Ik vind het eraf halen het leukste!quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:55 schreef zoalshetis het volgende:
vond ik het leukste van het schooljaar!
deed ik nooit, want ze waren meestal toch pleitos na een jaar.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik vind het eraf halen het leukste!
da's nog eens een fijne fetishquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:58 schreef zoalshetis het volgende:
ik vond het altijd een heerlijk hoogtepunt als ik de boeken zo strak kafte dat je bij het dichtdoen zou zweren dat een monnik dat had gedaan.
Puberquote:
ja dat is beter dan je zusje een trauma geven idd.quote:
quote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:06 schreef zoalshetis het volgende:
in mijn tijd werd er elk beginnend schooljaar driftig gekaft. en wie de mooiste kaft had mocht het delletje van school vingeren.
aangezien het het zusje van sandstorm was liet ik mijn kaftwerk nooit zien.
gewoon proberen knul. een boek met tijgerprint zal best wel wat hitsige mannentjes trekken.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:08 schreef 2Mini het volgende:
deed ik nooit.. doe ik nooit.. zal het nooit doen.. waarschijnlijk kan ik het niet eens (goed)
quote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:19 schreef AlohaXa het volgende:
Moet je van die zelfklevende gebruiken.
Wordt wel pas grappig aan het einde van het jaar als je ze weer in moet leveren
Je bent dus niet voor niks zo'n mongool, je zat op het VMBO!quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:05 schreef brood_korst het volgende:
bij ons controleren ze altijd als gekken maar kom er wel elk jaar weer onderuitquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:14 schreef PvtRyan het volgende:
Net alsof je een boete krijgt voor het beschadigen van boeken, dan moet je het wel heel bont maken.
Heb hier nog een aantal boeken liggen van de middelbare school, vergeten in te leveren. Nooit iets van gehoord, controle is zwaar laks.
Ik had bijna elk jaar rond de 50¤ boete. Mooi dat ik dat niet betaalde.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:55 schreef Samsonneke het volgende:
Of je kaft ze niet. Doe het zelf ook nooit. Ondanks dat zijn mijn boeken altijd in perfecte staat gebleven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |