Maar hij download dan toch gewoon verder?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:58 schreef Rock-shocker het volgende:
Aaargh de nieuwe unregisterd versie van Acquisistion is echt gruwelijk irritant... Blijft nog vaker zeuren om registratie dan die ouwe al deed. Nu krijg ik daar alleen maar minder zin in
Ik snap niet wat je zegt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:12 schreef Apfel het volgende:
Zeikzooi, ik had me MacBook binnen. Werkte helemaal perfect, totdat ik besloot een schone installatie uit te voeren. Voer ik de DVD in, spuugt ie hem naderhand weer uit.
Bellen, bellen, ze sturen me een nieuwe toe.
Ext3.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:56 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb een gigantisch grote USB-stick gekocht, fel rood van Verbatim. Hij past niet eens fatsoenlijk in mijn Macbook
Zal ik hem als HFS+ of als FAT formateren?
FAT is ws sneller omdat het zo'n simpel baggersysteem is.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:59 schreef Geqxon het volgende:
Dat is het pluspunt van FAT(32), maar is HFS niet sneller op een Mac?
HPFS! Veel toffer.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:02 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga hem nu op NTFS formateren.
Handig, je eigen removable disk niet kunnen beschrijven.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:02 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga hem nu op NTFS formateren.
Ik heb een paar externe harddisks en de HFS-disks mounten wel aanzienlijk sneller dan de FAT-disks. Verder merk ik niet zo heel veel verschil, maar ik gebuik ze ook niet echt intensief.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:04 schreef Q. het volgende:
[..]
FAT is ws sneller omdat het zo'n simpel baggersysteem is.
Flikker op en spreek voor jezelf.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:08 schreef Geqxon het volgende:
Eigenlijk zijn wij Apple gebruikers allemaal metroseksueelen.
And I'm proud of it
Weer iets om te zeuren over OSuX.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Handig, je eigen removable disk niet kunnen beschrijven.
HFS is net zoiets als NTFS eigenlijk. HFS heeft voor kleinere bestanden een gebied gereserveerd zodat die snel weggeschreven of geladen kunnen worden. Grotere bestanden liggen verspreid over de rest van de schijf. Verder zijn het beide journaling file systems. Beide hebben beveiligingsopties. Van NTFS weet ik dat er encryptie mogelijk is.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb een paar externe harddisks en de HFS-disks mounten wel aanzienlijk sneller dan de FAT-disks. Verder merk ik niet zo heel veel verschil, maar ik gebuik ze ook niet echt intensief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |