Das 4x minder dan Stekelenburg!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:24 schreef Chadi het volgende:
Sinouh.. die blundert minimaal 2 keer per kwartaal

ja ?? dus?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:04 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Das 4x minder dan Stekelenburg!![]()

En dat bedoel ik. Wat een zielie'squote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:04 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Das 4x minder dan Stekelenburg!![]()

Daar zat je de hele tijd op te wachtenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:43 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
En dat bedoel ik. Wat een zielie's![]()

Wie de bal.. afijn......quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:43 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
En dat bedoel ik. Wat een zielie's![]()

Wesley bedanktquote:Sneijder zegt af, Oranje-debuut voor De Zeeuw
29/8/2006 16:04
Demy de Zeeuw maakt voor het eerst deel uit van de selectie van het Nederlands elftal. De middenvelder van AZ vervangt Wesley Sneijder, die om verschillende privéredenen is afgehaakt.
De Zeeuw is sinds zijn komst vorig seizoen van Go Ahead Eagles naar AZ bezig naam te maken. De 23-jarige Apeldoorner speelt sterk en had deze zomer al een groot aandeel in de titel van Oranje op het EK -21.
Het Nederlands elftal start de EK-kwalificatiereeks zaterdag uit tegen Luxemburg. Woensdag komt Wit-Rusland op bezoek in Eindhoven.

Zeker te licht voor Oranje.Moet zich maar eerst in de basis van AZ spelen,dan zien we wel verder.Marco van Basten waar ben je in godsnaam mee bezig !!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:09 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.az.nl/index.php?module=news&articleID=19078
Demy de Zeeuw opgeroepen voor Oranje
Hij gaat vanmiddag al naar Noordwijk, gefeliciteerd Demy!
Persoonlijk vind ik hem nog wat te licht voor het grote Oranje, ondanks puike wedstrijden in Oranje-21, maar lekker meetrainen met de groten en bankzitten is uiteraard ook een goeie ervaring. En hij krijgt een mooi shirt met nr. 20 erop.

Ik hoop met je meequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:45 schreef Stereotomy het volgende:
Netjes. Veel plezier ermee. Ik hoop dat hij dan even veel scoort als verleden jaar toen hij naar Utrecht verkastte.

Volgens Van Gaal is Ramzi de ideale prof en heeft hij een goede persoonlijkheid. Hij vindt hem gewoon niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:44 schreef Stereotomy het volgende:
Weet iemand waarom Ramzi nooit een succes was bij welke club dan ook? Van PSV naar Willem II, Twente AZ, Utrecht en nu naar Roda JC.... kan hij niet voetballen of heeft hij gewoon een moeilijke persoonlijkheid?

Best kut als een trainer dat tegen je zegtquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:02 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Volgens Van Gaal is Ramzi de ideale prof en heeft hij een goede persoonlijkheid. Hij vindt hem gewoon niet goed genoeg.

Wel eerlijk..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Best kut als een trainer dat tegen je zegt

Groot gelijk. Daarom moet AZ hem ook gewoon weer verhuren aan RKC. Daar speelt hij wel. Ik denk dat hij nu niet aan spelen toekomt bij AZ.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:30 schreef Urquhart het volgende:
Donk twijfelt over AZ
Ryan Donk weet nog niet of hij naar AZ wil verhuizen. De centrale verdediger van RKC Waalwijk zou volgens Johan Derksen hoog op het verlanglijstje van de Alkmaarse club staan, maar de pas 20-jarige Donk lijkt te aarzelen.
Donk speelde in totaal pas zeven wedstrijden in de eredivisie en vindt het vooral belangrijk om in dat stadium van zijn loopbaan veel aan spelen toe te komen. "Of ik naar AZ wil, hangt af van de plannen die ze met me zouden hebben. Als ik een jaar in het beloftenelftal moet spelen, dan heeft het voor mij weinig zin om naar AZ te gaan", is de duidelijke taal van de jeugdinternational in het Algemeen Dagblad.

Ramzi kwam van Willem II naar PSV. Bij Willem II deed hij het juist wel erg goed.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:44 schreef Stereotomy het volgende:
Weet iemand waarom Ramzi nooit een succes was bij welke club dan ook? Van PSV naar Willem II, Twente AZ, Utrecht en nu naar Roda JC.... kan hij niet voetballen of heeft hij gewoon een moeilijke persoonlijkheid?
Ali Elkhatabbi bijvoorbeeld deed het ook best aardig bij AZ, maar dat was zo'n hork in de kleedkamer dat hij het daar niet redde.

van Geel sneakte spelers naar Ajax, waarna meneer er zelf heen ging.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:17 schreef Jasza het volgende:
Donk definitief naar az volgens hun website, jokers van az zeiken dat van geel alle az spelers probeerd weg te halen. Wat is die brandts dan aan het doen

Inderdaad, wat al tegen je is gezegd. Zou jij die 2 miljoen die Ajax heeft betaald voor Lindenbergh nu terug willen draaien? De enige voor wie Van Geel goed werk heeft gedaan wat betreft die transfer is voor AZ. Ik hoor ze nog lachen in Alkmaar.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:56 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
van Geel sneakte spelers naar Ajax, waarna meneer er zelf heen ging.
Volgorde is net ff anders, en das een essentieel verschil denk je niet?

Povere indruk...toch winnen.quote:Op zondag 10 september 2006 17:07 schreef Mark het volgende:
Minimaal 2 punten teveel. AZ maakte een zeer povere indruk

Laat me raden, je probeert mensen een sandwich-reclamebord van Frisia aan te praten?quote:Op maandag 11 september 2006 12:15 schreef Oinkie het volgende:
Ben op zoek naar AZ fans (met seizoenskaart) die wat bij willen verdienen met het bezoeken van de thuiswedstrijden. Voor meer info: dennisuenk@runningball.info

Ja twi, ik vind je uitspraken vaak ruk!quote:Op maandag 11 september 2006 12:38 schreef twi het volgende:
[..]
Laat me raden, je probeert mensen een sandwich-reclamebord van Frisia aan te praten?

Ik mag geen reclame/spam maken op dit forum vandaar dat mailen handiger is. Het gaat om wedstrijd verslaglegging (data verzamelen zoals corners en vrije trappen etc) en dus niet om een Frisia Sandwichquote:Op maandag 11 september 2006 12:22 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, als het zo leuk is, vertel op
Mailen op een forum is stom

Heeft iig een goed debuut gemaakt! Zal voorlopig op de plek van Cissé (linkerspits) staan, totdat die weer fit en niet geschorst is. Daarna zal hij als een nummer 10 moeten gaan spelen...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:53 schreef Ajaxfan het volgende:
Een speler heeft vaak moeite zich aan te passen. En Ramzi lijkt op de 1 of andere vage manier te veel tijd nodig te hebben om zich aan te passen.

Gek dat AZ op zoek is naar een linkerspits, dan, en Ramzi zelfs niet als stop-gap methode wordt gebruiktquote:Op maandag 11 september 2006 14:56 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Heeft iig een goed debuut gemaakt! Zal voorlopig op de plek van Cissé (linkerspits) staan, totdat die weer fit en niet geschorst is. Daarna zal hij als een nummer 10 moeten gaan spelen...

Luistert de jongen die dit voor wedstrijden van Den Haag doet toevallig naar de initialen G.D?quote:Op maandag 11 september 2006 14:50 schreef Oinkie het volgende:
Seizoenskaart krijg je, maar het probleem is dat die niet meer te krijgen zijn bij Az, dat maakt het probleem zo lastig. Ik heb genoeg mensen die wel naar AZ willen, maar er zijn geen kaarten meer verkrijgbaar. Vandaar dat ik dus op zoek ben naar iemand die al een kaart heeft

Nee ik heb voor Den Haag iemand anders dan G.D. Er zijn genoeg bedrijven die deze data verzamelen, dus hij werkt vast voor een concurrent.quote:Op maandag 11 september 2006 16:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Luistert de jongen die dit voor wedstrijden van Den Haag doet toevallig naar de initialen G.D?

quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:21 schreef koningdavid het volgende:
Opdam kan natuurlijk Joris zijn plaats overnemen, maar het is toch wel een flinke aderlating lijkt mij.
Opdam is de tan2 gruwelijke koning!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:28 schreef Stereotomy het volgende:
Da's niet zo best. Opdam voor Joris is toch wel een aderlating. Maar dan zit je met twee linksbenigen in de verdediging, en dat wil Louis weer niet. Een andere optie is:
De Cler - Luirink - Jaliens - Steinsson

Op de plek waar AZ dus nog naar een speler zoekt. Heerlijk voor Ramzi om zich juist als linkerspits te laten zien in zijn 1ste wedstrijd voor Roda.quote:Op maandag 11 september 2006 15:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gek dat AZ op zoek is naar een linkerspits, dan, en Ramzi zelfs niet als stop-gap methode wordt gebruikt
Maar goed dat Adil nu een goeie wedstrijd heeft gespeeld

Arveladze, Koef en Dembélé, ik denk dat je de laatste als talentje bedoelt, en dat is zeker ook een talent. Knul van 19 met een groot lichaam, maar ik heb werkelijk nog nooit iemand zo snel uit de draai een verdediger uit zien spelen als Dembélé. Wordt een toppertje.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:21 schreef cohen het volgende:
welke spitsen heeft AZ als optie?
want in het 2e speelt een talentje

Niet als Van Gaal weer 4-3-3 gaat spelen. Dan heb je Arveladze in de spits, Dembele als vervanger en Koef als pinchhitter. Santy zal echt nog moeten wachten. A junioren is niet echt eredivisie of UEFA materiaal.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:35 schreef cohen het volgende:
3 wachtenden? alleen dembele wacht toch nog. Ok. Lens staat te popelen, maar die is meer linksbuiten in 3spitsensysteem

hij is nu senior.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet als Van Gaal weer 4-3-3 gaat spelen. Dan heb je Arveladze in de spits, Dembele als vervanger en Koef als pinchhitter. Santy zal echt nog moeten wachten. A junioren is niet echt eredivisie of UEFA materiaal.

Heerlijk om Meerdink het niveau UEFA CUP 2004/2005 te zien halen. Vorig jaar kwam hij nauwelijks aan de bak, en met het 4-4-2 systeem wel weer. Hij moet ervan genieten omdat hij bij 4-3-3 waarshcijnlijk achter Jenner staat.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:58 schreef koningdavid het volgende:
Meerdink speelde trouwens verassend goed.
Ook De Zeeuw was weer sterk.

Enige die lachen zijn de tegenstanders.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:37 schreef hoM3r het volgende:
Bij AZ moeten ze juist blij zijn met twee van die geweldige cult-keepers joh

pssst, dat waren Polenquote:Op woensdag 13 september 2006 16:21 schreef Stereotomy het volgende:
Zolang ze het stadion maar niet slopen als bij FC Utrecht

Wordt dun achterin. Jaliens en Opdam in centrum. Of anders Opdam en De Zeeuw, en Mendez er net voor.quote:Luirink wacht operatie na jukbeenbreek
17 september 2006
ALKMAAR- Gijs Luirink is zondag gehavend uit de strijd gekomen tegen FC Twente. De verdediger van AZ verliet een kwartier voor tijd het veld, met naar nu blijkt een jukbeenbreek. Zondag of maandag wordt Luirink geopereerd aan zijn jukbeen dat op twee plaatsen gebroken is. Pas daarna is duidelijk hoe lang hij uit de roulatie zal zijn. De uitgevallen Danny Koevermans hield drie hechtingen aan zijn wenkbrauw over aan het duel.

Anders Ryan Donk proberen.quote:Op zondag 17 september 2006 18:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wordt dun achterin. Jaliens en Opdam in centrum. Of anders Opdam en De Zeeuw, en Mendez er net voor.

Ehm, ruilen voor Didulica?quote:De afgelopen weken bleek Henk Timmer geen al te solide keeper voor Feyenoord te zijn. Zowel in de UEFA Cup-wedstrijd afgelopen donderdag tegen Lokomotiv Sofia als gisteren in de wedstrijd tegen PSV verdween een vrije trap van grote afstand op merkwaardige wijze in het doel.

Die fout in de UEFA Cup van Didulica...mja, das balen. Aan de andere kant begreep ik van AZ.nl (via die popup met live verslag tegen FC Twente) dat Didulica een aantal keer een goede redding had als het 1 op 1 was. Misschien heeft hij af en toe wat slippertjes, maar als ik dat rijtje vergelijk met andere keepers is het iets wat eigenlijk bij alle keepers wel voorkomt.quote:Op maandag 18 september 2006 15:13 schreef Stereotomy het volgende:
Positie Henk Timmer onder druk
[..]
Ehm, ruilen voor Didulica?
Eigenlijk is dat wel heel slecht dat fans van AZ Didulica zo afbranden. En "Henk Timmer, Henk Timmer" scanderen achter zijn doel. Daar doe je zo'n jongen toch geen plezier mee? Maargoed. Hij keept wel als een dweil, maar apart om te zien dat Henk zijn draai bij Feyenoord nog niet gevonden heeft, al is de verdediging van Feyenoord natuurlijk heel wat minder dan bij AZ.

Een paar jaar geleden zaten er nog 2 man en een paardekop!quote:Op maandag 18 september 2006 17:47 schreef koningdavid het volgende:
Gisteren zeiden ze trouwens bij Studio Voetbal dat AZ het DSB-Stadion gaat uitbreiden tot 35.000 plaatsen.
Lijkt mij wat groot?![]()

Haha, ja klopt.quote:Op maandag 18 september 2006 17:50 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden zaten er nog 2 man en een paardekop!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |