das niet handig ik ga toch niet continu zitten switchen tussen mijn AT en het 120 forum...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:44 schreef teamlead het volgende:
overigens: ik heb de bewonerstopics gewoon in m'n AT staan, dus als er iets in gepost wordt zie ik de topics in m'n AT wel naar boven komen...
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:46 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Broeder GertWordt het nog wat dit jaar, met BB?
mwoah.. ik vind dat persoonlijk niet zo'n probleem, zeker aangezien ik ook nog wat topics buiten BB in de gaten wil houden, maar dat is een persoonlijke voorkeur denk ikquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
das niet handig ik ga toch niet continu zitten switchen tussen mijn AT en het 120 forum...![]()
quote:
Veel mensen nemen denk ik niet de moeite om naar beneden te scrollen...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:55 schreef teamlead het volgende:
[..]ach.. kheb een vermoeden... maar ik bedoelde met name het stukje over de dubbele topics nu he..
Ach...dubbele topics lijken mij niet zo'n probleem......ik heb mij de afgelopen week op de hoogte laten brengen van een uitermate handig tooltje-->quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:55 schreef teamlead het volgende:
[..]ach.. kheb een vermoeden... maar ik bedoelde met name het stukje over de dubbele topics nu he..
Wuhahahah dat is wel heel grappigquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:07 schreef doomi het volgende:
Je kan al stemmen, sms de naam van de bewoner naar 1010.
Bij Egbert krijg ik het berichtje, Deze bewoner heeft het huis al verlaten.
Thanx!quote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:49 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik wilde even vragen waarom de bewonertopics niet meer centraal waren, maar ik ben zo te zien de enige die het handig vond..
Nee hoor, ik vond het ook wel handig.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:49 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik wilde even vragen waarom de bewonertopics niet meer centraal waren, maar ik ben zo te zien de enige die het handig vond..
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:25 schreef Ireth het volgende:
Even gekke vraag, als ik bij MAT kijk zie ik achter de topics een >> staan. Door klikken daarop kom ik bij het punt waar ik daarvoor was gebleven. Maar bij de [COS] topics staan die >> er niet. Is dat iets wat fout zit in mijn instellingen of een algemeen iets?
ook niet bij het huidge COS-topicquote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 08:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
ook niet bij het huidge COS-topic
not a freakin' clue..
Gok er maar niet op dat er 's nachts een gedoogbeleid is mbt offtopic gaan.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:24 schreef Stereotomy het volgende:
Na middernacht wordt slowchat gedoogd
In dit topic #32 is het verplicht iedereen schat of lieverd te noemen, lieverds.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:58 schreef JufJoop het volgende:
Nou lieverdjes, ik ga slapen...![]()
Welterusten schatjes, zie jullie morgen moppieieiessss![]()
Dit is dus NIET de bedoeling.quote:
Nou, ik vond het ook wel handig, al keek ik er nooit.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 07:21 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vond het ook wel handig.
Maar FL heeft nu eenmaal invloedrijke vrienden.
Rustig, rustig! Ga eens even rustig zitten... Je bent toch Janine niet?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:05 schreef PH52 het volgende:
[..]
ambachtelijke teringzooi
[..]
slaat echt helemaal nergens op
[..]
hele sgop-zooi
[..]
ik snap niet dat er aan dat achterlijke verzoek gehoor is gegeven.
De zwijgende meerderheid.
Ik snap niet waar jij je out of the blue zo vreselijk druk over maakt, als je er "nooit keek".quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:05 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nou, ik vond het ook wel handig, al keek ik er nooit.
Maar de ambachtelijke teringzooi zoals het er nu bijstaat slaat werkelijk alles. Je zoekt een half uur om je bewoner te vinden.
Het slaat echt helemaal nergens op, en dat alleen omdat die hele sgop-zooi erom vraagt, en te bedondert is om ff naar beneden te scrollen.
Walgelijk, ik snap niet dat er aan dat achterlijke verzoek gehoor is gegeven.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:05 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nou, ik vond het ook wel handig, al keek ik er nooit.
Maar de ambachtelijke teringzooi zoals het er nu bijstaat slaat werkelijk alles. Je zoekt een half uur om je bewoner te vinden.
Het slaat echt helemaal nergens op, en dat alleen omdat die hele sgop-zooi erom vraagt, en te bedondert is om ff naar beneden te scrollen.
Walgelijk, ik snap niet dat er aan dat achterlijke verzoek gehoor is gegeven.
VVT - je snapte het bijna, en inderdaad, ik vind het walgelijk en ontzettend ergerlijk als ik een van die topics over de bewoners zoek, dat je dan tachtigduizend keer moet scrollen, nog afgezien van het gegeven dat je al die titels met de bewoners moet doorlezen..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik snap niet waar jij je out of the blue zo vreselijk druk over maakt, als je er "nooit keek".
"Walgelijk" is het nog wel. Toe maar. Zeiksnor.
Je had dit gewoon nooit mogen opschrijvenquote:
Liever twee piemels dan een zeiksnor!quote:
Het geeft aan dat hij het gevoel heeft dat-ie "er" nog steeds niet "bij hoort".quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:28 schreef Jappie het volgende:
...zeker uit jouw mond klinkt dat als verraad.........hoogverraad.
![]()
Ik wou gewoon erkenning van iemand van sgop, is dat nou zo veel gevraagd ?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je had dit gewoon nooit mogen opschrijven----> ."sgop-zooi"
......zeker uit jouw mond klinkt dat als verraad
.........hoogverraad.
![]()
Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf praten; maar ik heb hem idd ook nog nooit voor V-O-L aangezien.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Het geeft aan dat hij het gevoel heeft dat-ie "er" nog steeds niet "bij hoort".
Vreemd.
Maar misschien is dat gevoel, na zo'n opmerking, ook wel terecht.![]()
Hoerrrrquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Het geeft aan dat hij het gevoel heeft dat-ie "er" nog steeds niet "bij hoort".
Vreemd.
Maar misschien is dat gevoel, na zo'n opmerking, ook wel terecht.![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:34 schreef Cynix ® het volgende:
* Cynix ®] denkt dat dit zijn favoriete [reeks gaat worden. Heerlijk!
Dat zijn 2 volwaardig met FOK! concurerende fora....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:36 schreef Ireth het volgende:
(kan iemand mij uitleggen wat SGOP en V-O-L is? Dan snap ik de discussie waarschijnlijk iets meer..)
aaahh!! oke, ikke snap!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat zijn 2 volwaardig met FOK! concurerende fora....![]()
Onze FB is berucht op Fokquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:34 schreef Cynix ® het volgende:
Cynix ®] denkt dat dit zijn favoriete [reeks] gaat worden. Heerlijk!
Maar dat is toch net verholpen door ze te decentraliseren? Nu hoef je juist niet meer naar beneden te scrollen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:58 schreef PH52 het volgende:, ik vind het walgelijk en ontzettend ergerlijk als ik een van die topics over de bewoners zoek, dat je dan tachtigduizend keer moet scrollen,
Ik wil een ijsje...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:14 schreef flugeltje het volgende:
enne jongens: Doe 'ns lief tegen elkaar...
* paar moederlijke tikjes uitdeelt
Neeehheeehh, toen ze nog vanonderen hingen had je binnen twee scrolletjes iedereen in beeld, nu moet je tussen die mêlée van baggertopics je favo zien te vinden.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:15 schreef Pinball het volgende:
[..]
Maar dat is toch net verholpen door ze te decentraliseren? Nu hoef je juist niet meer naar beneden te scrollen.
Ik wil aan de borstquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Onze FB is berucht op Fok
enne jongens: Doe 'ns lief tegen elkaar...
* paar moederlijke tikjes uitdeelt
Zuchtquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:25 schreef Peter6000 het volgende:
Ik kan het bewonerstopic over Marcel niet vinden![]()
Ik had hem even gehackt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:25 schreef Peter6000 het volgende:
Ik kan het bewonerstopic over Marcel niet vinden![]()
Helemaal mee eens. Leuker dan BB zelf tot nu toequote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:34 schreef Cynix ® het volgende:
* Cynix ®] denkt dat dit zijn favoriete [reeks gaat worden. Heerlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |