dat kuttige transportmagazine zeker? Nee, dank je, ik hou niet van reclamefilmpjesquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:36 schreef ook_gek het volgende:
alexxxxx kijk RTL7 dit ga jij geil vinden
Zoent nog een half uur Omrop Fryslân gekeken, een reportage over mijn roots.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:43 schreef hermandeperman het volgende:
Die jongen heeft alleen 1,2,3 en TV Drenthe
Uitermate vervelend programma is het inderdaadquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat kuttige transportmagazine zeker? Nee, dank je, ik hou niet van reclamefilmpjes
En dat ja.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zoent nog een half uur Omrop Fryslân gekeken, een reportage over mijn roots.
Ja?quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:03 schreef ook_gek het volgende:
ik zal binnen kort foto's maken van hoe het huis er uit ziet van mij
ja dat weten ze ja.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:11 schreef BaraCuda het volgende:
weten de volgende buren ook al dat je komt terwijl je hele dagen 10000 mixen afwerkt op volume maximaal?
zal van de week makenquote:
Ah, je gaat naast de nog verpauperder broer van Henk Bres wonen?quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja dat weten ze ja.
een buurman van mij heeft een beroemde broer wie weet kom ik nog wel in het nieuws whehe
dat ik de voorbereiding van zijn werk heb verpest toen hij bij zijn broer was wheheh
Ik heb me god geen idee hoe ik jou rechten op mijn ftp moet geven zonder je mijn inlognaam en wachtwoord te gevenquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:21 schreef lipje het volgende:
Foto's volgen later post
Alexxx mail ff een ftp adresje door
Fucking n00bquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb me god geen idee hoe ik jou rechten op mijn ftp moet geven zonder je mijn inlognaam en wachtwoord te geven![]()
Dan hoop ik dat die van Bojo het nog doetquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb me god geen idee hoe ik jou rechten op mijn ftp moet geven zonder je mijn inlognaam en wachtwoord te geven![]()
via je control panel van je hostingquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh okquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:31 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
via je control panel van je hosting
xeroxmiep in opleiding?quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
wat doet een aspirant repromedewerker trouwens?Ik ben er wel leuk naar aan het solliciteren, maar ik heb amper een idee wat het inhoud
en das toch lastig als je een sollibrief aan het tikken bent
Waarschijnlijk kopieren, printen, gaatjes prikken, nieten en inbindenquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
wat doet een aspirant repromedewerker trouwens?Ik ben er wel leuk naar aan het solliciteren, maar ik heb amper een idee wat het inhoud
en das toch lastig als je een sollibrief aan het tikken bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |