quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
ik draai rondjes op mn bureaustoel [afbeelding]
Dat doe je goed Cobyquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mn windows XP crashte al na drie dagen dus, ik had het er gewoon bij gekregen toen ik deze computer kocht. Maar na drie dagen dus kaduuk, en overgestapt op de laatste 2000, en daar nog nooit echt problemen mee gehad.
*klopt af*
Nee, ik faketequote:
eternal sunshine of the spotless mind - heel vaagquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:16 schreef BazzoS het volgende:
[..]
welke films?
Ik heb gisteren The Weather Man gezien, best goed!
tussen de voeten en op schoot van de bijrijder tochquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:24 schreef BaraCuda het volgende:
Morgen in me ovlov achter de elise aan want er passen geen 2 rugtassen in die elise![]()
![]()
Mja maar tijdens het rijden moeten we alle zooi eten/drinken ook erges kwijt kunnenquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
tussen de voeten en op schoot van de bijrijder toch![]()
De rest heb ik niet gezienquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
eternal sunshine of the spotless mind - heel vaag Heb ik ook gezien, idd heel vaag.
akelaahs spelling bee - droog familie filmpje
the wild - disney
edmond - vaaaaaag
hard candy - heeeeel vaaaaaaag
Vierkant is ie welquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja maar tijdens het rijden moeten we alle zooi eten/drinken ook erges kwijt kunnen
Dus volvo is opslagcontainer
Je wil graag stilstaan?quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:37 schreef BoJo het volgende:
zal ik 16 inch velgen voor winterbanden kopen of een peugeot 205 voor de winter maanden straks?![]()
Je wil in de winter hoe dan ook alfa blijven rijden, ook als je een 205 koopt?quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:37 schreef BoJo het volgende:
zal ik 16 inch velgen voor winterbanden kopen of een peugeot 205 voor de winter maanden straks?![]()
de alfa gaat sowiezo niet weg, maar voor de wintermaanden rij ik liever in de pekel of ergens tegen aan met een 205 dan met m'n alfaquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:39 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Je wil in de winter hoe dan ook alfa blijven rijden, ook als je een 205 koopt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |