quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Flikker op en spreek voor jezelf.
Ik gebruik het ook wel. Maar dan alleen voor WinXP via Parallelsquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als het een open standaard was, zou ik het gebruiken
Sitecomquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:05 schreef Geqxon het volgende:
En welke designer verzint het om een felrode usb-stick te maken met een blauw LEDje
Okee.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:25 schreef Geqxon het volgende:
Ik wou mijn USB-stick openmaken en nu is hij kapot
Op het constante gekanker van en op Gexqon na best wel. Af en toe.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:31 schreef Anthraxx het volgende:
Is het hier nog een beetje gezellig?
Haha, ik heb hem niet opengemaakt hoorquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:26 schreef tonks het volgende:
Geqxon doe eens niet zo dom aub.
Sinds het laatste kleine "relletje" heb ik besloten mij voordbeeldig te gedragen, en heb ik zelfs een discussie op gang gebracht.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:52 schreef skiczukie het volgende:
Gozer, jij hebt het hier voor mij echt vergalt, bedankt eikel.
Rot gewoon op, je voegt geen reet toe.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:22 schreef Geqxon het volgende:
Je bedoeld bijvoorbeeld dat ik het hier meld dat mijn USB-stick "kapot" is, van dat soort posts? Als dat een probleem is zal ik mij inhouden, en wil ik je bedanken voor je feedback.
En dat ook niet hier.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:33 schreef nietzman het volgende:
Je bent gewoon een kutuser Gekkieson, ook al probeer je lief en leuk te zijn, je onbewuste ondertoon blijft immer kut. Geeft niet, kun je niets aan doen. Is helemaal niet erg, mits je niet hier post maar gewoon een livejournal begint.
Helaas vinden de modjes het niet erg.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:36 schreef skiczukie het volgende:
Kunnen we die klojo dan echt niet kwijtraken?
Been there, werkt niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:52 schreef De_Hertog het volgende:
Mensen, ik weet dat het lastig is in dit geval, maar als die posts je niet aan staat, probeer er gewoon overheen te lezen. Als iedereen die het niet interessant vind dat doet, weten degene die het niet waarderen ook meteen dat ze het niet hoeven te lezen als er bepaalde users als laatste poster staan. Akelig politiek correct allemaal, maar het houd de slowchat wellicht leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |