Hij was ook de man bij Barca achter het wisselend spelen. Alle spelers zullen benut worden dit seizoen!quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
HtC zei: ik heb 20 spelers, mag er 11 in het veld en 7 op de bank zetten, en deze keer was het Rosenberg, volgende week kan het weer anders zijn.
Geen onduidelijk gelul van deze trainer iig.
*edit* hij heeft dus verder niets ofzo..
Ja Hunter was te vrijgevig vandaag, wilde teveel ballen naar medespelers spelen als hij zelf kon uithalenquote:
jij hebt precies hetzelfde als ik gezien.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:12 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja Hunter was te vrijgevig vandaag, wilde teveel ballen naar medespelers spelen als hij zelf kon uithalen![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:13 schreef Jasza het volgende:
Rosenberg is nog een betere rechtsbuiten dan die kneus De Mul hoor
Nee, De Mul wel wil je zeggenquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:15 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]Rosenberg is een spits, geen rechtsbuiten... Vorig jaar speelde hij redelijk op LINKS, op RECHTS heeft ie nog niets gepresteerd...
met als hoogtepunt de bal die hij verspeelde en toevallig bij KJH terecht kwam en erin ging bedoel je? Daarbij komt dat de Mul gewoon een betere rechtsbuiten is dan Rosenberg is. Dat jij iets tegen de Mul heb, kan ik niets aan doen. . .quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:16 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee, De Mul wel wil je zeggenMaargoed, Rosenberg viel in tegen Kopenhagen als rechtsbuiten en speelde wel aardig toen
![]()
Neuh, aantal keer maar vooral linksbuitenquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:18 schreef Ordinair het volgende:
Rosenberg speelde vorig seizoen toch ook best vaak rechtsbuiten?
Ik heb niks tegen de Mul maar ik vind hem gewoon te matig voor Ajax, dan heb ik liever Rosenberg op de bank die op meerdere posities inzetbaar is.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:19 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
met als hoogtepunt de bal die hij verspeelde en toevallig bij KJH terecht kwam en erin ging bedoel je? Daarbij komt dat de Mul gewoon een betere rechtsbuiten is dan Rosenberg is. Dat jij iets tegen de Mul heb, kan ik niets aan doen. . .
Maar Rosenberg is niet op meerdere posities inzetbaar...quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen de Mul maar ik vind hem gewoon te matig voor Ajax, dan heb ik liever Rosenberg op de bank die op meerdere posities inzetbaar is.
Dat was echt een triest spandoekquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:13 schreef -Wolf- het volgende:
[afbeelding]![]()
tering, ik was echt zwaar naar de klote. ik zit tussen 2 ouwe knakkers en voor me zat een gozer die ook het nieuwe shirt met Stam, 3 erop heeft.
ik hield me ietwat stil want ik had een knoeperdharde kater.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:27 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat was echt een triest spandoek![]()
Heb je btw niet gezien
In de spits heeft hij 2 betere voor hem, en een pinchhitter is het ook al niet. Rechtsbuiten zou moeten kunnen, maar daar hebben we al zat opties...quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:25 schreef Jasza het volgende:
Rechtsbuiten kan hij wel, laat hem er maar is spelenSpits kan hij ook goed genoeg, alleen denkt iedereen van niet omdat het de eerste maanden niet goed liep. Tegen psv was hij idd niet dreigend genoeg.
Nounou, Babel in de spits is echt geweldig zegquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:29 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
In de spits heeft hij 2 betere voor hem, en een pinchhitter is het ook al niet. Rechtsbuiten zou moeten kunnen, maar daar hebben we al zat opties...
Das kut iddquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:32 schreef devv05 het volgende:
Ik vond 410 maar irritant vandaag, hele tijd zo'n grote kutvlag voor mn kop. Stomme linten op het vak die nergens op sloegen. Om nog maar niet te spreken over die debiel bovenaan.
Die gast bovenaan jaquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:32 schreef devv05 het volgende:
Ik vond 410 maar irritant vandaag, hele tijd zo'n grote kutvlag voor mn kop. Stomme linten op het vak die nergens op sloegen. Om nog maar niet te spreken over die debiel bovenaan.
met z'n allenquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:35 schreef Jasza het volgende:
Als jullie je ergeren aan die debiel, gewoon met zijn allen eropaf en neerslaan die handel.
Was diezelfde gast van vorig seizoen en ik ben niet degene om dat te doen. Bovendien heeft ie nog wat meelopertjes om zich heen. Maar dit kan nooit zo doorgaan nog het hele seizoen.quote:
In 409 staan ze allemaal te springen en te zingen met een groepje, en de rest doet af en toe wat. En dan bovenaan bij 410 bij de trap tussen 410/411, stond zo'n kerel in keihard te bleren dat dat groepje meelopers zijn en dat ze moesten zingen en dat het helemaal geen joden zijn.quote:
sommige mensen hebben een kater op zondag. kom op zeg.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
In 409 staan ze allemaal te springen en te zingen met een groepje, en de rest doet af en toe wat. En dan bovenaan bij 410 bij de trap tussen 410/411, stond zo'n kerel in keihard te bleren dat dat groepje meelopers zijn en dat ze moesten zingen en dat het helemaal geen joden zijn.
Was erg apart
quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:23 schreef -Wolf- het volgende:
en ik heb een kater zo groot als een Siberische tijger.
Jij was 't?quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:40 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
sommige mensen hebben een kater op zondag. kom op zeg.
En daar gaat het me dus omquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:36 schreef twi het volgende:
De argumentatie van Ten Cate is sowieso niet erg sterk. Rosenberg kan zowel Babel als Huntelaar als Rosales vervangen. Niet als pure buitenspeler, maar dat is Perez ook niet. Liever Rosenberg op de bank dan De Mul.
Ja je ziet een groepje in het midden beetje springen en alles maar verder springen er amper gasten maar dat is altijd zo. Er staan ook mensen tussen die er alleen voor de sfeer staan en verder zelf niks doenquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
In 409 staan ze allemaal te springen en te zingen met een groepje, en de rest doet af en toe wat. En dan bovenaan bij 410 bij de trap tussen 410/411, stond zo'n kerel in keihard te bleren dat dat groepje meelopers zijn en dat ze moesten zingen en dat het helemaal geen joden zijn.
Was erg apart
pfffff.... irritant dat soort gasten. Eigenlijk meteen hoeken. Maar dan kan je direct daarna je SV ophalen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Was erg apart
Ach jij weet toch niet waar het over gaat. Is al een langer lopende kwestie.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:43 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ik bedoel dat mensen dan wat minder te porren zijn om continu te springen en te zingen.
nee johquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:45 schreef manny het volgende:
[..]
pfffff.... irritant dat soort gasten. Eigenlijk meteen hoeken. Maar dan kan je direct daarna je SV ophalen.
Als jij de steward bent wel jaquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:45 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
nee johstewards etc houden wel van een beetje onderlinge sociale controle.
Dus je mag elkaar gewoon neerhoeken van de stewardsquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:48 schreef PLAE@ het volgende:
Nee ik ben serieusis besproken op vergadering etc vorig jaar.
Okidoquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:50 schreef PLAE@ het volgende:
officieel mag je niks in die betonnen bak zullen we t daar maar op houden?!![]()
Same here.. Maar dat zal wel op het einde van 'De Wedstrijden' zijn denk ik zomaar.quote:
Ach die gast bovenaan zijn we nou ondertussen wel aan gewend, en tja als het echt te irritant wordt moet je gewoon zelf actie ondernemen!!quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:32 schreef devv05 het volgende:
Rosales heeft een prima wedstrijd gespeeld. Prachtige actie (door de benen) bij die eerste goal, en hij is er nog veel vaker op fraaie manieren langs gegaan. Durfde goed de acties te maken die ook lukten. Dat ie daarna nog scoorde was extra leuk. Je hoeft geen fan te zijn maar hij heeft het vandaag gewoon goed gedaan.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:34 schreef HeatWave het volgende:
Oh, Rosales was niet geweldig weer, maar ik moet toegeven dat hij iig wel nuttig was, met een mooie assist en de goal natuurlijk.
Maar ben nog steeds geen fan.
Ben al blij dat ze dat saaie commentaar weggehaald hebben en dat er minder reclame is.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:44 schreef Nega het volgende:
Talpa zou toch de wedstrijden beter inplannen kwa volgorde.
Dat is zo, maar Ajax hoort gewoon als eerste, misschien 2e, maar eigenlijk gewoon als eerste uitgezonden te worden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:46 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ben al blij dat ze dat saaie commentaar weggehaald hebben en dat er minder reclame is.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:13 schreef Ordinair het volgende:
[afbeelding]
Ook wel een mooi spandoek..
Nu zo'n beetje, na deze wedstrijd iig.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:53 schreef X-fi het volgende:
Hoe laat is Ajax aan de beurt?
Ik ga gelijk naar boven. Thanksquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:54 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nu zo'n beetje, na deze wedstrijd iig.
Nee hoor; kijkers moeten vastgehouden worden, dus Ajax als laatste.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:44 schreef Nega het volgende:
Talpa zou toch de wedstrijden beter inplannen kwa volgorde.
Kom op zeg.. een beetje je shirt uit doen en dan in de lucht mee gaan zwaaien.. we zijn toch ajax.. ik bewonder 410 enorm qua tifo en gezang maar sommige dingen hoeven echt nietquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:12 schreef Bananenman het volgende:
Hoezo, jij durft het niet omdat je te dik bent?Wat is daar nou mis mee...
en dan scoort ie niet eensquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:13 schreef Ordinair het volgende:
[afbeelding]
Ook wel een mooi spandoek..
Je zeiktquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
Kom op zeg.. een beetje je shirt uit doen en dan in de lucht mee gaan zwaaien.. we zijn toch ajax.. ik bewonder 410 enorm qua tifo en gezang maar sommige dingen hoeven echt niet
Ik ookquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Henk mag niet tevreden zijn, maar ik wel. Eindelijk weer eens leuk voetbal.
bij 8-0 zelfsquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:36 schreef kalinho het volgende:
Nou, een 9-0 had er makkelijk ingezeten, waren we nu koploper
Huntelaar heeft niet gescoordquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:33 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik ook
Goed combinatiespel, 22 (!) doelpogingen en 5-0. Goed spel en meneer Ten Cate is ontevredenWat heeft hij dan wel niet voor ogen?
Als die kanse in de eerste helft erin waren gegaaan wel jaquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:36 schreef kalinho het volgende:
Nou, een 9-0 had er makkelijk ingezeten, waren we nu koploper
Je bent nieuw begrijp ikquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:43 schreef kalinho het volgende:
wtf was het trouwens voor een tune bij elk doelpunt?![]()
Mij wel....doe der altijd een dansje opquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:48 schreef Max-Westerman het volgende:
Die tune valt me eigenlijk nooit op als ik in het stadion zit
nou ik ben vorig seizoen toch ook aantal keer geweest, maar heb die tune nog niet gehoord hoorquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:47 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Je bent nieuw begrijp ik
Zelfde tune als heel vorig seizoen: Madness - One Step Beyond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |