Omdat die gekleurde dame geen namen kan onthoudenquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:22 schreef Inca het volgende:
Waarom heet iedereen daar Schat?
en ze vind alles FAN TAS TIESquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Omdat die gekleurde dame geen namen kan onthouden
Dat was toch Tijn die dat zei?quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:24 schreef Jappie het volgende:
Marcia slaapt thuis altijd naakt...das dan alweer het volgende pluspuntje.
IEUW!quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:24 schreef Jappie het volgende:
RICK slaapt thuis altijd naakt...das dan alweer het volgende pluspuntje.
Tijna zei het als eerste en Marcia beaamde dat ze dat thuis ook altijd deed...."heeeeerlijk!!! zei ze er nog bij.quote:
maar wel verslavendquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:26 schreef Scope het volgende:
Jemig man... Die streams staan intussen al 3 uur aan. Wat een afrijselijk nutteloos tijdverdrijf is dit
quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:26 schreef Scope het volgende:
Jemig man... Die streams staan intussen al 3 uur aan. Wat een afrijselijk nutteloos tijdverdrijf is dit
Dat ga ik dan even aan de binnenkant van mijn ogen bekijken... tot over een minuutjequote:Op zondag 20 augustus 2006 13:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tijna zei het als eerste en Marcia beaamde dat ze dat thuis ook altijd deed...."heeeeerlijk!!! zei ze er nog bij.
Eigenlijk kun je de streams overdag en zeker onder etenstijd wel skippen. Eigenlijk is het wachten op feestjes enzoquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:26 schreef Scope het volgende:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik had ook begreep dat er gelijk al iemand uit moest. Dat zal dan misschien vanavond of morgenavond al gebeuren?
Dat zeg ik ook altijd tegen mensen wanneer ik eigenlijk wil dat ze de smerige loopneus een keer gaan snuiten..quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:27 schreef Stamp_Kip het volgende:
"ji bent ook lekker verkouden he kind "![]()
Het mag nu wel gebeurenquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:29 schreef bb-millie het volgende:
[..]
We wachten op de telefoon die gaat, zullen we erom wedden???
Ben benieuwd hoe dat gaat, vind die telefoon een leuk iets. Zodra de boel indut: "tringgggggg....".
![]()
jaaaaaquote:
Hij wurgt je met zijn lokkenquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:30 schreef scanman01 het volgende:
Als mogelike psychopaat scoort hij toch vrij hoog
[afbeelding]
Hij lijkt enorm op je ava op die foto hahahaquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:30 schreef scanman01 het volgende:
Als mogelijke psychopaat scoort hij toch vrij hoog
[afbeelding]
Dat...of hij zit een verschrikkelijk dwars zittende scheet naar buiten te persen....quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:30 schreef scanman01 het volgende:
Als mogelike psychopaat scoort hij toch vrij hoog
[afbeelding]
Niet verder vertellen hoor. Maar iemand schijnt er tampons in te hebben gestoptquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:31 schreef flugeltje het volgende:
Het blijft een kippenhok daar. Kan daar nooit zo goed aan wennen in het begin. De regie heeft het overigens allemaal nog niet zo goed door, geluid is erg slecht te noemen. En die stomme spelletjes zijn ook ontzettend vervelend. Dat zwembad dient ook bijna nergens voor, ik zie er nog maar amper gebruik van gemaakt worden.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:32 schreef J-net het volgende:
Cappen op 3 en 4 naatke mannen!!!!!!!
HEAR HEARquote:
Doodzonde dat ze het hele BB3 concept overboord hebben gegooid......niet allen de beelden en de spanning van de battles zelf, maar ook het geruzie over wel of niet je best hebben gedaan achteraf doen het toch altijd goed voor het verstoren van het kumbayagevoel....kijk maar naar ER ook na 5 jaar werkt dat daar nog steedsquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eigenlijk kun je de streams overdag en zeker onder etenstijd wel skippen. Eigenlijk is het wachten op feestjes enzo
Besneden?quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:34 schreef J-net het volgende:
Jeroen heeft een brandweerslang, Semih wat minder
Een beetjequote:Op zondag 20 augustus 2006 13:36 schreef flugeltje het volgende:
Neemt die van Jeroen halverwege nou een afslag?
Hij is kennelijk linksdragendquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:36 schreef flugeltje het volgende:
Neemt die van Jeroen halverwege nou een afslag?
Jullie moeten je schamen. Mannen zijn geen stuk vlees heur, wij hebben ook gevoel en hang naar emotionele relaties!quote:
Die kans schat ik dan idd nog iets groter inquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat...of hij zit een verschrikkelijk dwars zittende scheet naar buiten te persen....![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jullie moeten je schamen. Mannen zijn geen stuk vlees heur, wij hebben ook gevoel en hang naar emotionele relaties!
Precies... Leuker is de ego's (en geknakte ego's op termijn ) te besprekenquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jullie moeten je schamen. Mannen zijn geen stuk vlees heur, wij hebben ook gevoel en hang naar emotionele relaties!
quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:38 schreef TheVulture het volgende:
hebben de dames al een piemel-ranking gemaakt
Hij gaat dus echt voor de oude fietsquote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Precies... Leuker is de ego's (en geknakte ego's op termijn ) te bespreken![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Precies... Leuker is de ego's (en geknakte ego's op termijn ) te bespreken![]()
nou kom. 27 is toch niet zó oud?quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij gaat dus echt voor de oude fiets
jah idd.... 27 i niet oud. Maaar voor Etienne is 27 wel oudquote:
ja hij is 19quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah idd.... 27 i niet oud. Maaar voor Etienne is 27 wel oudEtienne is toch nog jong? 19 ofzo?
Ben benieuwd hoelang het gaat duren eer ze haar vieze voeten afveegt aan het bed van Rick!quote:
Ze irriteren me al als ik ze alleen maar zíe....quote:
Is die andere zus veel ouder dan? Ik las ergens dat een van de twee een zoon heeft van 15.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah idd.... 27 i niet oud. Maaar voor Etienne is 27 wel oudEtienne is toch nog jong? 19 ofzo?
Och daar komt de eeuwige vrouwelijke kift weer om de hoek kijken heur!quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze irriteren me al als ik ze alleen maar zíe....
Ik denk 35.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:43 schreef Jesssica het volgende:
is monique (die gele tampon jankerd toch?) nou 27 of 35, heb het nog even niet door
monique is de oude doos...... 35 dus....quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:43 schreef Jesssica het volgende:
is monique (die gele tampon jankerd toch?) nou 27 of 35, heb het nog even niet door
Monique is 35quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:43 schreef Jesssica het volgende:
monique is 35quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:43 schreef Jesssica het volgende:
siliconen-nijdquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Och daar komt de eeuwige vrouwelijke kift weer om de hoek kijken heur!![]()
De Bewoners van BB6 (losse topics staan onderaan)quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:45 schreef Remzz het volgende:
Die andere heet Sandra?
De jongste zusjesdoos heet Sabrinaquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:45 schreef Remzz het volgende:
Die andere heet Sandra?
niet gehoord, maar logisch toch? Ze is een "gezellige Amsterdamse" GNA GNA GNAquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:43 schreef Jappie het volgende:
Hoorde jullie trouwens 10 minuten geleden Hilde niet iets zeggen over dat aan hysterie grenzende gedrag van de zusjes? (dat overigens nadat zij eerst eerder op de dag nog vol had mee staan doen over het "tamponincident") ....nu staat/zit zij reeds alweer bij diezelfde zusjes vrolijk mee te beppen.
Nee. Er is zelfs een term voor: ringtone-anxiety!quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:45 schreef ruby het volgende:
Heeft Hilde een delerium? Ze hoort de telefoon.
Ik ben blij dat ik meer inhoud heb... Letterlijk én figuurlijkquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Och daar komt de eeuwige vrouwelijke kift weer om de hoek kijken heur!![]()
Ik hoopte al dat er een manspersoon zo gek zou zijn om dit hardop te roepen hahahahquote:
Ik weet echt niet wie wie is van Het Duo, maar dit is toch niet de jongere, waar hij gisteravond achteraan zat?quote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik hoopte al dat er een manspersoon zo gek zou zijn om dit hardop te roepen hahahah
krijg je nog spijt van![]()
Bijna allemaal geloof ik.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:45 schreef Scope het volgende:
Die reuzin (Marlies?) die heeft wel siliconen tohc?
Afijn mijn vooroordelen jegens amsterdammers wor keer op keer bevestigd!quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:46 schreef avonne het volgende:
[..]
niet gehoord, maar logisch toch? Ze is een "gezellige Amsterdamse" GNA GNA GNA
quote:
Dit is Sabrina.... de jongste dus... Die met dat gele shirtje is Monique de oudste enze heeft al een zoon van 15quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:47 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik weet echt niet wie wie is van Het Duo, maar dit is toch niet de jongere, waar hij gisteravond achteraan zat?
De leukste tot nu toequote:
Verschrikkelijk dit soort wijven....en het erge is nog dat ze hier in ons (verder overheerlijke mokum) bij 100.000den tegelijk in het wild rondlopen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:46 schreef avonne het volgende:
[..]
niet gehoord, maar logisch toch? Ze is een "gezellige Amsterdamse" GNA GNA GNA
Nou... dan zitten ze er bij Hilde al een beetje te lang in denk ik.quote:
Het zijn idd verschrikkelijke wijven. Maar in het huis vind ik ze perfectquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Verschrikkelijk dit soort wijven....en het erge is nog dat ze hier in ons (verder overheerlijke mokum) bij 100.000den tegelijk in het wild rondlopen.
We gooien ze wel in je mailboxquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:50 schreef TheVulture het volgende:
Mensen ik ben weg.. tot vanavond... goed je best hier doen zodat ik alles mooi kan teruglezen... naaktfoto's van Hilde hoeven niet gepost te worden
quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Verschrikkelijk dit soort wijven....en het erge is nog dat ze hier in ons (verder overheerlijke mokum) bij 100.000den tegelijk in het wild rondlopen.
Tegen de twee zusjesquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:54 schreef avonne het volgende:
Tegen wie zei Hilde "gaan jullie toch lekker samen douchen" met een enge glimlach
dat verbeelden ze zichquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:54 schreef ruby het volgende:
Hebben ze nou alcohol in huis of verbeelden ze zich dat?
Ze doen net alsof, omdat ze water uit wijnglazen drinken.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:54 schreef ruby het volgende:
Hebben ze nou alcohol in huis of verbeelden ze zich dat?
ik vind het net een jongentje...quote:
Tja, smaken verschillen. Ik vind haar wel erg prettig om naar te kijken. Ze lijkt me ook de leukste van het stel.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind het net een jongentje...
Tevens lijkt ze teveel op een kennis van mij die lesbisch is.....
het is niet alleen het praten hoor, ze ZIJN gewoon super irritantquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:59 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Sabrina en monique praten echt super irritant
Hebben die twee eigenlijk een eigen leven?quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:59 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Sabrina en monique praten echt super irritant
en domquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
het is niet alleen het praten hoor, ze ZIJN gewoon super irritant
'Mijn moedew ging het haaw van mijn vadew vewven.'quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:58 schreef Jesssica het volgende:
janine vindt iets weer eens prachtig en top, pfffft (de kale knar van Egbert)
Ze kunnen zo meedoen met Kinderen voor Kinderenquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:00 schreef Biancavia het volgende:
[..]
'Mijn moedew ging het haaw van mijn vadew vewven.'
Al 5 personen die er al een aantal keren voor hebben gezorgd dat hier het geluid uit gaat.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
ja idd, durven ze soms niet?quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en moeten nog steeds douchen![]()
Inderdaadquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik geloof het niet. Samen douchen, wc, nu hebben ze het over samen hun haar stijfen? Ofzo.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:00 schreef eborn het volgende:
[..]
Hebben die twee eigenlijk een eigen leven?
denk inderdaad dat ze niet durvenquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:01 schreef Jesssica het volgende:
[..]
ja idd, durven ze soms niet?
wat een dozen zijn het toch he
hebben ze gisteren ook niet gedoucht daN?quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:02 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
denk inderdaad dat ze niet durven
in dat geval: 1 van die 2 meteen moven....quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:02 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
denk inderdaad dat ze niet durven
Denk ook niet dat het lang duurt voordat er 1 uitgaatquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:03 schreef teamlead het volgende:
[..]
in dat geval: 1 van die 2 meteen moven....
Jahooorquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:03 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hebben ze ondertussen de tijd op de oven?
Ze zegt het is 1 uur? Scheelt een uur.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:08 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
Jahooor
zie je hoe nep het is
BB extreem my ass!
Flugel for BB7quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:07 schreef flugeltje het volgende:
Het valt me overigens wel weer op dat Hummie wederom haar best heeft gedaan om 'goed figuur' meiden te vinden. Er zal er nou nooit eens eentje inzitten die aan de flinke kant is of gewoon lelijk.... Behalve dan bij de oudere vrouwen, dan mag het ineens weer wel
Dat hebben ze dan wel goed gedaan, ze zitten er maar een uur naastquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
ze hebben gewoon zelf het klokje van de oven ingesteld hoor...
zou zomaar kunnenquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:11 schreef scanman01 het volgende:
OMG .. ik krijg opeens angstbeelden dat Rik de Joost van deze BB gaat worden...
hoelang zal het duren voor ze het doorkrijgen? Ik gok eind novemberquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:11 schreef flugeltje het volgende:
Ze denken nog steeds dat ze 'straks' naar buiten mogen...
Straks moet er maar buiten gerookt worden
Echt hè?quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:03 schreef flugeltje het volgende:
Sjees zeg, gaan ze een huis in met weet ik hoeveel camera's. Ze weten tevoren dat die er hangen en dat er mensen naar ze zullen kijken. Zitten ze in het huis begint het gezeik dat ze niet kunnen poepen en douchen
ze denken nu vanavavond bij de Kick Offquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
hoelang zal het duren voor ze het doorkrijgen? Ik gok eind november
Zonder die mensen te willen verdedigen denk ik toch echt dat niemand zich er echt een juiste voorstelling van kan maken zonder het te hebben meegemaakt.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Echt hè?
Komop mensen, dit is seizoen 6, nu kan je echt niet meer met droge ogen beweren dat je niet weet waar je aan begint als je zelf meedoet.
milicaquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:15 schreef flugeltje het volgende:
Gaf marlies nou een klapje op de blote billen van (ff d'r naam kwijt)???
Nee, maar je weet wel dat er camera's in de douche hangen, komop zeg.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:14 schreef scanman01 het volgende:
Zonder die mensen te willen verdedigen denk ik toch echt dat niemand zich er echt een juiste voorstelling van kan maken zonder het te hebben meegemaakt.
Ik ben echt benieuwd hoe ze erop gaan reagerenquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:15 schreef Napster het volgende:
Dan moet Hummel ze vanavond maar ff vertellen dat ze helemaal niet naar buiten mogen.
Ter compensatie krijgen ze vanavond drank![]()
Ja, geil hè?quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:15 schreef flugeltje het volgende:
Gaf marlies nou een klapje op de blote billen van (ff d'r naam kwijt)???
shit man wat ben je snel met die foto.quote:
Ik gebruik SnagIt..... opslaan en uploadenquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:17 schreef Taz10 het volgende:
[..]
shit man wat ben je snel met die foto.
zat hem net te bewerken en jij hebt hem er al op staan.
Hoe doe je dat zo snel ??
shit verkeerde knopjequote:Op zondag 20 augustus 2006 14:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik gebruik SnagIt..... opslaan en uploadenIn dat programmaatje kan je ook verkleinen en dergelijke.....
Hildequote:Op zondag 20 augustus 2006 14:18 schreef tybalt2 het volgende:
Welke bewoners roken eigenlijk?
Rik.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hilde
Marcia
Etienne
Janine
Egbert
Marlies
???
Tijn toch ook ?quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Rik.
Op een enorm verwijfde manier
Zal het dan eindelijk?quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:21 schreef charmed_angel het volgende:
Waar zijn de zusjes? Samen Douchen?
Volgensmij wel Micheline wachtte totdat de 'meisjes' klaar warenquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:21 schreef charmed_angel het volgende:
Waar zijn de zusjes? Samen Douchen?
Na Joost verbaast me niets meer.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:22 schreef BVO het volgende:
Rik gaat winnen.
jawel hoor, geen enkel probleemquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:25 schreef flugeltje het volgende:
Hebben ze nu lever in de diepvries?
Dat mag toch helemaal niet met orgaanvlees?
quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:25 schreef Quembel het volgende:
marcia: Jut en Jul moeten nog douchen
en over wie heeft ze het dan?quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:25 schreef Quembel het volgende:
marcia: Jut en Jul moeten nog douchen
quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:24 schreef scanman01 het volgende:
Marcia: "Jut en Jul moeten nog douchen"
[afbeelding]
"Je hebt niet 1 grote clit"quote:
Wie of wat?quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:32 schreef Bocaj het volgende:
Ze staan op instorten...
Ja, dat heb je goed gezien.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:38 schreef Snoet123 het volgende:
Zie ik dat nou goed? Heeft die Etienne nu een diadeem in zn haar zitten?? :|
quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:38 schreef Snoet123 het volgende:
Zie ik dat nou goed? Heeft die Etienne nu een diadeem in zn haar zitten?? :|
Ik weet niet wat ze allemaal zit te bazelen. Misschien was het één van haar goeie grapjes.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:41 schreef Quembel het volgende:
ja jemig, ik was net overgeschakeld, wat heeft ze?
Erger, hij vindt haar mooiquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:43 schreef Quembel het volgende:
OMFG!! Rik houdt heel erg van Marijke Helwegen??
Dus bijna een bionische vrouw in het huisquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:43 schreef Snoet123 het volgende:
Zo die Milica heeft al een aantal "schoonheidsingreepjes" achter de rug zeg.
Neus/Lip/Oren/Borsten/Buik en Billen zo oud is ze toch nog niet.....
Precies: relatiequote:Op zondag 20 augustus 2006 14:48 schreef tybalt2 het volgende:
Wat is de 'relatie' van Micheline en Semih eigenlijk?
Dat zei ik gister ook, ik zie wel wat gebeuren tussen die 2quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:48 schreef ruby het volgende:
Ze zijn een koppel.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:51 schreef scanman01 het volgende:
Dat "Bates Motel" shirtje van Semih is wel mooi trouwens.
'Psycho"
Vind dat shirt juist wel grappigquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:54 schreef Nostalgist het volgende:
Betr dan het shirt van Tijn trouwens..... De newbies na de kickoff zullen hem nu ook als gay gaan zien, denk ik....
quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik verklein ze altijd naar 75% Dit keer 80% foutje
Ja vind ik ookquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaah! Ik zat al te denken... ze lijkt op iemand van de tv... Sjors dus
Meiden vinden gay gedrag of uitingen over het algemeen wel leuk geloof ik...quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:55 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Vind dat shirt juist wel grappig![]()
Ik moet me ook 1x per week als gay verkledenquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:57 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Meiden vinden gay gedrag of uitingen over het algemeen wel leuk geloof ik...
Haha misschien wel ja,als het maar niet TE isquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:57 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Meiden vinden gay gedrag of uitingen over het algemeen wel leuk geloof ik...
quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:58 schreef eborn het volgende:
[..]
Ik moet me ook 1x per week als gay verkleden![]()
Nee, hoor, volgens mij wil je dat gewoon zelf....quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:58 schreef eborn het volgende:
[..]
Ik moet me ook 1x per week als gay verkleden![]()
En het is veilig voor de dames. Geen kans op sexuele intimidatie en aanverwante artikelen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:58 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Haha misschien wel ja,als het maar niet TE is![]()
Sssstquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:59 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Nee, hoor, volgens mij wil je dat gewoon zelf....![]()
Dat is zeker waar, ik vind het gewoon goed dat een gay verzorgd is en goed om zn uiterlijk/kleding denkt enzo.. kan geen kwaadquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En het is veilig voor de dames. Geen kans op sexuele intimidatie en aanverwante artikelen.
Dat denk ik ook wel ja...quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:58 schreef scanman01 het volgende:
Totdat er een feestje komt of iemand exit moet, gaat er bitter weinig gebeuren in het huis ben ik bang.
Ik kan vanmiddag gerust even weg volgens mij.
Psies. In het geval van Tijn gaat het toch tegen hem werken vermoed ik zo. Die is zo metrosexueel als een pony ....quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En het is veilig voor de dames. Geen kans op sexuele intimidatie en aanverwante artikelen.
Door wie ?quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:01 schreef ruby het volgende:
Tijn wordt er van beschuldigd dat ie net een wijf is.
DOor wie dan?quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:02 schreef charmed_angel het volgende:
er werd gevraagd: Tijn ben je ook een homo
geeen idee een vrouw. En hij antwoorde soms (als geinjte geloof ik) en toen zei Hilde: ow lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |