precies dat dusquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Maar waar was dat, aangezien het hier zo een beetje de hele dag de kenker heeft geregend
quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Idd, we hebben al zo weinig leden en dat zou nieuwkomers alleen maar afschrikken
Net mezelf volgestouwd met snoepen dan zo slapen, ideale manier om dik te worden
![]()
pff, dan denk ik er nog niet eens aan om m'n bed uit te komenquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:19 schreef Cadfael het volgende:
[..]
welterusten
ik blijf ook niet lang, morgen weer om kwart voor acht op de motor zitten
Net niet goed genoeg voor de Hitler Jugendquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:44 schreef hicham het volgende:
De belangrijkste foto ben je vergeten
[afbeelding]
Strak naar voren lopen symboliseert daadkracht, rechtvaardigheid en macht
Duidelijk tijd om te pitten![]()
![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:44 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Strak naar voren in looppas symboliseert daadkracht, rechtvaardigheid en macht
![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:45 schreef Crashcat het volgende:
Volgens mij begint -XX- de covergirl van FokMc te worden.
Stoer man !quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:44 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
![]()
Nu nog (een) centerfold ..quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:45 schreef Crashcat het volgende:
Volgens mij begint -XX- de covergirl van FokMc te worden.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:44 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
![]()
dan moet je de rest van de foto eigenlijk nog zien.quote:Op maandag 21 augustus 2006 07:51 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh![]()
[..]
![]()
Of ben je betrapt door de camera tijdens een dansje voor je motor
Vertelquote:Op maandag 21 augustus 2006 08:03 schreef bvvt het volgende:
[..]
dan moet je de rest van de foto eigenlijk nog zien.
Zaterdag prima zonnig weer gehad - een prima motor ritje, lekker in noordwijk bij een stand tent gezeten en van de zon genoten. 's avonds wezen dansen. daarna blijven slapen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 08:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Vertel![]()
Hoe was jouw weekend, verregend of viel het wel mee?
Jij wil dus uit de OP, dan moet je met een andere foto komen van een FOK!MC lid en daar wordt dan over gestemdquote:Op maandag 21 augustus 2006 08:18 schreef -XX- het volgende:
Wtf is dit voor een denderende schilder!![]()
Die foto van hicham is wel leuk voor de OP![]()
![]()
Ik had nog gedacht om zaterdagavond naar den haag te rijden voor het vuurwerk. Gisteren wilde ik naar R'dam te gaan om het F1 spektakel te aanschouwen maar ook daar heb ik van afgezien. Het weer heeft er mede voor gezorgd dat ik zaterdagavond thuis was en gisteren ook de hele dagquote:Op maandag 21 augustus 2006 09:08 schreef bvvt het volgende:
[..]
Zaterdag prima zonnig weer gehad - een prima motor ritje, lekker in noordwijk bij een stand tent gezeten en van de zon genoten. 's avonds wezen dansen. daarna blijven slapen.
's morgens weer vroeg weg omdat ik iemand zou helpen met verhuizen.
al met al prima weekend geweest
Ik was in Den Haag, maar bij ander vuurwerk.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:04 schreef Rib-i het volgende:
Ik had nog gedacht om zaterdagavond naar den haag te rijden voor het vuurwerk. Gisteren wilde ik naar R'dam te gaan om het F1 spektakel te aanschouwen maar ook daar heb ik van afgezien. Het weer heeft er mede voor gezorgd dat ik zaterdagavond thuis was en gisteren ook de hele dag![]()
Vorig jaar was ik ook geweest, mijn zus woonde toen nog in Rotterdam en hadden we een redelijk goed uitzicht bovenkant helm & achterspoilerquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik was in Den Haag, maar bij ander vuurwerk.![]()
Het was veuls te nat, heb tot 4 uur binnengezeten, en toen naar een museum, s'avonds weer binnen, heb niet vaak zulke harde regenbuien gezien.
![]()
Vorig jaar ben ik in Rotterdam geweest bij het F1 spektakel.
De wagens kwamen niet eens boven de vangrail uit langs het publiek, en dan staan er dus ook nog eensz rijen van 8 mensen dik voor je neus. Even omhoogspringen bij het langsrijden van Christian Albers resulteerde in een enkel geval tot het net zien van de bovenkant van zijn helm.![]()
![]()
Mensen staan al s'ochtends vroeg te posten bij de dranghekken voor een redelijk plaatsje.![]()
Alleen als je tribuneplaatsen hebt kan je goed zicht verwachten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aha, dus jij hebt die bike van Jethro op MF gekocht, die stond al best lang te koopquote:Op maandag 21 augustus 2006 04:57 schreef Crashcat het volgende:
Hmm... Even vragen of ze de naam van de vorige eigenaar willen veranderen naar de mijne.
D&D demper website met mijn bike![]()
Credits gaan naar OPM, ik kickte eigenlijk zijn kant op voor de lol maar hij maakte toen op het juiste moment een fotoquote:Op maandag 21 augustus 2006 07:51 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Of ben je betrapt door de camera tijdens een dansje voor je motor
Vandaar je afwezigheidquote:Op maandag 21 augustus 2006 09:08 schreef bvvt het volgende:
[..]
Zaterdag prima zonnig weer gehad - een prima motor ritje, lekker in noordwijk bij een stand tent gezeten en van de zon genoten. 's avonds wezen dansen. daarna blijven slapen.
's morgens weer vroeg weg omdat ik iemand zou helpen met verhuizen.
al met al prima weekend geweest
Wootquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik was in Den Haag, maar bij ander vuurwerk.![]()
Het was veuls te nat, heb tot 4 uur binnengezeten, en toen naar een museum, s'avonds weer binnen, heb niet vaak zulke harde regenbuien gezien.
![]()
Vorig jaar ben ik in Rotterdam geweest bij het F1 spektakel.
De wagens kwamen niet eens boven de vangrail uit langs het publiek, en dan staan er dus ook nog eensz rijen van 8 mensen dik voor je neus. Even omhoogspringen bij het langsrijden van Christian Albers resulteerde in een enkel geval tot het net zien van de bovenkant van zijn helm.![]()
![]()
Mensen staan al s'ochtends vroeg te posten bij de dranghekken voor een redelijk plaatsje.![]()
Alleen als je tribuneplaatsen hebt kan je goed zicht verwachten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jup, me gone - me had fun.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:39 schreef hicham het volgende:[..]
Vandaar je afwezigheidWat zijn je plannen voor de vakantie, ga je naar het hotel waarvan ik je het adres gaf of niet? Je kunt ook nog 19 september naar het circuit....
![]()
Dan kun je wel hakken met 10 CM aandoen. Maar als je niet al te groot bent kijk je nog niet over iedereen heen.....quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:56 schreef -XX- het volgende:
[..]
Woot![]()
Dan weet ik welke schoenen ik aan ga doen als ik naar zo iets ga !![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Echt gaar dat ze zulke plaatsen verkopen dan, zeker nog voor hetzelfde bedrag ookquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:02 schreef bvvt het volgende:
[..]
Dan kun je wel hakken met 10 CM aandoen. Maar als je niet al te groot bent kijk je nog niet over iedereen heen.....
Patta'squote:Op maandag 21 augustus 2006 10:56 schreef -XX- het volgende:
Dan weet ik welke schoenen ik aan ga doen als ik naar zo iets ga !![]()
Leuke gozer?quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:08 schreef bvvt het volgende:
daarna blijven slapen.
Wij gingen even de V&D in, 50 meter hoog, veel glas in het restaurant, maar er waren meer mensen op het idee gekomen.En dat warenhuis is praktisch geluidsdicht, dus de sensatie was ook een stuk minder.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:21 schreef Rib-i het volgende:
Vorig jaar was ik ook geweest, mijn zus woonde toen nog in Rotterdam en hadden we een redelijk goed uitzicht bovenkant helm & achterspoilerIk kan me herinneren dat het toen ook niet echt zonnig was.
Whahaquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:19 schreef Rib-i het volgende:
Ik weet niet of -XX- weet wat ze wil worden, maar hier hoef je maar 1 kunstje te leren18+ 17+
En deze dan, HOT or NOT![]()
Edit
Link aangepast
Je kan hier je spulletjes bestellen voor de 1e video. Kan je op je 1e FOK! MC meet gelijk een optreden doen.quote:
quote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je kan hier je spulletjes bestellen voor de 1e video. Kan je op je 1e FOK! MC meet gelijk een optreden doen.
![]()
SFW ?quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:37 schreef -XX- het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb nog wel een klein filmpje die tijdje geleden stiekem genomen is![]()
Die mogen jullie wel zien, is maar paar seconde, stelt niet veel voor
Voorhuid met de geit, laat maar zienquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:37 schreef -XX- het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb nog wel een klein filmpje die tijdje geleden stiekem genomen is![]()
Die mogen jullie wel zien, is maar paar seconde, stelt niet veel voor
Owjaquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Voorhuid met de geit, laat maar zien![]()
2 secondequote:Op maandag 21 augustus 2006 11:42 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Met jou weet je het nooit, zo vanzelfsprekend is dat niet ..
* Rib-i gaat de stemmen wel tellen en foto's kunnen evt. gemaild wordenquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:45 schreef -XX- het volgende:
[..]
Owja!
Als in de volgende OP iemand anders met een foto komt!![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
* Rib-i gaat de stemmen wel tellen en foto's kunnen evt. gemaild worden![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:51 schreef Worldbeater het volgende:
Ik hoef geen pic van Hollander172 met een string.![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je mij ook echt 2 seconden kan boeien.![]()
& fantasy for life..![]()
nee die hoef ik ook niet te zien.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:51 schreef Worldbeater het volgende:
Ik hoef geen pic van Hollander172 met een string.![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:57 schreef bvvt het volgende:
[..]
[afbeelding]
nee die hoef ik ook niet te zien.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:57 schreef bvvt het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hij lijkt er wel op hè. 't is em niet hoorquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:00 schreef hicham het volgende:
[..]
En wat doet Rib-i daar op de achtergrond, prive BBQ?
Die komt in de OPquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:57 schreef bvvt het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:13 schreef Worldbeater het volgende:
Ik denk dat de foto van -XX- meer aandacht trekt.![]()
[afbeelding]
Daarentegen blijft de Fok! MC zo wel "lekker" klein.![]()
Eenschquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:13 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Hij ook denkquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:19 schreef -XX- het volgende:
[..]
Fokmc rookhok!
![]()
Woow ik schrok hier serieus!http://www.moto73.nl/uplo(...)3341222200533559.wmv
Daarom moet je dus met je voet boven de voetrem blijven (volgens de uitleg van DaLiks)quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:19 schreef -XX- het volgende:
[..]
Fokmc rookhok!
![]()
Woow ik schrok hier serieus!http://www.moto73.nl/uplo(...)3341222200533559.wmv
Voet boven de rem heeft met achterover klappen te maken, niet met ongecontroleerd zwabberenquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:32 schreef bvvt het volgende:
[..]
Daarom moet je dus meet je voet boven de voetrem blijven (volgens de uitleg van DaLiks)
Ah, dit is dus gewoon foutje van de stunter danquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Voet boven de rem heeft met achterover klappen te maken, niet met ongecontroleerd zwabberen
Waarschijnlijk windvlaag, slecht wegdek of verkeerde beweging van de stunter waardoor de motor gaat zwabberen. Als ie eenmaal omlaag wil gaan is het al te laatquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:36 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ah, dit is dus gewoon foutje van de stunter dan![]()
Volgens mij valt hij omdat bij het neerkomen zijn voorwiel een te grote hoek heeft tov het achterwiel icm de voorwaartse bewegingquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Waarschijnlijk windvlaag, slecht wegdek of verkeerde beweging van de stunter waardoor de motor gaat zwabberen. Als ie eenmaal omlaag wil gaan is het al te laat
Duhquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Volgens mij valt hij omdat bij het neerkomen zijn voorwiel een te grote hoek heeft tov het achterwiel icm de voorwaartse beweging![]()
![]()
Geen wheelies maken, nOOOoooOOoo00hh!!!!11~! Dat mag toch niet op de openbare weg dussquote:Ik vraag me af hoe je je hieruit zou kunnen redden:
- gas geven
- remmen
Volgens mij raakt ie in een spoor oid?quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Waarschijnlijk windvlaag, slecht wegdek of verkeerde beweging van de stunter waardoor de motor gaat zwabberen. Als ie eenmaal omlaag wil gaan is het al te laat
Daar hadden ze nog veel leukere onderwerpenquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:11 schreef bvvt het volgende:
Ha, leuk die oude afleveringen van ter land ter zee en in de lucht.
het een aflevering van het achteruit rijden
Vroeger was dat grappig omdat er niemand anders was die grappiger kon zijn.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:18 schreef -XX- het volgende:
[..]
Daar hadden ze nog veel leukere onderwerpenOok ergens van af springen en dan zo lang mogelijk blijven zweven
![]()
EhhhDat is andre van duin!
![]()
![]()
![]()
Ik dacht eigenlijk altijd dat dat met Dafjes werd gedaanquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:11 schreef bvvt het volgende:
Zelfs ik begin twijfels te krijgen zoquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:13 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij is hij daar zichzelf !quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:21 schreef bvvt het volgende:
[..]
Vroeger was dat grappig omdat er niemand anders was die grappiger kon zijn.
Wat een puinhoop wordt het als 1 van die gasten een tosti gaat bakkenquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:11 schreef bvvt het volgende:
Vertel .. of je er wel bij wilt horen?quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:27 schreef BazzieK het volgende:
Zelfs ik begin twijfels te krijgen zo![]()
Inderdaad, dacht dat mijn imago niet slechter kon maar als ik dit zo zie kan ik echt niet in het openbaar worden gezien met julliequote:Op maandag 21 augustus 2006 13:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vertel .. of je er wel bij wilt horen? [afbeelding]
Wat zit er op je hoofdquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:57 schreef bvvt het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hoe denk je dat het andersom is.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:04 schreef BazzieK het volgende:
Inderdaad, dacht dat mijn imago niet slechter kon maar als ik dit zo zie kan ik echt niet in het openbaar worden gezien met jullie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik liever kaal dan grijs.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:17 schreef worldpimber het volgende:
Wat zit er op je hoofdDie donkere glazen
Neeeeh
N0)#)$)E0@#!)00ooo~!~H
![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoe denk je dat het andersom is.
Op terasjes straks Bazziek --> verplicht helm op.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij zag er trouwens heel anders uit dan verwacht![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:21 schreef Worldbeater het volgende:Makster is wel extreem geestelijk, maar Lars is fysiek juist 12...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat bedoelde ik niet eens, maar ook goed.quote:Ben ik liever kaal dan grijs.![]()
Kaal valt niets tegen te doen, bij grijs kan je nog kiezen voor kaal of verven
![]()
![]()
Vanwege je staar bedoel je?quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:25 schreef bvvt het volgende:
Dan kan je niet meer zien dat je grijs bent
quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoe denk je dat het andersom is.
Op terasjes straks Bazziek --> verplicht helm op.![]()
Haha Geloof er niets vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ben ik liever kaal dan grijs.![]()
Sowieso schrijf je zo.
Niet tof doen hehquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Makster is wel extreem geestelijk, maar Lars is fysiek juist 12...![]()
![]()
Veel werkplaatsen zijn op het internet!quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wees niet dom doe niet tof of verdwijn net als stof [afbeelding]
Internet op de werkplek [afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:44 schreef BazzieK het volgende:
Leuk krijg net een mailtje dat ik op de wachtlijst sta voor de opleiding waar ik me voor had aangemeld
Oftewel heb nog geen studie![]()
Ik weet het, maar blijft kutquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:45 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
Dat suckt
Te laat opgegeven mannetje!
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wees niet dom doe niet tof of verdwijn net als stof [afbeelding]
quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:48 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook!, nog een jaar vakken vullen!![]()
Daar willen ze em niet meer hebben - hij word te duur...........quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:48 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook!, nog een jaar vakken vullen!![]()
+ Ik scheld stelselmatig mijn leidinggevenden uitquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:51 schreef bvvt het volgende:
[..]
Daar willen ze em niet meer hebben - hij word te duur...........![]()
Je kunt altijd nog schoonmaker wordenquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
+ Ik scheld stelselmatig mijn leidinggevenden uit
Dat dus.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:34 schreef Makster het volgende:
Godveruuhdommuh een beetje tof doen tegen mij als ik hard aan het werk ben![]()
Of het laagste van het laagste, pakjesbezorgerquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog schoonmaker worden [afbeelding]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Ligt idd niet aan jou,het wordt later en laterquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Ligt 't aan mij of sta je steeds later op?
Ik draag hierbij de titel van Koning Lamzak van de Fok!MC aan u overquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:10 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ligt idd niet aan jou,het wordt later en later![]()
Ik heb gewerkt vanachtquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik draag hierbij de titel van Koning Lamzak van de Fok!MC aan u over
quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:14 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik heb gewerkt vanachtdus die titel mag je nog even houden
![]()
quote:
wat een liefde op de vroege morgenquote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:20 schreef ikookhier het volgende:
[..]
wat een liefde op de vroege morgen![]()
![]()
quote:
Zou ik als ik jou was maar niet deze kant opkomenquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:22 schreef ikookhier het volgende:
Om te ontsnappen aan deze waanzin,ga ik maar een stuk rijden![]()
weg
quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:39 schreef Rib-i het volgende:
Eventjes kijken, wat hebben we nu:
El Presidente
The General
Koning Lamzak
Nog een paar erbij en we hebben een Village people MC
![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:39 schreef Rib-i het volgende:
Eventjes kijken, wat hebben we nu:
El Presidente
The General
Koning Lamzak
Nog een paar erbij en we hebben een Village people MC
![]()
quote:El Presidente
The GeneralSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:50 schreef hicham het volgende:
[..]Bijna goed
Het is meer iets in de richting van:
[..]
quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:50 schreef hicham het volgende:
[..]Bijna goed
Het is meer iets in de richting van:
[..]
'k Heb gezienquote:
Shrek is ok, olee oleeeeeeeeeeeequote:Op maandag 21 augustus 2006 16:55 schreef hicham het volgende:
[..]
'k Heb gezienGeweldig
Good job Shrek
Oh ja... Shrek staat niet in het lijstje of wil je een andere nickname?
quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:07 schreef Rib-i het volgende:
Nou weet ik waarom ik elke keer wordt afgewezen![]()
[afbeelding]
DIe linkerquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:07 schreef Rib-i het volgende:
Nou weet ik waarom ik elke keer wordt afgewezen![]()
[afbeelding]
Piet paulusma is weer lekker bezigquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:20 schreef stinkie het volgende:
godverdomme wat een teringweer. Ik reed net tot aan mijn schijven door het water, kmaw zover omhoog dat het mijn niet onaanzienlijke buik overspoelde. En vanochtend dacht ik nog wel 'goh, lekker motorweer'
En dat gaat allemaal deze kant opkomenquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:20 schreef stinkie het volgende:
godverdomme wat een teringweer. Ik reed net tot aan mijn schijven door het water, kmaw zover omhoog dat het mijn niet onaanzienlijke buik overspoelde. En vanochtend dacht ik nog wel 'goh, lekker motorweer'
Ik heb vanochtend heen en vanmiddag terug ander heerlijk weer gehad, alleen een paar kleine druppeltjes op de terugweg voor een stukje, maar dat mag geen naam hebben. Overdag ook droog gebleven...quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:20 schreef stinkie het volgende:
Eetsequote:Op maandag 21 augustus 2006 19:10 schreef Cadfael het volgende:
dat deed ik ook, was vanmiddag vroeg klaar dus even laten afkoelen en gepoetst
als morgen het zonnetje schijnt dan blinkt ie lekker.
zo, eten is klaar. tot later
Hier is het al.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:37 schreef bvvt het volgende:
[..]
En dat gaat allemaal deze kant opkomen![]()
![]()
Niet zo grootquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:50 schreef ikookhier het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
nog tegoed foto's met ruit![]()
Ze zijn zo klein dat ik al bijna dacht dat het een bandit was!quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:50 schreef ikookhier het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
nog tegoed foto's met ruit![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:54 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ze zijn zo klein dat ik al bijna dacht dat het een bandit was!![]()
en zo klein zijn de foto's ook nietquote:
Niet omheen lullen, eerst een excuus waarom je gister niet een nieuw topic hebt geopendquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:50 schreef Cadfael het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend heen en vanmiddag terug ander heerlijk weer gehad, alleen een paar kleine druppeltjes op de terugweg voor een stukje, maar dat mag geen naam hebben. Overdag ook droog gebleven...
alleen sinds een paar uurtjes flinke stortbui en onweer (had net voor het begon motor gepoetst, maar gelukkig staat ie onder zeil)
oh, en hoi![]()
Dank uquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:20 schreef hicham het volgende:
Mooi ruitje hoorMerk je veel verschil?
![]()
Vergeet niet gelijk bij je profiel Geslacht: Vrouw in te vullen pussyquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:26 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Dank u![]()
Ja heel veel verschil zelfs,rij nu met hogere snelheden zonder me te hoeven vastklampen aan mijn stuur![]()
ben echt blij dat ik hem gekocht heb,ik vind naket het mooist maar dit is wel een prima alternatief![]()
Hahaquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:07 schreef ikookhier het volgende:
[..]
en zo klein zijn de foto's ook nietze krimpen ergens.
JA toch olmquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Vergeet niet gelijk bij je profiel Geslacht: Vrouw in te vullen pussy
Kan me wel voorstellen dat het relaxed is, zeker als je lange stukken over snelweg gaat afleggen ofzoMaar zonder voel je nog beter aan of je hard gaat
of juist niet
Niet alleen fok was net traagquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:03 schreef Cadfael het volgende:
Fok was begin van de avond erg traag.... gebeurt wel vaker helaas
maarja, er zitten ook zo gigantisch veel mensen op.
Dat dus.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:55 schreef Makster het volgende:
En of mijn internet zuigt of mf ligt er uit ofzo
Waarom dan wel fok (soms teffus traag maar okquote:
Ik meet toch nooitquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:55 schreef Makster het volgende:
[..]
JA toch olm
En of mijn internet zuigt of mf ligt er uit ofzo
Alles gaat traag en veel sites open niet eens. Zo als die fotos van het ruitje van mister miet
Die intentie heb ik een jaar vol gehoudenquote:
Dunno?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:16 schreef Makster het volgende:
[..]
Waarom dan wel fok (soms teffus traag maar ok)
Vreemde zaken maken mijn huis onveiligquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dunno?
Hier werkt alles prima.![]()
Hoewel een soepel draaiend fok natuurlijk een klein wondertje is.![]()
![]()
Dat noemt men normaal gesproken een partner.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:25 schreef Makster het volgende:
Vreemde zaken maken mijn huis onveilig![]()
quote:Naja maar ff tv kijken![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:33 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat noemt men normaal gesproken een partner.![]()
[..]
Ahhhhh, het luiezweet er uitquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:23 schreef BazzieK het volgende:
Kaaaaaanker![]()
Wezen sporten, eerst meegedaan met mijn oude team. Maarja die trainen dus 4x in de week en ik uhm nooitNa de warming up al helemaal kapot
Dus toen maar met de bejaarden tussen de 30 en 40 meegedaan op het veld ernaastWat flink werken was maar wel te doen tenminste.
En wtf endorfinesVlekken voor de ogen omdat je je lichaam dingen laat doen die het niet wil
![]()
Vind het achteraf gezien ook wel leuk maar tijdens ben ik meer bezig met niet doodgaan enzoquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:26 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ahhhhh, het luiezweet er uit![]()
Werken zul je![]()
Doe normaal sukkel, haal de chips maar weer tevoorschijn en ga met je luie reet op de bank zittenquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:34 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vind het achteraf gezien ook wel leuk maar tijdens ben ik meer bezig met niet doodgaan enzo
Maarja vanaf nu dagelijks joggen en wekelijks basketballen om een beetje conditie te kweken![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:23 schreef BazzieK het volgende:
Kaaaaaanker![]()
Wezen sporten, eerst meegedaan met mijn oude team. Maarja die trainen dus 4x in de week en ik uhm nooitNa de warming up al helemaal kapot
Dus toen maar met de bejaarden tussen de 30 en 40 meegedaan op het veld ernaastWat flink werken was maar wel te doen tenminste.
En wtf endorfinesVlekken voor de ogen omdat je je lichaam dingen laat doen die het niet wil
![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Doe normaal sukkel, haal de chips maar weer tevoorschijn en ga met je luie reet op de bank zitten
[..]
Doe normaal sukkel, haal de chips maar weer tevoorschijn en ga met je luie reet op de bank zitten
Je gaat toch geen dingen er voor doenquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja, had mijn lichaam maar niet aan moeten komenLijden zal ie
Moet ook conditie krijgen en dat krijg je niet door alleen dun te zijnquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:42 schreef -XX- het volgende:
[..]
Je gaat toch geen dingen er voor doenLaat dan dingen !
![]()
Haal dan die kroket uit je mond
quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:41 schreef Rib-i het volgende:
Ik werd door een kennis gebeld en hij vroeg of je de berichten van MSN messenger op kan slaan omdat hij z'n vrouw wantrouwt.
Ik heb gezegd dat het kan maar dat ik niet weet hoe en dat ik me niet in hun relatie wil mengen.
Damn, ik wist niet dat het me zo zou bezig houden![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:41 schreef Rib-i het volgende:
Ik werd door een kennis gebeld en hij vroeg of je de berichten van MSN messenger op kan slaan omdat hij z'n vrouw wantrouwt.
Ik heb gezegd dat het kan maar dat ik niet weet hoe en dat ik me niet in hun relatie wil mengen.
Dat is waarquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Moet ook conditie krijgen en dat krijg je niet door alleen dun te zijn
Staat bij de nieuwe versies van MSN toch standaard al aanquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
the mind is stronger than the bodyquote:
Niet echt, je moet conditie hebben om binnen te komen maar daarna komt het ook veel op jezelf aanquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:44 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dat is waar![]()
AchjaBinnekort ben je pliezie (12)!!! En dan zul je een conditie krijgen!
![]()
WHAHAHAHAHHA IK LIG HIER DUBBEL!quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wel kut voor dat beest als er iets gebeurt
![]()
vriend van me had het ooit over voor 1 euro per maand onbeperkt fitnesquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Niet echt, je moet conditie hebben om binnen te komen maar daarna komt het ook veel op jezelf aan
Oh, zou zomaar kunnen, ik heb niet eens gekeken. Ben net met hem eventjes wat gaan drinken. Z'n vrouw/vriendin gaat volgens mij al jaaaaaaaaren vreemdquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Staat bij de nieuwe versies van MSN toch standaard al aan
Is ook, maar fitness is kenkersaaiquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:47 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
vriend van me had het ooit over voor 1 euro per maand onbeperkt fitneskan je iig niet zeggen dat ze het niet stimuleren
Dan kan jij er ook nog wel overheen toch?quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Oh, zou zomaar kunnen, ik heb niet eens gekeken. Ben net met hem eventjes wat gaan drinken. Z'n vrouw/vriendin gaat volgens mij al jaaaaaaaaren vreemd![]()
Parachute springen!, of motor racen!, of autocross!, of of ! jetpack vliegen!quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Is ook, maar fitness is kenkersaaiLiever echt sporten
![]()
Dan moet je ff bij je eigen MSN checken hoe je dat uitschakelt en de oude berichten verwijdert, voordat je chick ook bij d'r vriendinnen gaat navragen of ze MSN gesprekken kan achterhalenquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Oh, zou zomaar kunnen, ik heb niet eens gekeken. Ben net met hem eventjes wat gaan drinken. Z'n vrouw/vriendin gaat volgens mij al jaaaaaaaaren vreemd![]()
Krijg je allemaal geen conditie vanquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:54 schreef -XX- het volgende:
[..]
Parachute springen!, of motor racen!, of autocross!, of of ! jetpack vliegen!
of of! boot varen!
quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dan kan jij er ook nog wel overheen toch?
quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:54 schreef -XX- het volgende:
[..]
of of! boot varen!
Wel iets waarmee je conditie kweekt of vet verbrandt he slimmerdquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:54 schreef -XX- het volgende:
[..]
of of! boot varen!
Heb niets te verbergenquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Dan moet je ff bij je eigen MSN checken hoe je dat uitschakelt en de oude berichten verwijdert, voordat je chick ook bij d'r vriendinnen gaat navragen of ze MSN gesprekken kan achterhalen
Die spoort van nature nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:00 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Heb niets te verbergen![]()
![]()
En wat heeft -XX- gebruikt?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Die Hollanders hebben echt geen respect voor hun br0's en hom1ez in the hood [afbeelding]
Nee, dat zei ik niet expressquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Wel iets waarmee je conditie kweekt of vet verbrandt he slimmerd
En wat niet zoveel geld kost
'Aight Br0quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Die Hollanders hebben echt geen respect voor hun br0's en hom1ez in the hood [afbeelding]
Zoete zachte drop van de Aldi in dat blauw pakquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:00 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Heb niets te verbergen![]()
![]()
En wat heeft -XX- gebruikt?
You gotta lot to learn 'bout the ghett0quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Stel ik voor dat ie even lekker een chickie gaat bangen is het weer niet goed
![]()
Zet maar een bedje klaar, smink ik mezelf bruin en kom ik een maandje stage lopenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:06 schreef hicham het volgende:
[..]
You gotta lot to learn 'bout the ghett0 [afbeelding]
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:08 schreef Roderick2085 het volgende:tijd om te pitten... morgen weer op 11 uur opstaan ofzo
![]()
Een volwassen mens heeft circa 8 uur slaap nodig, 7 uur is genoeg. Luilakquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:08 schreef Roderick2085 het volgende:tijd om te pitten... morgen weer op 11 uur opstaan ofzo
![]()
Goed spul he!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:05 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zoete zachte drop van de Aldi in dat blauw pak!!
True Br0quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:06 schreef hicham het volgende:
[..]
You gotta lot to learn 'bout the ghett0 [afbeelding]
Wiggerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zet maar een bedje klaar, smink ik mezelf bruin en kom ik een maandje stage lopen![]()
Dat is toch duidelijk?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je weet ook niet wat je van me wil he![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat is toch duidelijk?![]()
Elke reactie eerst naar mijn mail verzenden en na goedkeuring pas op Invoeren klikken![]()
Pitteuh![]()
Die is ook leuk...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:45 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
Vet spastisch!
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Nog steeds onder invloed van de ALDI-LSD dropjes?
![]()
Slechts een voorbereiding op je accountancy, daar zul je dit jaar in jaar uit voor je kiezen krijgenquote:
Whaha grapje zekerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:42 schreef Rib-i het volgende:
Ik denk dat ik me een projectje aan ga schaffen![]()
[afbeelding]
It used to be a R1![]()
2500 Euro moet dit hoopje schroot kosten![]()
Zou jij een motor met schade aanschaffen om op te knappen, bijvoorbeeld een beschadigde RSV Mille om er een Tuono van te maken?quote:
Een motor met een beetje schade, OKquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:47 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zou jij een motor met schade aanschaffen om op te knappen, bijvoorbeeld een beschadigde RSV Mille om er een Tuono van te maken?
Even de foto zoeken
Nee, dat zou ik niet doenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:47 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zou jij een motor met schade aanschaffen om op te knappen, bijvoorbeeld een beschadigde RSV Mille om er een Tuono van te maken?
Even de foto zoeken
Mijn eerste reactie was met die verbrande motor in mijn achterhoofd, maar zoiets zou ik wel overwegenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:47 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Deze dus
Is best duur volgens mij, je moet 'm nog invoeren en de onderdelen van een Aprilia zijn ook nog duur![]()
Oh menquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:49 schreef -XX- het volgende:
[..]
Een motor met een beetje schade, OK![]()
Maar dat is..haha!![]()
[afbeelding]
Die ene gast met die blauwe R1 met Seatpipes, was dat ook een schademotor geweest? Ik vond het best leuk gedaan maar het ziet er zo ex-schademotorig uitquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:50 schreef hicham het volgende:
Bijv. een schade R1 voor een mooi prijssie, een R1 fighter van maken zou ik wel doen
Tegen de tijd dat jij je rijbewijs hebt reizen we met ruimteschepen of gebruiken we de teleportaal van professor Barabasquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:59 schreef -XX- het volgende:
Damn, soms lees je van die topics dat zijn motor gejat is !
Pffffff echt niet goed
Nou als ik een motor heb dan zet ik em dus echt wel binnen![]()
Wowquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:04 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij je rijbewijs hebt reizen we met ruimteschepen of gebruiken we de teleportaal van professor Barabas
![]()
Geen idee, dat weet Makster misschien welquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:57 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Die ene gast met die blauwe R1 met Seatpipes, was dat ook een schademotor geweest? Ik vond het best leuk gedaan maar het ziet er zo ex-schademotorig uit![]()
Net als jijquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Geen idee, dat weet Makster misschien wel
Maar dat is idd een R1 fighter, ik bedoelde meer een R1 naked. Gewoon simpel en stoer![]()
Als het donderdag droog is rij ik wel richting A'dam of meeten we in Utrecht ergensquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk nu? Kom we gaan rijden, als Desperate Housemen patta's passen
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:12 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Net als jij![]()
Niet alleen simpel net als...
Isgoequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Als het donderdag droog is rij ik wel richting A'dam of meeten we in Utrecht ergens![]()
Hmmmm.. moeten we dan de flux capacitor aanpassenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hmmmm.. moeten we dan de flux capacitor aanpassen [afbeelding]
[..]
[afbeelding] + [afbeelding]
Amsterdamski berg je!!!!11!!!1!1!1!!1!!
![]()
Welkom.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:36 schreef cryingfreeman12 het volgende:
gaaf een motorclub!![]()
Ik rij een Yamaha R6 uit 2001.
Heb helaas geen foto van mijn motor opt net staan dus kan ik die ook niet posten.
maar om een plaatje van mijne te geven in de juiste kleuren.
[afbeelding]
Welkom cryingfreeman12quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:36 schreef cryingfreeman12 het volgende:
gaaf een motorclub!![]()
Heb helaas geen foto van mijn motor opt net staan dus kan ik die ook niet posten.
[afbeelding]
Welkomquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:36 schreef cryingfreeman12 het volgende:
gaaf een motorclub!![]()
[afbeelding]
Ik heb gisteren of eergisteren ofzo gebeldquote:
Nee geen schade motor geweest. Die ouwe eigenaar was autospuiter van beroep en wilde aparte kleuren. Netjes gespoten ook! Die gozer had ook nog een special paint R6, mooi spulquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:57 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Die ene gast met die blauwe R1 met Seatpipes, was dat ook een schademotor geweest? Ik vond het best leuk gedaan maar het ziet er zo ex-schademotorig uit![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Een volwassen mens heeft circa 8 uur slaap nodig, 7 uur is genoeg. Luilak
dat meen je toch niet he.... zo kansloos die dingenquote:
welkomquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:36 schreef cryingfreeman12 het volgende:
gaaf een motorclub!![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb gisteren of eergisteren ofzo gebeldBijna was ik uitgekozenm ik was de 9e beller
![]()
Het woord:
Theemust
Belspelmeisje:
Welk woord zoeken we!
![]()
Leuk ding maar er zijn idd duidelijkere foto's geweestquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:58 schreef cryingfreeman12 het volgende:
[afbeelding]
Hoop dat deze het doet, alleen hij is erg vaag al zeg ik het zelf.
Het volgende:quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:58 schreef cryingfreeman12 het volgende:
[afbeelding]
Hoop dat deze het doet, alleen hij is erg vaag al zeg ik het zelf.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Het volgende:Wie maakt de topics?
De laatste FokMC'er (zie lijstje met motoren hierboven) is degene die ook het nieuwe topic start. Als dit te lang duurt, kan een andere FokMC'er dit doen. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze" De OP kan je hier vinden
Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
Ja dat mag. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor.
![]()
Idd, het was de laatste keer een beetje misgegaanquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:09 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]die andere er uit voorzorg maar vast bijgezet
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Idd, het was de laatste keer een beetje misgegaan![]()
Haiquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:36 schreef cryingfreeman12 het volgende:
gaaf een motorclub!![]()
[afbeelding]
Er gaat hier toch nooit iets misquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Idd, het was de laatste keer een beetje misgegaan![]()
SOmmige motoren kun je gewoon buiten laten staan hoorquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:59 schreef -XX- het volgende:
Damn, soms lees je van die topics dat zijn motor gejat is !
Pffffff echt niet goed
Nou als ik een motor heb dan zet ik em dus echt wel binnen![]()
Hoe gaat het eigenlijk met de topicnummertjes?quote:
Dat is waarquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:34 schreef stinkie het volgende:
[..]
SOmmige motoren kun je gewoon buiten laten staan hoor![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:13 schreef Rib-i het volgende:
Of je stapt op de motor en rijd naar de regenzone![]()
Die eer laat ik aan iemand anders over. Moet eerst een nieuw pakje sigareten kopenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:23 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ahhh!Dan mag jij het nieuwe topic openen
![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Die eer laat ik aan iemand anders over. Moet eerst een nieuw pakje sigareten kopen [afbeelding]
Maar bedankt voor het aanbod hoor![]()
Neemt misschien wel het honger gevoel weg.quote:
tsja, dan doe ik het maar: Fok! Motorclub [SC deel 543] Lekker een rondje door de regenquote:
Whehequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:45 schreef bvvt het volgende:
[..]
Neemt misschien wel het honger gevoel weg.
Bij jou helpt dat misschien wel
bij Rib-i niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |