Ik ben niet blondquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:32 schreef Stereotomy het volgende:
Wat een ontzettend domme blonde doos die Milica
Flugeltje is er niks bij
dat is standaard voor talpaquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:26 schreef tong80 het volgende:
Krijgen we eerst een toespraakje van Bridgit :
'Goedeavond dames en heren we gaan nu eindelijk beginnen. Maar eerst er even uit voor de reclame'
Jaquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:37 schreef Stereotomy het volgende:
Een kus op de wang, op de mond, dat moet je gewoon doen! aldus Jeroen![]()
Ik vond die bobbel in die broek ook verdacht groot... daar was niet omheen te kijken al zou je als man zijnde willenquote:
Nee Monaquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:40 schreef Tamaartje het volgende:
Ja leuke kick off zo
Ze noemt haar Mieliesa? In het huis noemen ze haar niet zo toch?
Die zat in BB1.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:41 schreef Scope het volgende:
Zeg, is Ruud er niet meer?
quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:42 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Bridget te koop als opblaaspop
Waar kan je die kopen dan?quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:42 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Bridget te koop als opblaaspop
quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond die bobbel in die broek ook verdacht groot... daar was niet omheen te kijken al zou je als man zijnde willen
Nee?quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:48 schreef oYo het volgende:
Zag niemand het gat in de onderbroek van Jeroen?
Jah, mijn vrouwquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:48 schreef oYo het volgende:
Zag niemand het gat in de onderbroek van Jeroen?
Dat de homo d'r kapper is.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:49 schreef BattleLies het volgende:
Wat is er nou gemeen aan 2 mensen die een stelletje moeten spelen?!![]()
Ik dacht het ook.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou het een man zijn ?
Da's mazzel, want de rooie heks komt zometeen binnenquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:54 schreef Stereotomy het volgende:
Janine: "Ik val op mannen met een vriendin thuis"
Die moet nodig eens met een bezemsteel bewerkt worden
38 cm koortsquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's mazzel, want de rooie heks komt zometeen binnen
Racistquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:56 schreef BB-King het volgende:
Het ziet zwart van de mensen!
Heerlijk dusquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:56 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb nou al een hekel aan de meeste bewoners.
Het had idd iets omgebouwd-achtigs.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:57 schreef Scope het volgende:
Is het een zwartgeverfde Kelly??
Rebel Rebel...her face is a mess.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:55 schreef Coos het volgende:
Janine mag blijven.
nummer van Bowie op gaat zoeken
We zijn weer 100 dagen van de straat.quote:
Jullie weten al meer dan ik.Ik heb de screams nog niet gezien.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:57 schreef Cynix ® het volgende:
Ah, de kale is ook binnen.
Zal je zien dat dát dit keer de omgebouwde is.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:59 schreef TheVulture het volgende:
Marcia is echt yummie... ik ben overstag... voor zover dat nog niet gebeurd was
http://www.hanff.nl/bbstreams.phpquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jullie weten al meer dan ik.Ik heb de screams nog niet gezien.
Die geruchten gaan....quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:59 schreef BB-King het volgende:
Is het waar dat manke Rob en die blonde waar ik de naam van kwijt ben, nu wat hebben met elkaar?
Maar die lijkt wel gaaf.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:01 schreef Martijn_fijn het volgende:
Een knuffelallochtoon. Hoort erbij.
Wie is die blonde dan waar Rob het meedoet?quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die geruchten gaan....
Micheline komt ook mooier over nu als op de streams... van mij krijgt ze 4 sterren
Ingridquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:02 schreef MissX het volgende:
[..]
Wie is die blonde dan waar Rob het meedoet?
Die Janine kan ik nu al niet uitstaan. Ze praat een beetje hetzelfde als Kelly zelfs.
Die donkere lijkt mij ook een vent anders.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:03 schreef Martijn_fijn het volgende:
*ril* de nieuwe Kelly is dus niet die donkere.
Eén meter 94. Ik zou bijna 20 centimeter moeten klimmen om hem erin te schuivenquote:
Ik 1 cm dus dan hou ik 20 cm overquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eén meter 94. Ik zou bijna 20 centimeter moeten klimmen om hem erin te schuiven
True.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die donkere lijkt mij ook een vent anders.
Heb je Kelly wel eens naakt gezien.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:05 schreef Scope het volgende:
Nee, ik heb haar naakt gezien, en ik kan je zeggen: het is echt geen man
ROFLOLquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
En om hem er tegenaan te houden kom je 8 cm tekort.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hebben we die al gehad dan? Volgens mij niet toch...quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:06 schreef BB-King het volgende:
Ow my god... we hebben weer een homo in het huis!![]()
Die Sendung mit der Mausquote:
Uh... ow nee.. dat was De Bus 2.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hebben we die al gehad dan? Volgens mij niet toch...
Deze is wel Uber-Gay
Hij werkt bij Mari v/d Ven... zijn stamkroeg is dezelfde als de mijne.. Milica heeft daar achter de bar gestaan.... zo en nu zeg ik het nooit meerquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:07 schreef MissX het volgende:
Die Rik is toch kapper, had die zichzelf niet een wat beter kapsel kunnen geven.
\quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:09 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Die hoorde bij Rik en Tijn
quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:09 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:09 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Je moet ze ergens aan herkennen he voordat je er mee tussen de lakens belandquote:
Omdat die bij Mari v/d Ven werkt moet hij dus een slecht kapsel hebbenquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij werkt bij Mari v/d Ven... zijn stamkroeg is dezelfde als de mijne.. Milica heeft daar achter de bar gestaan.... zo en nu zeg ik het nooit meer
quote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:11 schreef Scope het volgende:
[..]
Dan weet ik al wie de plastisch chirurg is geweest.
Las net ergens in de streamverslagen dat de eerste irritaties bij Tijn bovenkomen... hij is jaloers op Rik omdat mensen Rik volwassener vinden dan hem... ik vraag me dan af: wie is er blind?quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:11 schreef scanman01 het volgende:
Dus Tijn en Rik kunnen het niet zo goed vinden eigenlijk. Dat was me nog niet duidelijk geworden op de streams. Kan nog leuk worden.
Uh, maar wie is nou ook alweer de homo?quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Las net ergens in de streamverslagen dat de eerste irritaties bij Tijn bovenkomen... hij is jaloers op Rik omdat mensen Rik volwassener vinden dan hem... ik vraag me dan af: wie is er blind?
hehehequote:
Rik --> Pik --> Homoquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:13 schreef Scope het volgende:
[..]
Uh, maar wie is nou ook alweer de homo?
En die vader wil haar dochter beschermen straks terwijl die dochter eindelijk vrij wil zijn van het vader-dochter gedoe.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:11 schreef scanman01 het volgende:
Dus Tijn en Rik kunnen het niet zo goed vinden eigenlijk. Dat was me nog niet duidelijk geworden op de streams. Kan nog leuk worden.
Die met dat lange blonde haar toch.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:13 schreef Scope het volgende:
[..]
Uh, maar wie is nou ook alweer de homo?
10 uur..quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
hoe laat is dit afgelopen? Ik wil de streams weer volgen namelijk.... (maar ook dit zien)
Ik voel weer een rookopdracht naar boven komen... kuch kuch.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:14 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat wordt er weer asociaal veel gerookt zeg, net 2 minuten in het huis of de sigaretten worden er al weer bijgepakt.
Die Sendung mit der Maus.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:15 schreef Scope het volgende:
Tof T-shirt?! Dat menen jullie niet.
Klik klikquote:
Hoe hij die sigaret vasthoud is echt grappig.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:18 schreef BattleLies het volgende:
Ik heb niks tegen homo's maar ik vind dat vrouwelijke zo afschuwelijk om naar te kijken .. brrr
[afbeelding]
O, wat ben je erg Scope!!quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:20 schreef Scope het volgende:
Oh kijk, ze hebben oma ook opgegaven.
Als ze maar doktertje gaan spelen danquote:
Ze denkt dat iedereen in de zaal stupide is en het beter begrijpt als ze wat harder en duidelijker gaat praten . (en waarschijnlijk heeft ze nog gelijk ook)quote:
Precies... dingen die tot nu toe niet waren opgevallenquote:
Waarschijnlijk met dagverlofquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:23 schreef Stereotomy het volgende:
De ex van Hilde en de vader van Milica![]()
![]()
De nieuwe Joost?quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:25 schreef Samson het volgende:
wat een kneus die Jeroen, als je er nu heel ok uit ziet, maar met zo'n matig lijfje zo stoer je shirt uitdoen![]()
Je valt op zijn lichaamquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Vond Jeroen wel grappig eigenlijk. Je moet het niet allemaal zo serieus nemen.
Net te laatquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:25 schreef Scope het volgende:
Stereo, heb je niet een cap van die smile?
*beaamtquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:27 schreef Steve.Porter het volgende:
ik irriteer me nu al aan die negerin
Was zij niet een keer op tv in een een programma dat ze in Amerika met kleine mannetjes op de foto ging voor geld en daar flink mee verdiende? Of was dat een andere lange blonde??quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:26 schreef Scope het volgende:
Wat een reuzin. Dat mens is echt groot.
Jij lijkt op die Etienne.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:26 schreef Martijn_fijn het volgende:
Mijn zusje vind Jeroen, de player wel leuk.![]()
Nee, jij valt op zijn lichaamquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind hem grappig en een leuke uitstraling hebben ja.![]()
Ze zitten bijna allemaal vol met siliconen in dat huis.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:29 schreef Stereotomy het volgende:
Die zussen zitten echt vol met siliconen
Zegt wel iets over de vrouwelijke psyche, en dat vrouwen eigenlijk veel sexistischer zijn dan mannen.
Best goed gelukt toch?quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:30 schreef Scope het volgende:
Maar die Milica schijnt ook van top tot teen verbouwd te zijn...
quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:31 schreef Stereotomy het volgende:
Rik: "Ik wist niet dat je een vriend had [tegen Milica]. Maar ik vind hem wel lekker"
Ah, ontkenningsfasequote:Op zondag 20 augustus 2006 21:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
je kent me zegmaar?Zijn lichaam is trouwens niet eens zo super.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |