Dat Jupiler staat nu wel een beetje bij 010quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
Kon het verlies wel wegdrinken![]()
[afbeelding]![]()
Jupiler.....quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
Kon het verlies wel wegdrinken![]()
[afbeelding]![]()
Wassie al, binnen een minuutquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:55 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Dat Jupiler staat nu wel een beetje bij 010
Reading toch?quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:04 schreef Erasmusch het volgende:
Die Vlaar was tegen Boro/Chelsea toch ook al uitgevallen?
+ Bahia ( weer grote fouten ) + Greenequote:Op zondag 20 augustus 2006 21:05 schreef ub40_bboy het volgende:
Feyenoord mag wel heel gauw wat aankopen doen want het was pure middelmaat wat daar vandaag rondliep. Collen, Bosschaart, Kolka.
zeker weten van niet, liep alleen maar in de wegquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:10 schreef Tomasso het volgende:
Kolkka schijnt vandaag wel aardig te hebben gespeeld, de tweede helft dan.
dat is oud nieuws...quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:11 schreef daaaaan het volgende:
Pierre halen was een grote, grote vergissing.
Ik heb het ook alleen maar gehoord van CM, en ik dacht, laat ik eens aardig doenquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zeker weten van niet, liep alleen maar in de weg
Ik ben gewoon boos nuquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:13 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik heb het ook alleen maar gehoord van CM, en ik dacht, laat ik eens aardig doen
Een rotte appel in de mand, brengt al het gave fruit tot schand.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:15 schreef Cart_man het volgende:
Er is geen crisis...
Zitten wat rotte appels in het team en die moeten er uit.
liever 4 nieuwe verdedigers er bij voor elke positie achterin 1quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:16 schreef ub40_bboy het volgende:
Er moet gewoon een spits, een middenvelder en een spits bij. En Bosschaart zijn contract moet gewoon afgekocht worden ofzo want die man kost Feyenoord gewoon elke wedstrijd minimaal 1 doelpunt.
New accountje aangemaakt DK?quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:18 schreef Tim.Vincken het volgende:
Kolkka was btw samen met Vincken de gevaarlijkste vandaag.
Dirk-Kuijtquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:18 schreef Tim.Vincken het volgende:
Kolkka was btw samen met Vincken de gevaarlijkste vandaag.
Nog liever Nevland danquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:19 schreef Beschouw het volgende:
Charisteas niks voor Feyenoord?
quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:24 schreef Erasmusch het volgende:
Ach, volgend jaar speelt die Buijs bij ons...![]()
We hadden m vandaag goed kunnen gebruiken.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:24 schreef daaaaan het volgende:
[..]niet nog zo'n net-niet speler erbij
Klopt. Ik ga namelijk wel naar wedstrijden. Je weet wel, ik moet spelenquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:23 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat zal wel blijken straks bij de wedstrijdtopics![]()
Maar dat je niks breekt enzo.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:30 schreef Tim.Vincken het volgende:
[..]
Nee, dat waren m'n teamgenoten vandaag.
Vandaag wel ja, net als Nevland. Maar over het gehele seizoen komen ze tekort denk ik.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:27 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
We hadden m vandaag goed kunnen gebruiken.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:33 schreef Loesj het volgende:
Ik weet dat het niet mag onder het account van mijn vriendin posten, maar ik doe het voor 1 keer om de user Tim.Vincken niet de benadelen. Tim.Vincken is geen kutkloon van mij. Ik blijf voorlopig een tijdje weg zonder een kloon.
Groeten Dirk-Kuijt![]()
Dirk-Kuijt we hebben jou visie nodig hoe Feyenoord er weer bovenop kan komen na het verlies vanmiddag.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:33 schreef Loesj het volgende:
Ik weet dat het niet mag onder het account van mijn vriendin posten, maar ik doe het voor 1 keer om de user Tim.Vincken niet de benadelen. Tim.Vincken is geen kutkloon van mij. Ik blijf voorlopig een tijdje weg zonder een kloon.
Groeten Dirk-Kuijt![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:35 schreef Erasmusch het volgende:
Heeft je vriendin niks te melden over het spel van vanmiddag/over die kutdoopy?
quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:35 schreef Erasmusch het volgende:
Heeft je vriendin niks te melden over het spel van vanmiddag/over die kutdoopy?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |