Je houdt gewoon van de binnenkant van je ruiten krabben?quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat viel best mee met de vorige 205 heur![]()
het heeft wel wat aparts jaquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je houdt gewoon van de binnenkant van je ruiten krabben?
Morgen bij de Shell tanken.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:44 schreef De_Hertog het volgende:
Alle autofans bij elkaar, dus laat ik het hier eens vragen. De Tinq om de hoek rekent vandaag 1.339 voor euro 95. Ik kan vanavond tanken, maar ook morgen. Wachten of niet? Graag met gefundeerde reden.
waarom zou je, als er al een prijs verschil op zal treden dan zal deze uiteindelijk niet meer dan een enkele euro schelen? En dat op die ene tankbeurt...quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:44 schreef De_Hertog het volgende:
Alle autofans bij elkaar, dus laat ik het hier eens vragen. De Tinq om de hoek rekent vandaag 1.339 voor euro 95. Ik kan vanavond tanken, maar ook morgen. Wachten of niet? Graag met gefundeerde reden.
incl George Baker?quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lex heeft nog een autoradio voor je
Omdat ik zowel vandaag als morgen langs de Tinq moet.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
waarom zou je, als er al een prijs verschil op zal treden dan zal deze uiteindelijk niet meer dan een enkele euro schelen? En dat op die ene tankbeurt...![]()
ach die heb je zo verkocht man, voor die paar honderd euroquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:47 schreef BaraCuda het volgende:
Ik zou idd gewoon andere velgen erbij kopen bo, zo'n 205 moet je weer verkopen enzo straks![]()
u rijd 1 op 1 ?quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:47 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Omdat ik zowel vandaag als morgen langs de Tinq moet.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je hem lief aankijkt denk ik dat je die er zelfs bij krijgt ja
ik heb geen idee waar je het over hebtquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Link kapot<-- Die ik postte dus hè
nee, maar ik probeer mijn budget dudanig in te delen dat ik in de kroeg ken zuipeh wat ik wilquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je gaat bij een budget-toko tanken zodat je welgeteld 1 heel biertje kunt halen in de kroeg![]()
Kan ik me iets bij voorstellenquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb geen idee waar je het over hebt![]()
D'ohquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:58 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee, maar ik probeer mijn budget dudanig in te delen dat ik in de kroeg ken zuipeh wat ik wil
No wai dat dat 5 euro scheelt... Of drink jij Best bier?quote:maar een volle tank scheelt wel een half krat bier, en na een half krat bier heb ik meestal genoeg plezier
ik zat idd te kijken of pound it niet gecached was bij mijquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen
Ik postte een plaatje, maar die was dood, en toen postte ik eerst "link kapot" en toen dacht ik van "POTDULLE STRAKS DENKT ONS BO+ DAT ZIJN LINK KAPOT IS![]()
![]()
![]()
![]()
" Dus toen postte ik de rest erbij
Lekker onsamenhangend hè
Dat zeg ikquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zat idd te kijken of pound it niet gecached was bij mij![]()
tinq scheelt hier meestal 10 cent op de adviesprijs, 60 liter x 10cent = 6 euro. 2x6 = 12 euros = krat jupilerquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
D'ohAnders ga je toch niet
[..]
No wai dat dat 5 euro scheelt... Of drink jij Best bier?
10 ctquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
tinq scheelt hier meestal 10 cent op de adviesprijs, 60 liter x 10cent = 6 euro. 2x6 = 12 euros = krat jupiler![]()
en dat op zondagavond
Ik elke week. Tinq that is.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:04 schreef BaraCuda het volgende:
Ik tank eigenlijk liever bij een "echte" pomp![]()
bij een tinq of makro of dat soort dingen heb ik nog nooit getankt
Hier zit ook geen tinq hoorquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik elke week. Tinq that is.
Pasje erin. Tanken. En wegrijden maar.
Ik hoef geen V-powerquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hier zit ook geen tinq hoor![]()
Shell, Texaco en De Meeuw Bij de meeuw en texaco komen ze voor je tankenWaar zie je dat nog
Maar shell heeft V power
Oh dan zit ik in belgiequote:Op zondag 20 augustus 2006 23:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik hoef geen V-power.
Ik tank btw wel eens bij de shell, maar dan in Deutschland.
En nu ga ik ook pitten.
Je brievenbus moet je dinsdag denk ik btw even checken![]()
nou ja 1 bacardi lemmon 7up meer doe ik het wel voorquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je gaat bij een budget-toko tanken zodat je welgeteld 1 heel biertje kunt halen in de kroeg![]()
Drankorgelquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nou ja 1 bacardi lemmon 7up meer doe ik het wel voor![]()
shit betraptquote:
Mein Geburtstag, was schafst du?quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Datum:
Montag, 27.11.2006
von 13:00 Uhr bis 16:00 Uhr
is de laatste dag zo te zien
nie veelquote:Op maandag 21 augustus 2006 00:06 schreef Ballebek het volgende:
Valt hier nog wat te house?
Hier zit een Tango waar ik gisteren voor 1,349 kon tanken. 10 ct. kortingquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
10 ctIs dat onlangs veranderd dan ofzo...? Hier was het steeds een cent of 3 á 4....
Maar dat is idd wel de moeite ja... Al zou ik het nog niet doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |