mja, zit wel een opleiding aanvast inderdaadquote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kopieren, printen, gaatjes prikken, nieten en inbinden
Windows XP is moeilijker dan je denktquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en daar dan twee opleidingen voor volgen
![]()
heu, ik heb ook 3 dagen windoiws XP op mn computer gehad hoorquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Windows XP is moeilijker dan je denkt![]()
Je werkt niet met XP momenteel?????????????quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heu, ik heb ook 3 dagen windoiws XP op mn computer gehad hoor![]()
en toen liep ie vast
Nopequote:Op zondag 20 augustus 2006 20:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je werkt niet met XP momenteel?????????????
Lekker achter de feiten aan blijven hobbelenquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
NopeIk schakel over op XP zodra de nieuwe Windows versie algemeen verkrijgbaar is
nee, de versie van voor XP, WIndows 2000 geloof ik....quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lekker achter de feiten aan blijven hobbelen![]()
Je werkt nu toch niet met ME hoop ik hè?
Dat zal wel ja, met ME had je per getypt bericht een crash gehadquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, de versie van voor XP, WIndows 2000 geloof ik....
maar dan ook wel de allerlaatste versie van windows 2000 inclusief alle updates die er ooit gewest zijn he?quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zal wel ja, met ME had je per getypt bericht een crash gehad
Ja daar draait Sjoewe ook op en die zweert er ook bij jaquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maar dan ook wel de allerlaatste versie van windows 2000 inclusief alle updates die er ooit gewest zijn he?
Want die is beter dan XP
Zegt mn tweakermij boeit het niet verder, als ik maar de dingen kan doen die ik wil doen
Mn windows XP crashte al na drie dagen dus, ik had het er gewoon bij gekregen toen ik deze computer kocht. Maar na drie dagen dus kaduuk, en overgestapt op de laatste 2000, en daar nog nooit echt problemen mee gehad.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja daar draait Sjoewe ook op en die zweert er ook bij jaIk heb geen idee, ben gelijk op XP overgestapt toen het uitkwam. Ga dat denk ik ook met Vista doen al moet ik ff kijken hoe het dan zit met de support van m'n nieuwe laptop.... Anders blijf ik bij XP denk ik
bij mij crashen alleen programma's door dat ik er teveel van vraag, maar XP blijft altijd draaienquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:18 schreef Fugie het volgende:
als xp niet crasht ben je er gewoon niet fanaatiek genoeg mee bezig
Ik zit hierquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ah! een mod die een account uitleent! Dat zeg ik tegen Danny!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |