Dat Jupiler staat nu wel een beetje bij 010quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
Kon het verlies wel wegdrinken![]()
[afbeelding]![]()
Jupiler.....quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
Kon het verlies wel wegdrinken![]()
[afbeelding]![]()
Wassie al, binnen een minuutquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:55 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Dat Jupiler staat nu wel een beetje bij 010
Reading toch?quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:04 schreef Erasmusch het volgende:
Die Vlaar was tegen Boro/Chelsea toch ook al uitgevallen?
+ Bahia ( weer grote fouten ) + Greenequote:Op zondag 20 augustus 2006 21:05 schreef ub40_bboy het volgende:
Feyenoord mag wel heel gauw wat aankopen doen want het was pure middelmaat wat daar vandaag rondliep. Collen, Bosschaart, Kolka.
zeker weten van niet, liep alleen maar in de wegquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:10 schreef Tomasso het volgende:
Kolkka schijnt vandaag wel aardig te hebben gespeeld, de tweede helft dan.
dat is oud nieuws...quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:11 schreef daaaaan het volgende:
Pierre halen was een grote, grote vergissing.
Ik heb het ook alleen maar gehoord van CM, en ik dacht, laat ik eens aardig doenquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zeker weten van niet, liep alleen maar in de weg
Ik ben gewoon boos nuquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:13 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik heb het ook alleen maar gehoord van CM, en ik dacht, laat ik eens aardig doen
Een rotte appel in de mand, brengt al het gave fruit tot schand.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:15 schreef Cart_man het volgende:
Er is geen crisis...
Zitten wat rotte appels in het team en die moeten er uit.
liever 4 nieuwe verdedigers er bij voor elke positie achterin 1quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:16 schreef ub40_bboy het volgende:
Er moet gewoon een spits, een middenvelder en een spits bij. En Bosschaart zijn contract moet gewoon afgekocht worden ofzo want die man kost Feyenoord gewoon elke wedstrijd minimaal 1 doelpunt.
New accountje aangemaakt DK?quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:18 schreef Tim.Vincken het volgende:
Kolkka was btw samen met Vincken de gevaarlijkste vandaag.
Dirk-Kuijtquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:18 schreef Tim.Vincken het volgende:
Kolkka was btw samen met Vincken de gevaarlijkste vandaag.
Nog liever Nevland danquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:19 schreef Beschouw het volgende:
Charisteas niks voor Feyenoord?
quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:24 schreef Erasmusch het volgende:
Ach, volgend jaar speelt die Buijs bij ons...![]()
We hadden m vandaag goed kunnen gebruiken.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:24 schreef daaaaan het volgende:
[..]niet nog zo'n net-niet speler erbij
Klopt. Ik ga namelijk wel naar wedstrijden. Je weet wel, ik moet spelenquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:23 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat zal wel blijken straks bij de wedstrijdtopics![]()
Maar dat je niks breekt enzo.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:30 schreef Tim.Vincken het volgende:
[..]
Nee, dat waren m'n teamgenoten vandaag.
Vandaag wel ja, net als Nevland. Maar over het gehele seizoen komen ze tekort denk ik.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:27 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
We hadden m vandaag goed kunnen gebruiken.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:33 schreef Loesj het volgende:
Ik weet dat het niet mag onder het account van mijn vriendin posten, maar ik doe het voor 1 keer om de user Tim.Vincken niet de benadelen. Tim.Vincken is geen kutkloon van mij. Ik blijf voorlopig een tijdje weg zonder een kloon.
Groeten Dirk-Kuijt![]()
Dirk-Kuijt we hebben jou visie nodig hoe Feyenoord er weer bovenop kan komen na het verlies vanmiddag.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:33 schreef Loesj het volgende:
Ik weet dat het niet mag onder het account van mijn vriendin posten, maar ik doe het voor 1 keer om de user Tim.Vincken niet de benadelen. Tim.Vincken is geen kutkloon van mij. Ik blijf voorlopig een tijdje weg zonder een kloon.
Groeten Dirk-Kuijt![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:35 schreef Erasmusch het volgende:
Heeft je vriendin niks te melden over het spel van vanmiddag/over die kutdoopy?
quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:35 schreef Erasmusch het volgende:
Heeft je vriendin niks te melden over het spel van vanmiddag/over die kutdoopy?
Leuke foto's, alleen jammer dat die van de vrouwen iets minder scherp is.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:37 schreef jorienvdherik het volgende:
kut wedstrijd 3-0, foto's van fc groningen - feyenoord staan online op www.fr-fotopage.nl
Je weet dus wel wat ze bedoelen met DK. Je moet hier dus bekent zijn op het forum. Maar aangezien je pas in 1 topic hebt gepost ben je gewoon een kut kloonquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:47 schreef Tim.Vincken het volgende:
Ik ben en geen jood en geen DK. Hoe vaak moet ik dat nog zeggen
Dat wil wat zeggenquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:49 schreef Loesj het volgende:
[..]
Je weet dus wel wat ze bedoelen met DK.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:49 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Leuke foto's, alleen jammer dat die van de vrouwen iets minder scherp is.![]()
jaquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:55 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Godverdomme, die Frutos moet naar Rotterdam komen.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Liever Tchité.. blonk 2 weken geleden ook uit, met 2 goals en 2 assists meen ik.
Bedenk even waar jouw clubje is als dat menneke voorin z'n knieschijf in 2en breektquote:
Pizarro is toch net naar Roma gegaan? Of bedoelen ze die Pizarro van Bayern?quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:18 schreef JeroenV het volgende:
Pizarro proberen ze aldus Hugo B.
van bayernquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:27 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Pizarro is toch net naar Roma gegaan? Of bedoelen ze die Pizarro van Bayern?
Met Stam en Gabri is de situatie wel ietsje anders gewordenquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
Bedenk even waar jouw clubje is als dat menneke voorin z'n knieschijf in 2en breekt
Dan sta je weer op, ongeveer, dezelfde plek als vorig jaar.. Was ook niet zo denderend toen hey
Sjah, volgens mij hebben ze bij Bayern wel een redelijk spitsen overschot?quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Deze Pizarro ja
[afbeelding]
Lijkt me iets te hoog gegrepen.
Altijd proberen, je weet maar nooit.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Deze Pizarro ja
[afbeelding]
Lijkt me iets te hoog gegrepen.
ja, podolski er bijquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:33 schreef Keltie het volgende:
[..]
Sjah, volgens mij hebben ze bij Bayern wel een redelijk spitsen overschot?
3-1 tegen PSV.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
Bedenk even waar jouw clubje is als dat menneke voorin z'n knieschijf in 2en breekt
Dan sta je weer op, ongeveer, dezelfde plek als vorig jaar.. Was ook niet zo denderend toen hey
Nu begrijp je ook waarom het allemaal zo lang duurt bij Feyenoord. Ze beginnen eerst bij een Henry of Shevchenko aan te kloppen en gaan dan steeds een klasse lager tot er geen tijd meer isquote:
Right he is. Nevland.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:30 schreef devv05 het volgende:
[..]
Met Stam en Gabri is de situatie wel ietsje anders gewordenMaar hap nou gewoon lekker niet zo. Borst vindt Nevland overigens subtop en denkt dat ie tekort komt voor fnoord.
Hij is gewoon boos over het kut spel en over het beleid. En hij heeft er alle recht op.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:16 schreef snabbi het volgende:
Greene deed het erg slecht centraal achterin zover ik kon zien. Verder was Bosschaart weer lekker bezig zeg. Maar tering he, wat een kneus ben je als je zo tegen je eigen club keert daaaaaan
quote:Feyenoord trekt door Italië en Duitsland op zoek naar versterking
De Rotterdammers zoeken een rechtsback, linksback, middenvelder en een spits. Feyenoord trekt door Italië en Duitsland op zoek naar versterking Cruz wil graag, Pizarro ook. Maar hun clubs willen nog niet.
Supporters van Feyenoord zijn vandaag kwaad. En goed kwaad ook. Een keer verliezen mag.
Maar op de eerste speeldag kansloos ten onder gaan tegen FC Groningen, dat moet je als Feyenoorder niet willen. Geen een Feyenoorder wil dat ook. Zeker niet zij die verantwoordelijk zijn. De vraag is alleen of je als Nederlandse topclub veel te willen hebt op dit front.
In dit meeslepende spel wordt er helaas alleen in Engeland en in Spanje aan de touwtjes getrokken. Als Chelsea een speler als Kalou wil, dan kómt Kalou, hoe dan ook. En als Liverpool FC een bod op Kuyt uitbrengt, dan weet je hoe laat het is. Dan kun je halsoverkop op zoek naar een spits omdat je simpelweg het geld en de status niet hebt om op voorhand deals met vervangers te maken.
Bij PSV weten ze daar ook alles van. Een simpel clubje als Blackburn Rovers heeft daar de boel op stelten gezet. Het wil André Ooijer en vindt de transfersom te hoog. De speler in kwestie is gevraagd de kont tegen de krib te gooien om zodoende de vraagprijs omlaag te brengen en impliciet zijn eigen salaris te verhogen. Ooijer deed wat hem gevraagd is en staat nu buiten de selectie. Bij PSV beraden ze zich vandaag op de situatie. Dat is tijdverspilling. Ooijer gaat gewoon weg, eventueel na een arbitragezaakje, maar hij gaat, absoluut.
Bij Feyenoord beraden ze zich deze dagen op een andere manier. De club wil binnen anderhalve week, dus voor 31 augustus, de selectie versterkt hebben. Daarbij worden geen halve maatregelen genomen. De beleidsbepalers laten zich niet opjutten, hebben ze gezegd. En het resultaat in de Euroborg heeft geen extra druk op de tent gezet. Nog voor de dag dat Kuyt vertrok, was Feyenoord al door heel Europa aan de slag gegaan.
De Rotterdammers zoeken een rechtsback, een linksback, een middenvelder en een spits. Voor alle posities zijn de onderhandelingen al geopend en daarbij wordt op meer dan één paard gewed.
Dat daarbij de lat naar verhouding zo hoog mogelijk wordt gelegd, blijkt uit de namen van de spitsen. Julio Ricardo Cruz en Claudio Pizarro zijn de eerste kandidaten.
Cruz wil graag, maar Internazionale wil hem nog niet laten vertrekken. Ook Pizarro is niet ongenegen naar Rotterdam te komen, maar Bayern München wil de 27-jarige Peruviaan nog niet afstaan.
Feyenoord rekent er wel op dat er geen te hoge bedragen aan transfergeld hoeven te worden afgetikt. De club kan immers net als iedere andere eredivisieclub niet mee in de door Engelse en Spaanse clubs opgepompte transfermarkt. Niettemin heeft de club ‘een substantieel deel’ van de Kuyt- en Kalou-miljoenen beschikbaar om zich te versterken. Het duurt nog even, die anderhalve week, dat wel, maar de toekomst van Feyenoord lijkt vandaag een tikje rooskleuriger dan ze zich in Groningen liet aanzien.
Ja eh, ik vind het al heel wat die spelers er misschien nog komen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Tymo komt niet.
Wel lekker dat ze nu pas inene 4 spelers gaan halen..
Voorbereiding voor lucht geweest?
Moet je ze weer gaan inpassen.
ADquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:29 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Bron? Heel erg kinderlijk geschreven...
http://www.ad.nl/sport/article556864.ecequote:Op zondag 20 augustus 2006 23:29 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Bron? Heel erg kinderlijk geschreven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |