OB natuurlijkquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:38 schreef juiced het volgende:
Welke tampons zijn eigenlijk de beste?
vertel....met ranzige details!!!quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:40 schreef Patricia86 het volgende:
Wij waren vroeger thuis nogal arm dat we het op moesten lossen met andere dingen.![]()
Zwanger worden?quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:40 schreef Patricia86 het volgende:
Wij waren vroeger thuis nogal arm dat we het op moesten lossen met andere dingen.![]()
Zo mag je niet spreken over je moederquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:41 schreef Teije het volgende:
kanker toch op aandachts hoer
Leuk.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:42 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zo mag je niet spreken over je moeder.
ga je schamen!quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:41 schreef Teije het volgende:
kanker toch op aandachts hoer
neeheurquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:45 schreef NanKing het volgende:
OT mensen.
Sliertjes wat bonkjes en buikkramp.
op de melody van wishing and hoping and dreaming
die quote ik ff omdat ie totaal niet grappig is weet jequote:Op zondag 20 augustus 2006 02:50 schreef Sjibble het volgende:
Je bent pas echt een wijf als je uit je kut bloed op de beat!
Ik quote jou ff omdat je een piskut bent.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:51 schreef Teije het volgende:
[..]
die quote ik ff omdat ie totaal niet grappig is weet je
Het is dan ook vroeg in de ochtend.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:56 schreef rival het volgende:
ik krijg een harde plasser van dit topic!
Waarover?quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:57 schreef zhe-devilll het volgende:
*burps* een echte dame praat daar dus nooit over
Ik qoute jou juiced omdat ik van je houquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:55 schreef juiced het volgende:
[..]
Ik quote jou ff omdat je een piskut bent.
laat op de avond bedoel je! ik mag al bijna slapen ( hoopvol zei hij dat)quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:58 schreef juiced het volgende:
[..]
Het is dan ook vroeg in de ochtend.
P-Lquote:Op zondag 20 augustus 2006 03:00 schreef Pony-Lover het volgende:
gore wijven![]()
Ga op zolder/in de kelder/achter in de tuin zitten en je smerig voelen.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:56 schreef rival het volgende:
ik krijg een harde plasser van dit topic!
quote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Echte zeeman en Rode Zee enzo.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Echte zeeman en Rode Zee enzo.
Neuh stoor jij ons niet...Zo'n topic zie je maar zelden hierquote:Op zondag 20 augustus 2006 03:27 schreef zarGon het volgende:
ga samen even doodbloeden en stoor ons niet
nee hoor, vrouwen worden echt ongesteld.. maar dat leer je over een paar jaar in klas 2 welquote:Op zondag 20 augustus 2006 04:01 schreef TheVotary het volgende:
Wat is dit voor onzin?
Ophouden graag?!
![]()
![]()
![]()
Klaas ik ben een leeftijdsgenoot dat moet jij toch weten. Ik heb nog bij je in de klas gezeten. Valt me weer tegen!quote:Op zondag 20 augustus 2006 04:02 schreef Nashje het volgende:
[..]
nee hoor, vrouwen worden echt ongesteld.. maar dat leer je over een paar jaar in klas 2 wel
Gaat heen en ga impotent worden enzo... dit is eenquote:Op zondag 20 augustus 2006 04:01 schreef TheVotary het volgende:
Wat is dit voor onzin?
Ophouden graag?!
![]()
![]()
![]()
tja maar jij lette nooit op en nu moet je de middelbare school over doen haha!quote:Op zondag 20 augustus 2006 04:03 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Klaas ik ben een leeftijdsgenoot dat moet jij toch weten. Ik heb nog bij je in de klas gezeten. Valt me weer tegen!
Ik vond je vroeger leuker, je bent niet gewoon gebleven. Beetje vervelend doen tegen mij....quote:Op zondag 20 augustus 2006 04:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
tja maar jij lette nooit op en nu moet je de middelbare school over doen haha!
Onzin?quote:Op zondag 20 augustus 2006 04:01 schreef TheVotary het volgende:
Wat is dit voor onzin?
Ophouden graag?!
![]()
![]()
![]()
Zullen we ze maar weer over bloedende kutjes laten verder praten.quote:Op zondag 20 augustus 2006 04:10 schreef Nashje het volgende:
oja ik kan er veel aan doen dat jij de middelbare school moet overdoen tsss
quote:Op zondag 20 augustus 2006 04:01 schreef TheVotary het volgende:
Wat is dit voor onzin?
Ophouden graag?!
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 04:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Onzin?Zelfs Barbie wordt ongesteld.
[afbeelding]
ik kan ook niet alles alleen doen. bij de joden staan er allemaal wereldspelers om me heen.. bij de graafschap leek het wel of ik de enige graafschapper was die op het veld stondquote:Op zondag 20 augustus 2006 04:12 schreef TheVotary het volgende:
[..]
PS. Waarom kon je niet scoren bij de Graafschap en nu wel bij die joden?
Niet leuk.![]()
Hey jij bent gewoon een kerel.quote:
Ik heb ook gekeken...hij is wel schattigquote:Op zondag 20 augustus 2006 04:20 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Hey jij bent gewoon een kerel.
Ik denk even fotoboek checken. Je weet wel joopen kijken enzo.
Ze noemden je zelfs Stuntelaar hier. Klaas, daar werd ik echt verdrietig van. Ik bleef in je geloven als je dat maar weet.quote:Op zondag 20 augustus 2006 04:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
ik kan ook niet alles alleen doen. bij de joden staan er allemaal wereldspelers om me heen.. bij De Graafschap leek het wel of ik de enige graafschapper was die op het veld stond
Ze noemen zoveel bij jullie. Inmiddels heb ik bewezen geen stuntelaar te zijn maar een Hunter.quote:Op zondag 20 augustus 2006 04:28 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Ze noemden je zelfs Stuntelaar hier. Klaas, daar werd ik echt verdrietig van. Ik bleef in je geloven als je dat maar weet.![]()
![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:21 schreef Dirktator het volgende:
Attention please: will the real periodekampioen please stand up!
quote:Op zondag 20 augustus 2006 04:24 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb ook gekeken...hij is wel schattig![]()
Nope....gaat hier alleen over tampons, maandverband en buikkrampen door ongesteldheidquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:27 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Mogen mannen aan de diarree zich ook melden hier.
En je zei dat je niet de tyfus in ging neuken maar rustig aan zou doen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:29 schreef TwyLight het volgende:
KUT MIJN PIEMEL BLOED
Zou dat het zijnquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:31 schreef EleQusion het volgende:
Nu snap ik waarom mannelijke emo's zichzelf snijden, ze willen compenseren voor het wonderlijke middel wat ongesteld zijn heet..![]()
Ik wou proberen een tampon in mijn piemel te doen maar ik had niet het doosje gelezen dat het voor vrouwen isquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:30 schreef SpankTheMonkey het volgende:
En je zei dat je niet de tyfus in ging neuken maar rustig aan zou doen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |