![]()
oh wat een schatjes inderdaad allemaal, nauwelijks bij te houden de laatste tijd, maar heb ze wel stuk voor stuk bewonderd hoor!! stralende morgaine, de lieve dromerige blik van max, schattige & dappere cas & rené op die druilerige vakantie, de leuke gekke bekken van zoë, en de ontroerende uitdrukkingen van jolietje. de prachtige kinderen van de familie spuuglok - en wat een lekkere vakantie ook volgens mij, MyrtheBos met haar prachtige ogen, wat ziet ze er al groot uit zeg!
![]()
, en MyrtheMojn
![]()
zo stoer hoog op de olifant, ook erg leuk. jarige sara
![]()
wat gaat het hard fuente! en natuurlijk die mooie maria & moeder. ezra met z'n mooie vele haar, superfoto die over de schouder weer belana, zijn mooie peinzende blik precies goed gevangen. en liam zie ik ook ineens voor me als hartenbrekende volwassene, zooo die ogen!!
![]()
maxim al zo'n grote knul en een superschattige romijn, wow. stoer klimmende christan, en bram & z'n nichtjes zijn ook al zo stoer in die enge auto's/motoren.
![]()
vamperotica, een hele leuke foto van je kleine ventje, wat kijkt ie daar guitig in de camera.
![]()
de super-sfeer foto's van tan, de laarzen-fotostrip van yoram
![]()
en al die verse babietjes verder die ik nu even niet noem, prachtig! de inimini staartjes van Hanne
![]()
de prachtige witkopjes van CarOnline
![]()
en kyllian-met-zelfgevangen-vis
![]()
amber met haar mooie ogen (wow!) jenthe al zooo'n dametje, en de stoere jonge onderzoeker myhron.
![]()
super allemaal!