Ik bedoelde dat er al een tietentopic is, dwaasquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:42 schreef baquelappe het volgende:
Wat hebben piemels met tieten te maken? Vrouwen zien toch al dagelijks naaktje bovenlichamen van mannen, TV reclames zijn er vol van.
De enige lekkere kerel is Jeroen. De rest laat mij vrij koudquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:43 schreef pussydeluxe het volgende:
Is er al een favoriet? Wie willen we al eerste naakt zien?![]()
Precies, en waarom dan eeen piemel topic openen. Tieten topic is geen kutten topic, simpelequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat er al een tietentopic is, dwaas![]()
Oh please, shut up.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:50 schreef baquelappe het volgende:
[..]
Precies, en waarom dan eeen piemel topic openen. Tieten topic is geen kutten topic, simpele![]()
Het tietentopic is een vrouwelijk naakt topic, onontwikkeldequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:50 schreef baquelappe het volgende:
[..]
Precies, en waarom dan eeen piemel topic openen. Tieten topic is geen kutten topic, simpele![]()
Joh, ga jij naar het tieten topic.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:50 schreef baquelappe het volgende:
[..]
Nakende ongeschoren psychopaten zijn geil, Zhenar. Kei geil.quote:
Oi! Geen kipfilets in dit topic!quote:
Als jij het zegt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nakende ongeschoren psychopaten zijn geil, Zhenar. Kei geil..
Trust me, I know these things.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:32 schreef petre86 het volgende:
hehe, golfer is toch niet zó oud, dat je hier dagen op gaat wachten?
Een primeur!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hebbes !
[afbeelding]
met dank aan annelies.
Das ist ja ganz ein schwanz.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:45 schreef beaverhausen het volgende:
Ja. Hoi. Er ging een alarm af.
Hellooow Tijn..
Ben ik zó oud, dat jij hier op gaat dagenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:32 schreef petre86 het volgende:
[..]
hehe, golfer is toch niet zó oud, dat je hier dagen op gaat wachten?
Ik moet toch maar eens gaan kijken, geloof ik...quote:
Nee zegquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:37 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ben ik zó oud, dat jij hier op gaat dagen![]()
Op een oude fiets moet je het leren he.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:11 schreef SpaceAce het volgende:
[..]
En dat is dus mijn ex![]()
(Maar goed, toen was ik 13 en hij 11)![]()
quote:
Best prima billen, grappig dat hij er zo onzeker over is.quote:
Is hilde famlie van je ?quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:45 schreef yvonne het volgende:
Trekken van piem0ls
Bij de kickoff had hij in elk geval een behoorlijke bobbel..quote:Op maandag 21 augustus 2006 04:38 schreef Hapertje het volgende:
Ik wil alleen de piemel van Jeroen zien (volgens mij een behoorlijke pik!)... en ok, van Tijn en Etienne misschien ook wel!
Waar is de piemel van de meneer die links zit op de bovenste foto?quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:28 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gekrompen door die heer die naast hem zitquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Waar is de piemel van de meneer die links zit op de bovenste foto?
Dat hoop ik dan maar voor 'mquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gekrompen door die heer die naast hem zit
Snap der ook niks van, zet bij imagehost neer maar na een dag zijn het kruisjesquote:Op zondag 20 augustus 2006 10:08 schreef Bengeltje het volgende:
Een piemeltje en dat is nu een kruisje.![]()
Nog kleiner? Is dat mogelijk?quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:45 schreef BB6kijker het volgende:
Maar wel fijn, deze duidelijkheid op de eerste foto's. Want we weten nu immers wel wie de nieuwe Roel is, dus wie de man met de kleinste piemel is. Hoewel die van Roel nóg kleiner was hoor...
Waren die caps die ik geplaatst heb niet duidelijk genoeg dan???quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:30 schreef Cyan het volgende:
Waar blijven de duidelijke piemel caps?! Wij dames willen ook wat zien!!!
Het ligt ook niet aan jouquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waren die caps die ik geplaatst heb niet duidelijk genoeg dan???
Pfff, vrouwen zijn niet snel tevreden.
Maak een zelfde foto van de dames en je kunt de foto al bijna niet meer plaatsen vanwege de fokpolici.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:28 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Of deze: http://xs.toquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:25 schreef Bluezz het volgende:
Annelies
Probeer anders www.mijnalbum.nl of www.photobucket.com dat worden geen kruisjes
Oh wat erg, inderdaad.quote:
Nou inderdaad, ze hadden beter dat oerwoud kunnen laten staan, dan hadden we nog moeten gokken.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:53 schreef Cyan het volgende:
[..]
Het ligt ook niet aan jouDe mannen die nu gecapt zijn stonden ver achteraan bij het uitdelen van piemels
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |