Dan nog zou ik het niet doen... Heb het gewoon daar niet zo op....quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:33 schreef Nolius het volgende:
[..]
Hier zit een Tango waar ik gisteren voor 1,349 kon tanken. 10 ct. korting
En aangezien ik er altijd langs kan rijden naar mijn werk
quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:35 schreef hermandeperman het volgende:
Sowieso worden daar geen extra stoffen aan toegevoegd die je motor reinigen e.d. wat bij de Shell/BP etc. wel gebeurt....
Tja, ik geloof daar nooit zo in...quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan nog zou ik het niet doen... Heb het gewoon daar niet zo op....![]()
Sowieso worden daar geen extra stoffen aan toegevoegd die je motor reinigen e.d. wat bij de Shell/BP etc. wel gebeurt....
Nee bij de Shell, en de Tango is ook van de Shell, en toen vroeg ik wat nu het verschil was, en toen zei zo'n vent dat het opzich dezelfde benzine is, maar dat ze er geen extra stoffen bij doen die o.a. je motor reinigen e.d.quote:
Gaan we elkaar nu tegenspreken?quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:50 schreef Xtreem het volgende:
Mijn mama werkt ook in die branche; er zit geen verschil tussen normale Euro 95 van Makro/Tinq wat lang onderdeel van shell was.. Tango/.... en normale euro 95 van Shell. V power is een ander verhaal natuurlijk.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee bij de Shell, en de Tango is ook van de Shell, en toen vroeg ik wat nu het verschil was, en toen zei zo'n vent dat het opzich dezelfde benzine is, maar dat ze er geen extra stoffen bij doen die o.a. je motor reinigen e.d.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee bij de Shell, en de Tango is ook van de Shell, en toen vroeg ik wat nu het verschil was, en toen zei zo'n vent dat het opzich dezelfde benzine is, maar dat ze er geen extra stoffen bij doen die o.a. je motor reinigen e.d.
Ja, want je lult.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gaan we elkaar nu tegenspreken?
Tinq is van Shell.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:53 schreef Xtreem het volgende:
Tango is niet van Shell
Tango is van Q8.
Ja goddomme zo'n andere jopiegoejekopie-toko dan....quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:53 schreef Xtreem het volgende:
Tango is niet van Shell
Tango is van Q8.
Ik vertel jullie wat een ander mij verteld heeft. Zonder het grondig te checken inderdaad, vergeef me.quote:
Tinq was van Shell, tegenworodig is het van Gulf.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Tinq is van Shell.
en al die benzeen komt uit het zelfde potje.
op V-Power na.
Je motor "schoonmaken" heb je bij 9 v/d 10 motoren niet eens nodig.
Neequote:Op maandag 21 augustus 2006 10:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vertel jullie wat een ander mij verteld heeft. Zonder het grondig te checken inderdaad, vergeef me.
een fout die jij niet hoort te maken.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vertel jullie wat een ander mij verteld heeft. Zonder het grondig te checken inderdaad, vergeef me.
was inderdaad.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:57 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Tinq was van Shell, tegenworodig is het van Gulf.
quote:
Ik ben blij dat jullie mij zo hoog inschattenquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:57 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
een fout die jij niet hoort te maken.![]()
HEULEGAARNIELIEGBEEST!11!1!!!1!!11!!quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
was inderdaad.
maar al die benzeen is toch hetzelfde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |