quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:09 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Die hoorde bij Rik en Tijn
quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:09 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Die hoorde bij Rik en Tijn
Je moet ze ergens aan herkennen he voordat je er mee tussen de lakens belandquote:
Omdat die bij Mari v/d Ven werkt moet hij dus een slecht kapsel hebbenquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij werkt bij Mari v/d Ven... zijn stamkroeg is dezelfde als de mijne.. Milica heeft daar achter de bar gestaan.... zo en nu zeg ik het nooit meer
quote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:11 schreef Scope het volgende:
[..]
Dan weet ik al wie de plastisch chirurg is geweest.
Las net ergens in de streamverslagen dat de eerste irritaties bij Tijn bovenkomen... hij is jaloers op Rik omdat mensen Rik volwassener vinden dan hem... ik vraag me dan af: wie is er blind?quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:11 schreef scanman01 het volgende:
Dus Tijn en Rik kunnen het niet zo goed vinden eigenlijk. Dat was me nog niet duidelijk geworden op de streams. Kan nog leuk worden.
Uh, maar wie is nou ook alweer de homo?quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Las net ergens in de streamverslagen dat de eerste irritaties bij Tijn bovenkomen... hij is jaloers op Rik omdat mensen Rik volwassener vinden dan hem... ik vraag me dan af: wie is er blind?
hehehequote:
Rik --> Pik --> Homoquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:13 schreef Scope het volgende:
[..]
Uh, maar wie is nou ook alweer de homo?
En die vader wil haar dochter beschermen straks terwijl die dochter eindelijk vrij wil zijn van het vader-dochter gedoe.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:11 schreef scanman01 het volgende:
Dus Tijn en Rik kunnen het niet zo goed vinden eigenlijk. Dat was me nog niet duidelijk geworden op de streams. Kan nog leuk worden.
Die met dat lange blonde haar toch.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:13 schreef Scope het volgende:
[..]
Uh, maar wie is nou ook alweer de homo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |