quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik hoopte al dat er een manspersoon zo gek zou zijn om dit hardop te roepen hahahah
krijg je nog spijt van![]()
Bijna allemaal geloof ik.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:45 schreef Scope het volgende:
Die reuzin (Marlies?) die heeft wel siliconen tohc?
Afijn mijn vooroordelen jegens amsterdammers wor keer op keer bevestigd!quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:46 schreef avonne het volgende:
[..]
niet gehoord, maar logisch toch? Ze is een "gezellige Amsterdamse" GNA GNA GNA
quote:
Dit is Sabrina.... de jongste dus... Die met dat gele shirtje is Monique de oudste enze heeft al een zoon van 15quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:47 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik weet echt niet wie wie is van Het Duo, maar dit is toch niet de jongere, waar hij gisteravond achteraan zat?
De leukste tot nu toequote:
Verschrikkelijk dit soort wijven....en het erge is nog dat ze hier in ons (verder overheerlijke mokum) bij 100.000den tegelijk in het wild rondlopen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:46 schreef avonne het volgende:
[..]
niet gehoord, maar logisch toch? Ze is een "gezellige Amsterdamse" GNA GNA GNA
Nou... dan zitten ze er bij Hilde al een beetje te lang in denk ik.quote:
Het zijn idd verschrikkelijke wijven. Maar in het huis vind ik ze perfectquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Verschrikkelijk dit soort wijven....en het erge is nog dat ze hier in ons (verder overheerlijke mokum) bij 100.000den tegelijk in het wild rondlopen.
We gooien ze wel in je mailboxquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:50 schreef TheVulture het volgende:
Mensen ik ben weg.. tot vanavond... goed je best hier doen zodat ik alles mooi kan teruglezen... naaktfoto's van Hilde hoeven niet gepost te worden
quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Verschrikkelijk dit soort wijven....en het erge is nog dat ze hier in ons (verder overheerlijke mokum) bij 100.000den tegelijk in het wild rondlopen.
Tegen de twee zusjesquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:54 schreef avonne het volgende:
Tegen wie zei Hilde "gaan jullie toch lekker samen douchen" met een enge glimlach
dat verbeelden ze zichquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:54 schreef ruby het volgende:
Hebben ze nou alcohol in huis of verbeelden ze zich dat?
Ze doen net alsof, omdat ze water uit wijnglazen drinken.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:54 schreef ruby het volgende:
Hebben ze nou alcohol in huis of verbeelden ze zich dat?
ik vind het net een jongentje...quote:
Tja, smaken verschillen. Ik vind haar wel erg prettig om naar te kijken. Ze lijkt me ook de leukste van het stel.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind het net een jongentje...
Tevens lijkt ze teveel op een kennis van mij die lesbisch is.....
het is niet alleen het praten hoor, ze ZIJN gewoon super irritantquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:59 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Sabrina en monique praten echt super irritant
Hebben die twee eigenlijk een eigen leven?quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:59 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Sabrina en monique praten echt super irritant
en domquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
het is niet alleen het praten hoor, ze ZIJN gewoon super irritant
'Mijn moedew ging het haaw van mijn vadew vewven.'quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:58 schreef Jesssica het volgende:
janine vindt iets weer eens prachtig en top, pfffft (de kale knar van Egbert)
Ze kunnen zo meedoen met Kinderen voor Kinderenquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:00 schreef Biancavia het volgende:
[..]
'Mijn moedew ging het haaw van mijn vadew vewven.'
Al 5 personen die er al een aantal keren voor hebben gezorgd dat hier het geluid uit gaat.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
ja idd, durven ze soms niet?quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en moeten nog steeds douchen![]()
Inderdaadquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik geloof het niet. Samen douchen, wc, nu hebben ze het over samen hun haar stijfen? Ofzo.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:00 schreef eborn het volgende:
[..]
Hebben die twee eigenlijk een eigen leven?
denk inderdaad dat ze niet durvenquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:01 schreef Jesssica het volgende:
[..]
ja idd, durven ze soms niet?
wat een dozen zijn het toch he
hebben ze gisteren ook niet gedoucht daN?quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:02 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
denk inderdaad dat ze niet durven
in dat geval: 1 van die 2 meteen moven....quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:02 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
denk inderdaad dat ze niet durven
Denk ook niet dat het lang duurt voordat er 1 uitgaatquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:03 schreef teamlead het volgende:
[..]
in dat geval: 1 van die 2 meteen moven....
Jahooorquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:03 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hebben ze ondertussen de tijd op de oven?
Ze zegt het is 1 uur? Scheelt een uur.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:08 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
Jahooor
zie je hoe nep het is
BB extreem my ass!
Flugel for BB7quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:07 schreef flugeltje het volgende:
Het valt me overigens wel weer op dat Hummie wederom haar best heeft gedaan om 'goed figuur' meiden te vinden. Er zal er nou nooit eens eentje inzitten die aan de flinke kant is of gewoon lelijk.... Behalve dan bij de oudere vrouwen, dan mag het ineens weer wel
Dat hebben ze dan wel goed gedaan, ze zitten er maar een uur naastquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
ze hebben gewoon zelf het klokje van de oven ingesteld hoor...
zou zomaar kunnenquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:11 schreef scanman01 het volgende:
OMG .. ik krijg opeens angstbeelden dat Rik de Joost van deze BB gaat worden...
hoelang zal het duren voor ze het doorkrijgen? Ik gok eind novemberquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:11 schreef flugeltje het volgende:
Ze denken nog steeds dat ze 'straks' naar buiten mogen...
Straks moet er maar buiten gerookt worden
Echt hè?quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:03 schreef flugeltje het volgende:
Sjees zeg, gaan ze een huis in met weet ik hoeveel camera's. Ze weten tevoren dat die er hangen en dat er mensen naar ze zullen kijken. Zitten ze in het huis begint het gezeik dat ze niet kunnen poepen en douchen
ze denken nu vanavavond bij de Kick Offquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
hoelang zal het duren voor ze het doorkrijgen? Ik gok eind november
Zonder die mensen te willen verdedigen denk ik toch echt dat niemand zich er echt een juiste voorstelling van kan maken zonder het te hebben meegemaakt.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Echt hè?
Komop mensen, dit is seizoen 6, nu kan je echt niet meer met droge ogen beweren dat je niet weet waar je aan begint als je zelf meedoet.
milicaquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:15 schreef flugeltje het volgende:
Gaf marlies nou een klapje op de blote billen van (ff d'r naam kwijt)???
Nee, maar je weet wel dat er camera's in de douche hangen, komop zeg.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:14 schreef scanman01 het volgende:
Zonder die mensen te willen verdedigen denk ik toch echt dat niemand zich er echt een juiste voorstelling van kan maken zonder het te hebben meegemaakt.
Ik ben echt benieuwd hoe ze erop gaan reagerenquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:15 schreef Napster het volgende:
Dan moet Hummel ze vanavond maar ff vertellen dat ze helemaal niet naar buiten mogen.
Ter compensatie krijgen ze vanavond drank![]()
Ja, geil hè?quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:15 schreef flugeltje het volgende:
Gaf marlies nou een klapje op de blote billen van (ff d'r naam kwijt)???
shit man wat ben je snel met die foto.quote:
Ik gebruik SnagIt..... opslaan en uploadenquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:17 schreef Taz10 het volgende:
[..]
shit man wat ben je snel met die foto.
zat hem net te bewerken en jij hebt hem er al op staan.
Hoe doe je dat zo snel ??
shit verkeerde knopjequote:Op zondag 20 augustus 2006 14:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik gebruik SnagIt..... opslaan en uploadenIn dat programmaatje kan je ook verkleinen en dergelijke.....
Hildequote:Op zondag 20 augustus 2006 14:18 schreef tybalt2 het volgende:
Welke bewoners roken eigenlijk?
Rik.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hilde
Marcia
Etienne
Janine
Egbert
Marlies
???
| Forum Opties | |