Idd. Op je 17e is iets teveel van het goede.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:22 schreef Chriz2k het volgende:
Een babyface is alleen maar okay als je 13 á 14 bent.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:22 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Idd. Op je 17e is iets teveel van het goede.![]()
![]()
Dan hoort het op een andere plek te zitten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:22 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Idd. Op je 17e is iets teveel van het goede.![]()
![]()
Toch niet naar mij?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:23 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik ben zeer tevreden ! alhoewel ik wel aan het fat flushen benmaarja, even doorbijten.
En mijn karakter zal deze week nog veeeeeeeel lelijker worden, berg jezelf maar![]()
![]()
![]()
Ok wie is hier Joods?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:24 schreef tonks het volgende:
Ow noes yvana is aan de rode klats
Een lach op mijn gezicht.quote:
Ofja, meer zo vanquote:
Dan ruk je zeker nog op plaatjes in biologieboeken.quote:
Van mijn zusje jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan ruk je zeker nog op plaatjes in biologieboeken.
Wie heeft jou een uitgenodiging gegeven voor mijn topic? Weg met jou ! Shoo. Ik heb een zware antipathie jegens mensen met een blauw naampjequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan ruk je zeker nog op plaatjes in biologieboeken.
Wacht even, dan verwijder ik die post en geef ik je naampje door aan een FA.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:28 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Wie heeft jou een uitgenodiging gegeven voor mijn topic? Weg met jou ! Shoo. Ik heb een zware antipathie jegens mensen met een blauw naampje
Met jou is dus ook geen land te bezeilen, met die ouwe SHE kon ik nog dollenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wacht even, dan verwijder ik die post en geef ik je naampje door aan een FA.
Ik verleid jou zo met een vat bier.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wacht even, dan verwijder ik die post en geef ik je naampje door aan een FA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |