nee, hier springt ze, lekker veel spetters maken enzoquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:08 schreef Lois het volgende:
Mel wat een leuke buitenspeelfoto'sDie laatste van Chiara, was dat vlak voor ze languit in de plassen viel?
Dit is mijn keukenquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:25 schreef Rewimo het volgende:
Het enige niet normale aan die foto's is jouw belachelijk opgeruimd zijnde kamer
Misschien stelt deze foto je gerust, is mijn woonkamer 1 minuut geleden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:34 schreef Rewimo het volgende:
Ja, hij is netjes
Volgens mij maakt mijn ene kind meer rommel dan die vier van jou bij elkaar
Pfieuw... *voorhoofd afveegt*quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:48 schreef Tan het volgende:
Misschien stelt deze foto je gerust, is mijn woonkamer 1 minuut geleden.
Op het moment zit ik in een ideale periode, de jongste (twee jaar en vier maanden) is oud genoeg om met de oudste (tien) te spelen en de oudste voelt zich nog niet te oud om met de jongste te spelen. En die twee kinderen daartussenin spreekt voor zich.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:22 schreef Jelief het volgende:
Tan wat een rijkdom heb je toch! 4 van die schitterende kinderen en dan ook nog lekker met zijn allen onder een sprei. ik kan mij zo voorstellen dat het op een gegeven moment wat minder idyllisch werd...
Dus? Mijn Wouter is ook met een keizersnee gehaald, maar heeft gewoon borstvoeding gehad hoor.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:10 schreef Death_Angel_89 het volgende:Van papa Edo melk krijgen ^^ (hij is met keizersnee gehaald..Dus vandaar)
Anitra ik heb het even gevraagd. Mijn vriendin heeft de hond bij de Blokker gekocht! Hopelijk hebben ze hem daar nog! Anders wil ik hier wel een keer voor je kijken hoor.....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:02 schreef leentje2907 het volgende:
quote]Op zaterdag 19 augustus 2006 22:17 schreef Anitra het volgende:
Leentje je hebt een mooie dochterMaar ik heb een vraagje over de hondknuffel. Waar is die gekocht? Ik heb hem nl ruim 2,5 jaar geleden kado gekregen en heb hem nog nergens gezien.
Christan
quote:
Bedoel Sarah wat ben jequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:48 schreef leentje2907 het volgende:
Sarah
Dat heb ik nou ook, ik wil oooooookquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:58 schreef Yoni het volgende:
Ik ga zo rammelen van al die lieve foto's en verhalen enzo weer vandaag. Ik wil oooooooook
Broerlief zei dat ie de eerst week oid nog uit zo een spuitje krijgt, en daarna wel gewoon borstvoeding. omdat t nie zo goed op gang kwam oid...I dunno, zal m wel ff smsen hoe t zatquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:41 schreef Spuuglokje het volgende:
Mats is ook een schatje zeg!
[..]
Dus? Mijn Wouter is ook met een keizersnee gehaald, maar heeft gewoon borstvoeding gehad hoor.
Ja ik begin ook weer te rammelen hoor, pfff wat heerlijk zo'n baby!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:35 schreef Lois het volgende:
Ahhhhhhhh dat mondjeMan ik zou zo weer zo'n humpie willen als je dat zo ziet
![]()
![]()
Ja joh, hij is echt groot. Mensen kijken ervan op als ik zeg dat hij 5 is. Hij zit tegen de 1.30 aan en heeft schoenmaat 33, kledingmaat 122 (broeken) 128 (shirts). Hij was op zijn vorige school samen met zijn vriendje (5 dagen verschil) de grootste van de klas, groter dan de 6-jarigen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:03 schreef livelink het volgende:
Dat ziet er ook gezellig uit, Rewimo. Wat is Christan toch groot. Is hij nu ook echt zo groot of lijkt dat maar zo? Ik las iets van maat 32 dat niet meer past?
P.S. In het speeltuinbankje heeft Karin gezet waar ze heen is geweest
Hij heet Damiėn, is de jongste van vier mormeltjes en geboren op 22 juni 2006quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:47 schreef livelink het volgende:
En Vamperotica, waarschijnlijk had ik het wel moeten kunnen weten, maar hoe heet jouw kereltje en hou oud is hij?
Lekker koppie zo. Oorbellen staan haar leuk.quote:
hihi ze is ook af en toe behoorlijk evilquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:40 schreef bixister het volgende:
en een beetje evil!![]()
geintje hoor. 't is een mooierd!
dylan, hihi mafkees! wel een goede verstopplaats!
mooie emmawat ziet dat er toch al wijs uit als ze al zo vroeg zo mobiel zijn.
Oooohoooquote:
Haha, ik vind Myrthe juist altijd zo op je lijkenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:40 schreef Ladybos het volgende:
Altijd krijg ik te horen dat Myrthe SPREKEND d'r vader is en dat ze totaal niet op mij lijkt.
Ik was daar 2 jaar en 3 maanden, Myrthe dus een half jaar jonger op deze foto dan ik was.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:42 schreef bixister het volgende:
vooruit, een beetje dan!schattig zeg, hoe oud was jij daar?
Ja echt waar, iedereen roept altijd dat ze sprekend op d'r vader lijkt en vervolgens kijken ze dan naar mij al zoekend of ze er ook iets van mij in zien, maar nee hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:37 schreef renzell het volgende:
LadyBos; is dat echt waar? Ik vind juist dat Myrthe sprekend op jou lijkt! En niet eens perse op deze foto, maar sowieso. Lief trouwens, je kleine dametje.En jij mag er ook wezen...
![]()
Neeeeeejjj ben je gek!?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:40 schreef Ladybos het volgende:
Lijkt ze dan toch een beetje op mij ????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |