Idd. Op je 17e is iets teveel van het goede.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:22 schreef Chriz2k het volgende:
Een babyface is alleen maar okay als je 13 á 14 bent.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:22 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Idd. Op je 17e is iets teveel van het goede.![]()
![]()
Dan hoort het op een andere plek te zitten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:22 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Idd. Op je 17e is iets teveel van het goede.![]()
![]()
Toch niet naar mij?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:23 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik ben zeer tevreden ! alhoewel ik wel aan het fat flushen benmaarja, even doorbijten.
En mijn karakter zal deze week nog veeeeeeeel lelijker worden, berg jezelf maar![]()
![]()
![]()
Ok wie is hier Joods?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:24 schreef tonks het volgende:
Ow noes yvana is aan de rode klats
Een lach op mijn gezicht.quote:
Ofja, meer zo vanquote:
Dan ruk je zeker nog op plaatjes in biologieboeken.quote:
Van mijn zusje jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan ruk je zeker nog op plaatjes in biologieboeken.
Wie heeft jou een uitgenodiging gegeven voor mijn topic? Weg met jou ! Shoo. Ik heb een zware antipathie jegens mensen met een blauw naampjequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan ruk je zeker nog op plaatjes in biologieboeken.
Wacht even, dan verwijder ik die post en geef ik je naampje door aan een FA.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:28 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Wie heeft jou een uitgenodiging gegeven voor mijn topic? Weg met jou ! Shoo. Ik heb een zware antipathie jegens mensen met een blauw naampje
Met jou is dus ook geen land te bezeilen, met die ouwe SHE kon ik nog dollenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wacht even, dan verwijder ik die post en geef ik je naampje door aan een FA.
Ik verleid jou zo met een vat bier.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wacht even, dan verwijder ik die post en geef ik je naampje door aan een FA.
Dame, ik spreek je niet voor het eerst hier op dit forum. Ik heb geen zin meer in discussies met jou.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:30 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Met jou is dus ook geen land te bezeilen, met die ouwe SHE kon ik nog dollen![]()
![]()
![]()
Maar ik ben best schattig en liefquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dame, ik spreek je niet voor het eerst hier op dit forum. Ik heb geen zin meer in discussies met jou.
Wat je ouders vertellen is niet altijd de waarheid.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:31 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Maar ik ben best schattig en lief![]()
vertel eens over je opleidingquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:31 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Je bent gewoon schizofreen, nu heb ik het doorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:31 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Moet jij niet naar één of andere harry potter fansite om die school na te spelen op een forumquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat je ouders vertellen is niet altijd de waarheid.
Nou komop!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:33 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nou ik zal het eens haarfijn uitleggen.
Ach het is nog altijd beter dan een nickname waaruit blijkt hoe je als breezersletje de telefoon opneemt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:33 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Moet jij niet naar één of andere harry potter fansite om die school na te spelen op een forum![]()
Kapster.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:33 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nou ik zal het eens haarfijn uitleggen.
Nee, maar ik ga heel soms commandoquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:38 schreef tonks het volgende:
Hey Yvana ga jij eigenlijk Ass to Mouth?
Slet!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:39 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga heel soms commando![]()
Ik adoreer slettenquote:
Hoiquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:45 schreef Met-Yvana het volgende:
Maar goed, ik ben noe toe aan iets pittigs.![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:45 schreef Met-Yvana het volgende:
Maar goed, ik ben noe toe aan iets pittigs.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |