Waarschijnlijk met dagverlofquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:23 schreef Stereotomy het volgende:
De ex van Hilde en de vader van Milica![]()
![]()
De nieuwe Joost?quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:25 schreef Samson het volgende:
wat een kneus die Jeroen, als je er nu heel ok uit ziet, maar met zo'n matig lijfje zo stoer je shirt uitdoen![]()
Je valt op zijn lichaamquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Vond Jeroen wel grappig eigenlijk. Je moet het niet allemaal zo serieus nemen.
Net te laatquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:25 schreef Scope het volgende:
Stereo, heb je niet een cap van die smile?
*beaamtquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:27 schreef Steve.Porter het volgende:
ik irriteer me nu al aan die negerin
Was zij niet een keer op tv in een een programma dat ze in Amerika met kleine mannetjes op de foto ging voor geld en daar flink mee verdiende? Of was dat een andere lange blonde??quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:26 schreef Scope het volgende:
Wat een reuzin. Dat mens is echt groot.
Jij lijkt op die Etienne.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:26 schreef Martijn_fijn het volgende:
Mijn zusje vind Jeroen, de player wel leuk.![]()
Nee, jij valt op zijn lichaamquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind hem grappig en een leuke uitstraling hebben ja.![]()
Ze zitten bijna allemaal vol met siliconen in dat huis.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:29 schreef Stereotomy het volgende:
Die zussen zitten echt vol met siliconen
Zegt wel iets over de vrouwelijke psyche, en dat vrouwen eigenlijk veel sexistischer zijn dan mannen.
Best goed gelukt toch?quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:30 schreef Scope het volgende:
Maar die Milica schijnt ook van top tot teen verbouwd te zijn...
quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:31 schreef Stereotomy het volgende:
Rik: "Ik wist niet dat je een vriend had [tegen Milica]. Maar ik vind hem wel lekker"
Ah, ontkenningsfasequote:Op zondag 20 augustus 2006 21:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
je kent me zegmaar?Zijn lichaam is trouwens niet eens zo super.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |