das niet handig ik ga toch niet continu zitten switchen tussen mijn AT en het 120 forum...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:44 schreef teamlead het volgende:
overigens: ik heb de bewonerstopics gewoon in m'n AT staan, dus als er iets in gepost wordt zie ik de topics in m'n AT wel naar boven komen...
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:46 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Broeder GertWordt het nog wat dit jaar, met BB?
mwoah.. ik vind dat persoonlijk niet zo'n probleem, zeker aangezien ik ook nog wat topics buiten BB in de gaten wil houden, maar dat is een persoonlijke voorkeur denk ikquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
das niet handig ik ga toch niet continu zitten switchen tussen mijn AT en het 120 forum...![]()
quote:
Veel mensen nemen denk ik niet de moeite om naar beneden te scrollen...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:55 schreef teamlead het volgende:
[..]ach.. kheb een vermoeden... maar ik bedoelde met name het stukje over de dubbele topics nu he..
Ach...dubbele topics lijken mij niet zo'n probleem......ik heb mij de afgelopen week op de hoogte laten brengen van een uitermate handig tooltje-->quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:55 schreef teamlead het volgende:
[..]ach.. kheb een vermoeden... maar ik bedoelde met name het stukje over de dubbele topics nu he..
Wuhahahah dat is wel heel grappigquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:07 schreef doomi het volgende:
Je kan al stemmen, sms de naam van de bewoner naar 1010.
Bij Egbert krijg ik het berichtje, Deze bewoner heeft het huis al verlaten.
Thanx!quote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:49 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik wilde even vragen waarom de bewonertopics niet meer centraal waren, maar ik ben zo te zien de enige die het handig vond..
Nee hoor, ik vond het ook wel handig.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:49 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik wilde even vragen waarom de bewonertopics niet meer centraal waren, maar ik ben zo te zien de enige die het handig vond..
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:25 schreef Ireth het volgende:
Even gekke vraag, als ik bij MAT kijk zie ik achter de topics een >> staan. Door klikken daarop kom ik bij het punt waar ik daarvoor was gebleven. Maar bij de [COS] topics staan die >> er niet. Is dat iets wat fout zit in mijn instellingen of een algemeen iets?
ook niet bij het huidge COS-topicquote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 08:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
ook niet bij het huidge COS-topic
not a freakin' clue..
Gok er maar niet op dat er 's nachts een gedoogbeleid is mbt offtopic gaan.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:24 schreef Stereotomy het volgende:
Na middernacht wordt slowchat gedoogd
In dit topic #32 is het verplicht iedereen schat of lieverd te noemen, lieverds.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:58 schreef JufJoop het volgende:
Nou lieverdjes, ik ga slapen...![]()
Welterusten schatjes, zie jullie morgen moppieieiessss![]()
Dit is dus NIET de bedoeling.quote:
Nou, ik vond het ook wel handig, al keek ik er nooit.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 07:21 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vond het ook wel handig.
Maar FL heeft nu eenmaal invloedrijke vrienden.
Rustig, rustig! Ga eens even rustig zitten... Je bent toch Janine niet?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:05 schreef PH52 het volgende:
[..]
ambachtelijke teringzooi
[..]
slaat echt helemaal nergens op
[..]
hele sgop-zooi
[..]
ik snap niet dat er aan dat achterlijke verzoek gehoor is gegeven.
De zwijgende meerderheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |