Idd. Op je 17e is iets teveel van het goede.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:22 schreef Chriz2k het volgende:
Een babyface is alleen maar okay als je 13 á 14 bent.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:22 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Idd. Op je 17e is iets teveel van het goede.![]()
![]()
Dan hoort het op een andere plek te zitten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:22 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Idd. Op je 17e is iets teveel van het goede.![]()
![]()
Toch niet naar mij?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:23 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik ben zeer tevreden ! alhoewel ik wel aan het fat flushen benmaarja, even doorbijten.
En mijn karakter zal deze week nog veeeeeeeel lelijker worden, berg jezelf maar![]()
![]()
![]()
Ok wie is hier Joods?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:24 schreef tonks het volgende:
Ow noes yvana is aan de rode klats
Een lach op mijn gezicht.quote:
Ofja, meer zo vanquote:
Dan ruk je zeker nog op plaatjes in biologieboeken.quote:
Van mijn zusje jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan ruk je zeker nog op plaatjes in biologieboeken.
Wie heeft jou een uitgenodiging gegeven voor mijn topic? Weg met jou ! Shoo. Ik heb een zware antipathie jegens mensen met een blauw naampjequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan ruk je zeker nog op plaatjes in biologieboeken.
Wacht even, dan verwijder ik die post en geef ik je naampje door aan een FA.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:28 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Wie heeft jou een uitgenodiging gegeven voor mijn topic? Weg met jou ! Shoo. Ik heb een zware antipathie jegens mensen met een blauw naampje
Met jou is dus ook geen land te bezeilen, met die ouwe SHE kon ik nog dollenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wacht even, dan verwijder ik die post en geef ik je naampje door aan een FA.
Ik verleid jou zo met een vat bier.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wacht even, dan verwijder ik die post en geef ik je naampje door aan een FA.
Dame, ik spreek je niet voor het eerst hier op dit forum. Ik heb geen zin meer in discussies met jou.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:30 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Met jou is dus ook geen land te bezeilen, met die ouwe SHE kon ik nog dollen![]()
![]()
![]()
Maar ik ben best schattig en liefquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dame, ik spreek je niet voor het eerst hier op dit forum. Ik heb geen zin meer in discussies met jou.
Wat je ouders vertellen is niet altijd de waarheid.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:31 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Maar ik ben best schattig en lief![]()
vertel eens over je opleidingquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:31 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Je bent gewoon schizofreen, nu heb ik het doorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:31 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Moet jij niet naar één of andere harry potter fansite om die school na te spelen op een forumquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat je ouders vertellen is niet altijd de waarheid.
Nou komop!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:33 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nou ik zal het eens haarfijn uitleggen.
Ach het is nog altijd beter dan een nickname waaruit blijkt hoe je als breezersletje de telefoon opneemt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:33 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Moet jij niet naar één of andere harry potter fansite om die school na te spelen op een forum![]()
Kapster.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:33 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nou ik zal het eens haarfijn uitleggen.
Nee, maar ik ga heel soms commandoquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:38 schreef tonks het volgende:
Hey Yvana ga jij eigenlijk Ass to Mouth?
Slet!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:39 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga heel soms commando![]()
Ik adoreer slettenquote:
Hoiquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:45 schreef Met-Yvana het volgende:
Maar goed, ik ben noe toe aan iets pittigs.![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:45 schreef Met-Yvana het volgende:
Maar goed, ik ben noe toe aan iets pittigs.![]()
dirktator? Zo bijzonder is hij niet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:46 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik weet het al ! Kan iemand een plebejer als dirktator hierheen lokken?
Hij zal het inderdaad niet bij jou halen liefjequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:47 schreef Blaxje het volgende:
[..]
dirktator? Zo bijzonder is hij niet.![]()
Vertel me, wat spreekt jou zo in me aan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:47 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Hij zal het inderdaad niet bij jou halen liefje![]()
Arrogantie is geil.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:50 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Vertel me, wat spreekt mij zo in je aan.![]()
Je hebt zon enorme sexy hoofdfoto in je fotoboek, en je bent zo heerlijk ....yvanaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:50 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Vertel me, wat spreekt mij zo in je aan.![]()
Hm, dat vermoedde ik alquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:52 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Helemaal, nu je de zin gequote hebt voordat ik 'm kon editten.
Ik bedoelde het andersom.![]()
Weet ik tochquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:55 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo stoer als je denkt.![]()
Niemand durft meer honey.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:56 schreef Met-Yvana het volgende:
Hmpf, waar blijven de slachtoffers![]()
Ik word best geil van haarquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:59 schreef tonks het volgende:
Ik mis SHE
Nee, dien andere arrogante hoe heet ze tochquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:02 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Is Met-Yvana bezig de nieuwe MaRySe te worden ofzo
Toeps.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:03 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee, dien andere arrogante hoe heet ze toch
Ja die, net zo arrogant.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:05 schreef Chriz2k het volgende:
CuteSanDiegoGrl
Misschien is ze PNVD informant? Daar heb je wel een babyface nodigquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:07 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Met-Yvana doet dan wel C&M maar zúlke rare politieke ideeën heeft ze toch niet?
En om AIVD-informant te worden moet je een pokerface hebben, geen babyface
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:07 schreef tonks het volgende:
[..]
Misschien is ze PNVD informant? Daar heb je wel een babyface nodig.
Wat jaj broetaal zaajn tejgen maj?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:12 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Wie is deze vunzige proleet nou weer?
Moet jij nu niet naar de voedselbank? anders heb je morgen geen ontbijt, en je weet toch dat dat het belangrijkste maal op de dag is ?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:14 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Wat jaj broetaal zaajn tejgen maj?
Daar ligt 'ie toch welquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:14 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik ben Yvana, en ik regeer dit topic !![]()
De mod's vrezen mij, en als mijn pappie fok! voor mij als kerstcadeaux koopt, ligt dikke danny op straat !
![]()
![]()
![]()
Ik snap et.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:16 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ja maar dan is het legaal om sigaretten op hem uit te drukken !
freddy got fingeredquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:19 schreef Diemietuhriej het volgende:
Daddy would you like some saucage? Daddy would you like some saucages.![]()
Zeker.quote:
Scheer je weg of houd je koest in mijn topic, goddeloze doerakquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:20 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Zeker.
I like rockets that are hard, long and hot.![]()
Grijp die rollade Carmie van je maar , voor mij heb je afgedaanquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:22 schreef tonks het volgende:
Het onweert hier houd me vast!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |