precies dat dusquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Maar waar was dat, aangezien het hier zo een beetje de hele dag de kenker heeft geregend
quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Idd, we hebben al zo weinig leden en dat zou nieuwkomers alleen maar afschrikken
Net mezelf volgestouwd met snoepen dan zo slapen, ideale manier om dik te worden
![]()
pff, dan denk ik er nog niet eens aan om m'n bed uit te komenquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:19 schreef Cadfael het volgende:
[..]
welterusten
ik blijf ook niet lang, morgen weer om kwart voor acht op de motor zitten
Net niet goed genoeg voor de Hitler Jugendquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:44 schreef hicham het volgende:
De belangrijkste foto ben je vergeten
[afbeelding]
Strak naar voren lopen symboliseert daadkracht, rechtvaardigheid en macht
Duidelijk tijd om te pitten![]()
![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:44 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Strak naar voren in looppas symboliseert daadkracht, rechtvaardigheid en macht
![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:45 schreef Crashcat het volgende:
Volgens mij begint -XX- de covergirl van FokMc te worden.
Stoer man !quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:44 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
![]()
Nu nog (een) centerfold ..quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:45 schreef Crashcat het volgende:
Volgens mij begint -XX- de covergirl van FokMc te worden.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:44 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
![]()
dan moet je de rest van de foto eigenlijk nog zien.quote:Op maandag 21 augustus 2006 07:51 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh![]()
[..]
![]()
Of ben je betrapt door de camera tijdens een dansje voor je motor
Vertelquote:Op maandag 21 augustus 2006 08:03 schreef bvvt het volgende:
[..]
dan moet je de rest van de foto eigenlijk nog zien.
Zaterdag prima zonnig weer gehad - een prima motor ritje, lekker in noordwijk bij een stand tent gezeten en van de zon genoten. 's avonds wezen dansen. daarna blijven slapen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 08:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Vertel![]()
Hoe was jouw weekend, verregend of viel het wel mee?
Jij wil dus uit de OP, dan moet je met een andere foto komen van een FOK!MC lid en daar wordt dan over gestemdquote:Op maandag 21 augustus 2006 08:18 schreef -XX- het volgende:
Wtf is dit voor een denderende schilder!![]()
Die foto van hicham is wel leuk voor de OP![]()
![]()
Ik had nog gedacht om zaterdagavond naar den haag te rijden voor het vuurwerk. Gisteren wilde ik naar R'dam te gaan om het F1 spektakel te aanschouwen maar ook daar heb ik van afgezien. Het weer heeft er mede voor gezorgd dat ik zaterdagavond thuis was en gisteren ook de hele dagquote:Op maandag 21 augustus 2006 09:08 schreef bvvt het volgende:
[..]
Zaterdag prima zonnig weer gehad - een prima motor ritje, lekker in noordwijk bij een stand tent gezeten en van de zon genoten. 's avonds wezen dansen. daarna blijven slapen.
's morgens weer vroeg weg omdat ik iemand zou helpen met verhuizen.
al met al prima weekend geweest
Ik was in Den Haag, maar bij ander vuurwerk.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:04 schreef Rib-i het volgende:
Ik had nog gedacht om zaterdagavond naar den haag te rijden voor het vuurwerk. Gisteren wilde ik naar R'dam te gaan om het F1 spektakel te aanschouwen maar ook daar heb ik van afgezien. Het weer heeft er mede voor gezorgd dat ik zaterdagavond thuis was en gisteren ook de hele dag![]()
Vorig jaar was ik ook geweest, mijn zus woonde toen nog in Rotterdam en hadden we een redelijk goed uitzicht bovenkant helm & achterspoilerquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik was in Den Haag, maar bij ander vuurwerk.![]()
Het was veuls te nat, heb tot 4 uur binnengezeten, en toen naar een museum, s'avonds weer binnen, heb niet vaak zulke harde regenbuien gezien.
![]()
Vorig jaar ben ik in Rotterdam geweest bij het F1 spektakel.
De wagens kwamen niet eens boven de vangrail uit langs het publiek, en dan staan er dus ook nog eensz rijen van 8 mensen dik voor je neus. Even omhoogspringen bij het langsrijden van Christian Albers resulteerde in een enkel geval tot het net zien van de bovenkant van zijn helm.![]()
![]()
Mensen staan al s'ochtends vroeg te posten bij de dranghekken voor een redelijk plaatsje.![]()
Alleen als je tribuneplaatsen hebt kan je goed zicht verwachten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aha, dus jij hebt die bike van Jethro op MF gekocht, die stond al best lang te koopquote:Op maandag 21 augustus 2006 04:57 schreef Crashcat het volgende:
Hmm... Even vragen of ze de naam van de vorige eigenaar willen veranderen naar de mijne.
D&D demper website met mijn bike![]()
Credits gaan naar OPM, ik kickte eigenlijk zijn kant op voor de lol maar hij maakte toen op het juiste moment een fotoquote:Op maandag 21 augustus 2006 07:51 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Of ben je betrapt door de camera tijdens een dansje voor je motor
Vandaar je afwezigheidquote:Op maandag 21 augustus 2006 09:08 schreef bvvt het volgende:
[..]
Zaterdag prima zonnig weer gehad - een prima motor ritje, lekker in noordwijk bij een stand tent gezeten en van de zon genoten. 's avonds wezen dansen. daarna blijven slapen.
's morgens weer vroeg weg omdat ik iemand zou helpen met verhuizen.
al met al prima weekend geweest
Wootquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik was in Den Haag, maar bij ander vuurwerk.![]()
Het was veuls te nat, heb tot 4 uur binnengezeten, en toen naar een museum, s'avonds weer binnen, heb niet vaak zulke harde regenbuien gezien.
![]()
Vorig jaar ben ik in Rotterdam geweest bij het F1 spektakel.
De wagens kwamen niet eens boven de vangrail uit langs het publiek, en dan staan er dus ook nog eensz rijen van 8 mensen dik voor je neus. Even omhoogspringen bij het langsrijden van Christian Albers resulteerde in een enkel geval tot het net zien van de bovenkant van zijn helm.![]()
![]()
Mensen staan al s'ochtends vroeg te posten bij de dranghekken voor een redelijk plaatsje.![]()
Alleen als je tribuneplaatsen hebt kan je goed zicht verwachten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jup, me gone - me had fun.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:39 schreef hicham het volgende:[..]
Vandaar je afwezigheidWat zijn je plannen voor de vakantie, ga je naar het hotel waarvan ik je het adres gaf of niet? Je kunt ook nog 19 september naar het circuit....
![]()
Dan kun je wel hakken met 10 CM aandoen. Maar als je niet al te groot bent kijk je nog niet over iedereen heen.....quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:56 schreef -XX- het volgende:
[..]
Woot![]()
Dan weet ik welke schoenen ik aan ga doen als ik naar zo iets ga !![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Echt gaar dat ze zulke plaatsen verkopen dan, zeker nog voor hetzelfde bedrag ookquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:02 schreef bvvt het volgende:
[..]
Dan kun je wel hakken met 10 CM aandoen. Maar als je niet al te groot bent kijk je nog niet over iedereen heen.....
Patta'squote:Op maandag 21 augustus 2006 10:56 schreef -XX- het volgende:
Dan weet ik welke schoenen ik aan ga doen als ik naar zo iets ga !![]()
Leuke gozer?quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:08 schreef bvvt het volgende:
daarna blijven slapen.
Wij gingen even de V&D in, 50 meter hoog, veel glas in het restaurant, maar er waren meer mensen op het idee gekomen.En dat warenhuis is praktisch geluidsdicht, dus de sensatie was ook een stuk minder.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:21 schreef Rib-i het volgende:
Vorig jaar was ik ook geweest, mijn zus woonde toen nog in Rotterdam en hadden we een redelijk goed uitzicht bovenkant helm & achterspoilerIk kan me herinneren dat het toen ook niet echt zonnig was.
Whahaquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:19 schreef Rib-i het volgende:
Ik weet niet of -XX- weet wat ze wil worden, maar hier hoef je maar 1 kunstje te leren18+ 17+
En deze dan, HOT or NOT![]()
Edit
Link aangepast
Je kan hier je spulletjes bestellen voor de 1e video. Kan je op je 1e FOK! MC meet gelijk een optreden doen.quote:
quote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je kan hier je spulletjes bestellen voor de 1e video. Kan je op je 1e FOK! MC meet gelijk een optreden doen.
![]()
SFW ?quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:37 schreef -XX- het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb nog wel een klein filmpje die tijdje geleden stiekem genomen is![]()
Die mogen jullie wel zien, is maar paar seconde, stelt niet veel voor
Voorhuid met de geit, laat maar zienquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:37 schreef -XX- het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb nog wel een klein filmpje die tijdje geleden stiekem genomen is![]()
Die mogen jullie wel zien, is maar paar seconde, stelt niet veel voor
Owjaquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Voorhuid met de geit, laat maar zien![]()
2 secondequote:Op maandag 21 augustus 2006 11:42 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Met jou weet je het nooit, zo vanzelfsprekend is dat niet ..
* Rib-i gaat de stemmen wel tellen en foto's kunnen evt. gemaild wordenquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:45 schreef -XX- het volgende:
[..]
Owja!
Als in de volgende OP iemand anders met een foto komt!![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
* Rib-i gaat de stemmen wel tellen en foto's kunnen evt. gemaild worden![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:51 schreef Worldbeater het volgende:
Ik hoef geen pic van Hollander172 met een string.![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je mij ook echt 2 seconden kan boeien.![]()
& fantasy for life..![]()
nee die hoef ik ook niet te zien.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:51 schreef Worldbeater het volgende:
Ik hoef geen pic van Hollander172 met een string.![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:57 schreef bvvt het volgende:
[..]
[afbeelding]
nee die hoef ik ook niet te zien.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:57 schreef bvvt het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hij lijkt er wel op hè. 't is em niet hoorquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:00 schreef hicham het volgende:
[..]
En wat doet Rib-i daar op de achtergrond, prive BBQ?
Die komt in de OPquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:57 schreef bvvt het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:13 schreef Worldbeater het volgende:
Ik denk dat de foto van -XX- meer aandacht trekt.![]()
[afbeelding]
Daarentegen blijft de Fok! MC zo wel "lekker" klein.![]()
Eenschquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:13 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Hij ook denkquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:19 schreef -XX- het volgende:
[..]
Fokmc rookhok!
![]()
Woow ik schrok hier serieus!http://www.moto73.nl/uplo(...)3341222200533559.wmv
Daarom moet je dus met je voet boven de voetrem blijven (volgens de uitleg van DaLiks)quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:19 schreef -XX- het volgende:
[..]
Fokmc rookhok!
![]()
Woow ik schrok hier serieus!http://www.moto73.nl/uplo(...)3341222200533559.wmv
Voet boven de rem heeft met achterover klappen te maken, niet met ongecontroleerd zwabberenquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:32 schreef bvvt het volgende:
[..]
Daarom moet je dus meet je voet boven de voetrem blijven (volgens de uitleg van DaLiks)
Ah, dit is dus gewoon foutje van de stunter danquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Voet boven de rem heeft met achterover klappen te maken, niet met ongecontroleerd zwabberen
Waarschijnlijk windvlaag, slecht wegdek of verkeerde beweging van de stunter waardoor de motor gaat zwabberen. Als ie eenmaal omlaag wil gaan is het al te laatquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:36 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ah, dit is dus gewoon foutje van de stunter dan![]()
Volgens mij valt hij omdat bij het neerkomen zijn voorwiel een te grote hoek heeft tov het achterwiel icm de voorwaartse bewegingquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Waarschijnlijk windvlaag, slecht wegdek of verkeerde beweging van de stunter waardoor de motor gaat zwabberen. Als ie eenmaal omlaag wil gaan is het al te laat
Duhquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Volgens mij valt hij omdat bij het neerkomen zijn voorwiel een te grote hoek heeft tov het achterwiel icm de voorwaartse beweging![]()
![]()
Geen wheelies maken, nOOOoooOOoo00hh!!!!11~! Dat mag toch niet op de openbare weg dussquote:Ik vraag me af hoe je je hieruit zou kunnen redden:
- gas geven
- remmen
Volgens mij raakt ie in een spoor oid?quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Waarschijnlijk windvlaag, slecht wegdek of verkeerde beweging van de stunter waardoor de motor gaat zwabberen. Als ie eenmaal omlaag wil gaan is het al te laat
Daar hadden ze nog veel leukere onderwerpenquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:11 schreef bvvt het volgende:
Ha, leuk die oude afleveringen van ter land ter zee en in de lucht.
het een aflevering van het achteruit rijden
Vroeger was dat grappig omdat er niemand anders was die grappiger kon zijn.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:18 schreef -XX- het volgende:
[..]
Daar hadden ze nog veel leukere onderwerpenOok ergens van af springen en dan zo lang mogelijk blijven zweven
![]()
EhhhDat is andre van duin!
![]()
![]()
![]()
Ik dacht eigenlijk altijd dat dat met Dafjes werd gedaanquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:11 schreef bvvt het volgende:
Zelfs ik begin twijfels te krijgen zoquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:13 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij is hij daar zichzelf !quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:21 schreef bvvt het volgende:
[..]
Vroeger was dat grappig omdat er niemand anders was die grappiger kon zijn.
Wat een puinhoop wordt het als 1 van die gasten een tosti gaat bakkenquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:11 schreef bvvt het volgende:
Vertel .. of je er wel bij wilt horen?quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:27 schreef BazzieK het volgende:
Zelfs ik begin twijfels te krijgen zo![]()
Inderdaad, dacht dat mijn imago niet slechter kon maar als ik dit zo zie kan ik echt niet in het openbaar worden gezien met julliequote:Op maandag 21 augustus 2006 13:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vertel .. of je er wel bij wilt horen? [afbeelding]
Wat zit er op je hoofdquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:57 schreef bvvt het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hoe denk je dat het andersom is.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:04 schreef BazzieK het volgende:
Inderdaad, dacht dat mijn imago niet slechter kon maar als ik dit zo zie kan ik echt niet in het openbaar worden gezien met jullie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik liever kaal dan grijs.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:17 schreef worldpimber het volgende:
Wat zit er op je hoofdDie donkere glazen
Neeeeh
N0)#)$)E0@#!)00ooo~!~H
![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoe denk je dat het andersom is.
Op terasjes straks Bazziek --> verplicht helm op.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij zag er trouwens heel anders uit dan verwacht![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:21 schreef Worldbeater het volgende:Makster is wel extreem geestelijk, maar Lars is fysiek juist 12...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat bedoelde ik niet eens, maar ook goed.quote:Ben ik liever kaal dan grijs.![]()
Kaal valt niets tegen te doen, bij grijs kan je nog kiezen voor kaal of verven
![]()
![]()
Vanwege je staar bedoel je?quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:25 schreef bvvt het volgende:
Dan kan je niet meer zien dat je grijs bent
quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoe denk je dat het andersom is.
Op terasjes straks Bazziek --> verplicht helm op.![]()
Haha Geloof er niets vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ben ik liever kaal dan grijs.![]()
Sowieso schrijf je zo.
Niet tof doen hehquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Makster is wel extreem geestelijk, maar Lars is fysiek juist 12...![]()
![]()
Veel werkplaatsen zijn op het internet!quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wees niet dom doe niet tof of verdwijn net als stof [afbeelding]
Internet op de werkplek [afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:44 schreef BazzieK het volgende:
Leuk krijg net een mailtje dat ik op de wachtlijst sta voor de opleiding waar ik me voor had aangemeld
Oftewel heb nog geen studie![]()
Ik weet het, maar blijft kutquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:45 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
Dat suckt
Te laat opgegeven mannetje!
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |