Ik vind het eraf halen het leukste!quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:55 schreef zoalshetis het volgende:
vond ik het leukste van het schooljaar!
deed ik nooit, want ze waren meestal toch pleitos na een jaar.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik vind het eraf halen het leukste!
da's nog eens een fijne fetishquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:58 schreef zoalshetis het volgende:
ik vond het altijd een heerlijk hoogtepunt als ik de boeken zo strak kafte dat je bij het dichtdoen zou zweren dat een monnik dat had gedaan.
Puberquote:
ja dat is beter dan je zusje een trauma geven idd.quote:
quote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:06 schreef zoalshetis het volgende:
in mijn tijd werd er elk beginnend schooljaar driftig gekaft. en wie de mooiste kaft had mocht het delletje van school vingeren.
aangezien het het zusje van sandstorm was liet ik mijn kaftwerk nooit zien.
gewoon proberen knul. een boek met tijgerprint zal best wel wat hitsige mannentjes trekken.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:08 schreef 2Mini het volgende:
deed ik nooit.. doe ik nooit.. zal het nooit doen.. waarschijnlijk kan ik het niet eens (goed)
quote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:19 schreef AlohaXa het volgende:
Moet je van die zelfklevende gebruiken.
Wordt wel pas grappig aan het einde van het jaar als je ze weer in moet leveren
Je bent dus niet voor niks zo'n mongool, je zat op het VMBO!quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:05 schreef brood_korst het volgende:
bij ons controleren ze altijd als gekken maar kom er wel elk jaar weer onderuitquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:14 schreef PvtRyan het volgende:
Net alsof je een boete krijgt voor het beschadigen van boeken, dan moet je het wel heel bont maken.
Heb hier nog een aantal boeken liggen van de middelbare school, vergeten in te leveren. Nooit iets van gehoord, controle is zwaar laks.
Ik had bijna elk jaar rond de 50¤ boete. Mooi dat ik dat niet betaalde.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:55 schreef Samsonneke het volgende:
Of je kaft ze niet. Doe het zelf ook nooit. Ondanks dat zijn mijn boeken altijd in perfecte staat gebleven.
Daar heb je tijdschriften voor.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:37 schreef TelleJ het volgende:
Gebruikte altijd oude kranten om te kaften, makkelijk zat en hield nog redelijk ook.
Had je nog wat te lezen tijdens de saaie lessen.
Whehehe, viespeuk.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:39 schreef alwaysthebest het volgende:
Lekker je moeder laten doen ja..
quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:40 schreef AlohaXa het volgende:
Ik zie een beeld voor me van allemaal 16 jarige jongetjes aan tafel met huismama's. "Drink ge ens lief diene sap jong"
Inderdaad, en wat is het nut er nou eigenlijk van. Als ze kapot gaan, dan kan zo'n papiertje dat echt niet tegenhouden. Echt een nutteloze uitvinding.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:26 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Zonde van tijd, geld en moeite![]()
Nogal.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:26 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Zonde van tijd, geld en moeite![]()
Wij hadden zelfs SO's van gym. Moest je alle regels van hockey uit je hoofd leren, en zat je in een gymzaal vragen te beantwoorden.quote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:19 schreef Nosh het volgende:
[..]
Wij hadden zelfs SO's van gym. Moest je alle regels van hockey uit je hoofd leren, en zat je in een gymzaal vragen te beantwoorden.
Bij mij in al die jaren in de klas zaten er maximaal 5 mensen die hun boeken NIET kaften. Best sneu dat al die mensen hier lopen te liegen op internetquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:23 schreef Petertjuhh het volgende:
Iedereen was hier wel heel stoer op de middelbare school zeg![]()
kutn00bsquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:56 schreef AffenStrudel het volgende:
Ik doe het ook altijd. Het is "verplicht", helaas![]()
Geinig altijd als je de eerste schooldag in de les zat en mensen bij het openslaan meteen "plof/scheur" hoorde, daar ging hun harde werk![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:55 schreef zoalshetis het volgende:
vond ik het leukste van het schooljaar!
altijd zwart trouwens, en nee ik was geen gothic, want dat bestond toen nog niet.
stijlvol noem je dat.
koeken baften?quote:
Dat hadden alle n00bs altijd bij mij op schoolquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:21 schreef Agorias het volgende:
Echt zo tof he, mijn broertje heeft doorzichtig kaftplastic op mijn boeken gekaft!
Waarom zou je erover liegenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:16 schreef vruitig het volgende:
[..]
Bij mij in al die jaren in de klas zaten er maximaal 5 mensen die hun boeken NIET kaften. Best sneu dat al die mensen hier lopen te liegen op internet![]()
I dont carequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:24 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat hadden alle n00bs altijd bij mij op school
Lol ik heb hetzelf ook, bewust gekozen puur omdat ik dan niet overal van die gay stickertjes op hoef te plakken: DIT IS MIJN WISKUNDE 1A boekjequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:24 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat hadden alle n00bs altijd bij mij op school
Kaften is gay, soquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:04 schreef Nilith het volgende:
[..]
Lol ik heb hetzelf ook, bewust gekozen puur omdat ik dan niet overal van die gay stickertjes op hoef te plakken: DIT IS MIJN WISKUNDE 1A boekje
...
euh laat ze het dan zelf doenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:28 schreef AnnaStesia het volgende:
Ik ben dus zo`n moeder die de boeken kaft voor haar kinderen,heb er deze week 24 gekaft.
Op de school van hen is het echt verplicht en ik betaal tenslotte voor die boeken en grof ook!!
nee ik vind het zelf veel te leukquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:16 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
euh laat ze het dan zelf doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |