Ja joh, hij is echt groot. Mensen kijken ervan op als ik zeg dat hij 5 is. Hij zit tegen de 1.30 aan en heeft schoenmaat 33, kledingmaat 122 (broeken) 128 (shirts). Hij was op zijn vorige school samen met zijn vriendje (5 dagen verschil) de grootste van de klas, groter dan de 6-jarigen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:03 schreef livelink het volgende:
Dat ziet er ook gezellig uit, Rewimo. Wat is Christan toch groot. Is hij nu ook echt zo groot of lijkt dat maar zo? Ik las iets van maat 32 dat niet meer past?
P.S. In het speeltuinbankje heeft Karin gezet waar ze heen is geweest
Hij heet Damiën, is de jongste van vier mormeltjes en geboren op 22 juni 2006quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:47 schreef livelink het volgende:
En Vamperotica, waarschijnlijk had ik het wel moeten kunnen weten, maar hoe heet jouw kereltje en hou oud is hij?
Lekker koppie zo. Oorbellen staan haar leuk.quote:
hihi ze is ook af en toe behoorlijk evilquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:40 schreef bixister het volgende:
en een beetje evil!![]()
geintje hoor. 't is een mooierd!
dylan, hihi mafkees! wel een goede verstopplaats!
mooie emmawat ziet dat er toch al wijs uit als ze al zo vroeg zo mobiel zijn.
Oooohoooquote:
Haha, ik vind Myrthe juist altijd zo op je lijkenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:40 schreef Ladybos het volgende:
Altijd krijg ik te horen dat Myrthe SPREKEND d'r vader is en dat ze totaal niet op mij lijkt.
Ik was daar 2 jaar en 3 maanden, Myrthe dus een half jaar jonger op deze foto dan ik was.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:42 schreef bixister het volgende:
vooruit, een beetje dan!schattig zeg, hoe oud was jij daar?
Ja echt waar, iedereen roept altijd dat ze sprekend op d'r vader lijkt en vervolgens kijken ze dan naar mij al zoekend of ze er ook iets van mij in zien, maar nee hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:37 schreef renzell het volgende:
LadyBos; is dat echt waar? Ik vind juist dat Myrthe sprekend op jou lijkt! En niet eens perse op deze foto, maar sowieso. Lief trouwens, je kleine dametje.En jij mag er ook wezen...
![]()
Neeeeeejjj ben je gek!?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:40 schreef Ladybos het volgende:
Lijkt ze dan toch een beetje op mij ????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |