu ook wel. Hij kan ook goed luisteren en zeker ook goed discuseren, alleen denk ik dat er weinig te luisteren valt bij Ettienne en dat daardoor de motivatie minder is om echt inhoudelijk te gaan beppen met zo'n gast.
Verder wil Broer hier alleen lurken en fijn van Fok! genieten, en niet vragen over Semih beantwoorden.

mocht deze post niet gepast zijn, delete het dan maar
  maandag 21 augustus 2006 @ 08:03:14 #16
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41020951
8.00
Er heerst nog rust op de streams, iedereen slaapt nog.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  Moderator maandag 21 augustus 2006 @ 09:02:47 #17
18653 crew  D.
pi_41021401
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 08:03 schreef Sanne het volgende:
8.00
Er heerst nog rust op de streams, iedereen slaapt nog.
een uur later is dit nog net zo

Moderator maandag 21 augustus 2006 @ 09:12:23 #18
18653 crew  D.
pi_41021502

pi_41021886
De eerste mensen beginnen volgens mij een beetje wakker te worden. Ze liggen te woelen in bed, maar volgens mij denken ze allemaal dat het nog te vroeg is om eruit te gaan. Wie zal de eerste worden...
pi_41022018
Janine is als eerste wakker...

pi_41022175
Hilde komt er als tweede uit....
pi_41022278
Hilde komt de slaapkamer uitlopen....

pi_41022316
Janine gaat proberen brood te maken... Hilde geeft gevraagd wat tips....
pi_41022384
Hilde steekt een sigaret op
pi_41023268
De dames (Janine en Hilde) zitten aan koffie en hebben het over maandverband en andere dagelijkse dingen. En Hilde: hoest even naast de microfoon....
pi_41023370
Hilde verteld dat Rik tot 2 jaar geleden altijd bij hun over de vloer kwam.
En Janine verteld dat Milica en Jeroen heel erg schrokken toen Rik het huis in kwam.
Janine had toen al meteen door dat er iets niet klopte met de "relatie" van Milica en Jeroen.
Hilde denkt dat BB wist dat Rik en Milica elkaar kende, maar Janine is daar niet zo zeker van.
pi_41023598
Ze gaan er ook nog steeds vanuit dat er een tuin is, alleen dat ze nu ´vanwege een sanctie´ er niet in mogen...
pi_41023812
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_41023890
Marlies ook wakker
pi_41023946
Milica nu ook wakker
pi_41024295
Ze (milica en marlies) dachten net dat het nog midden in de nacht was.
Hilde praat nu in zichzelf: "hoelaat het in godsnaam is, geen idee... dit is echt zo leuk.. in je leven.. en zulke leuke mensen... maar die mensen gaan nog wel botsen.. ik maak altijd een verslag 's ochtends.. maar... dat is ook wel weer grappig.. die marlies is ook een schatje.. (stream geluid valt even weg) .. Hoe zal het gaan.. vandaag.. *hoestbui* nou ik klink nog niet lekker hoor.. En hoe ik erbij zit maakt me ook niet uit hoor, tussen al die leuke meiden en vrouwen.. Het is zo leuk dit..
Lekker rustig even.. Hoe zou het spel vandaag weer gaan? Oh ik rook 'sochtends alstijd zo veel.. nog 1...
pi_41024371
Hilde gaat weer verder: "Het is best een groot huis hoor.. "

Stream gaat over op Janine en Rik.
Milica en Janine lopen wat rond in de douche.
Ze hebben het over de was, ze gaan een handdoekenwas draaien
Milica weet niet welk wasmiddel ze moet gebruiken.
Ze vinden dat ze teveel wassen, Milica zegt dat je makkelijk 2 dagen met 1 handdoek kan doen.
pi_41024771
Etiënne en Tijn aan het tandenpoetsen
pi_41026449
Vanmorgen om 07.13 stond de stream op de tuin (met dank aan DMZ)
volledig ingericht, dus die zal wel gebruikt gaan worden

pi_41026631
De groep is in zijn geheel, met uitzondering van Janine en Hilde aan het aerobiccen onder leiding van Monique...

Milica heeft het zwaar...
  maandag 21 augustus 2006 @ 12:45:56 #36
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_41026695
onder leiding van zusje 1, wordt er ochtendgymnastiek gedaan. Iedereen doet mee en zweet al lekker

ook Hilde doet lekker mee

Janine is aan 't rommelen in de slaapkamer
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
pi_41027208
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 12:46 schreef Verida het volgende:
Janine heeft terwijl iedereen aan het sporten is heel sociaal een hele banaan staan eten in de keuken. en gaat vervolgens in haar uppie in de slaapkamer krullen in haar haar maken
  maandag 21 augustus 2006 @ 13:04:07 #38
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_41027349
Nog druk aan 't sporten en Janine doet ondertussen d'r haar

en Hilde heeft er even de kracht niet meer voor
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
pi_41028983
Zo... hier alvast weer een eerste set douchefoto's voor de liefhebbers....

Er volgen er zometeen nog meer...
pi_41029381
Hier zijn de volgende foto's....

pi_41029461
Ben je net bijgekomen van het douchespektakel en dan gaat Marlies ook nog eens even douchen...
Helaas werden de stream alle 4 weggedraaid naar de woonkamer. Maar toch nog 2 caps kunnen maken....

maandag 21 augustus 2006 @ 16:08:14 #42
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_41032965
stream 1 + 2 : rik is met de krultang marlies dr haar aan het bewerken
micheline semih en egbert zitten erbij , het gesprek gaat over lengte
marlies kan " echt niet" met een kleine man
micheline draagt bijna geen hakken meer sinds ze met semih is

tijn komt langslopen met de swiffer ?

stream 3 + 4 Zwembad etienne hilde en de zusjes
sabrina zit met dr been op etienne zn knie
etienne heeft casual zijn hand op dr been liggen
het gesprek gaat over botox, silicone, en de ooglidcorrecties die hilde heeft gehad
etienne vind silicone ok, sterker nog hij vind het mooi
alleen als die vrouwen topless op het strand liggen en die dingen staan recht omhoog
ja weet je
dan hoeft het niet meer
hilde is 7 keer geiopereerd aan dr borsten
een drama, drains etc
sabrina was sooo tevreden
maar ze is aangereden en heeft last van dr rechterborst
het zal wel op een operatie uitlopen en dan laat ze ze meteen groter maken

ik ben weer weg, niet mijn gesprekken dit

[ Bericht 7% gewijzigd door Capaja op 21-08-2006 16:29:00 ]
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
  maandag 21 augustus 2006 @ 16:22:52 #43
6941 APK
Factual, I think.
pi_41033510
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 16:08 schreef Capaja het volgende:

stream 3 + 4 Zwembad etienne hilde en de zusjes
sabrina zit met dr been op etienne zn knie
etienne heeft casual zijn hand op dr been liggen

Screenshot: Scanman.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 21 augustus 2006 @ 16:42:11 #44
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_41034086
het gaat weer over de tijd
tijn denkt dat het misschien wel midden in de nacht is
milica kan het niet bevatten dat mensen naar hun kijken, dat ze dat willen
etienne kroelt sabrina dr rug ondertussen
[url]
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
pi_41034108
Volgens mij gaan Etienne en Sabrina het eerste BB6 stelletje worden. Foto's hiervan volgen...
  maandag 21 augustus 2006 @ 16:49:17 #46
49744 Jerommeke4
By Suske en Wiske
pi_41034310
Stream 3 is ook volledig gericht op de liefdesperikelen tussen Ettienne en Sabrina
WHOAAHH!!
pi_41034393
Zoals beloofd... Hier de foto's:

Etienne en Sabrina:

En dan zien we op de volgende foto ook nog eens dat Jeroen en Janine het opeens ook heel gezellig hebben...

... en Milica er maar 'zielig' alleen tussen zitten.
  maandag 21 augustus 2006 @ 16:57:25 #48
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_41034534
janine rik marlies en marcia hebben het over het eten
het wordt toch weer lever met vis lijkt het
janine heeft dr maag " klein gemaakt" en hoopt dat het vanavond beter gaat
ze eet nooit rijst
janine vind zich niet dun want ze heeft maat 34 en dat is in de winkel te vinden
pi_41035650
De groep zit bij elkaar om afspraken te maken... een soort groepsoverleg. Egbert zit voor...
pi_41035776
Een discussie over geld en sigaretten als ik het goed hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')