Nog bedankt voor de fotoquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:05 schreef Bjoro het volgende:
straks naar de bruiloft van onze buren......ik ben bang dat we alleen wat andere buren (2 ongeveer) kennen en verder niemand
vind je het wat ???quote:
Ik vind het leukquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vind je het wat ???
of zeg je van......mwoah
mooiquote:
oepsquote:Het is wel Cessna
Oe das nooit leuk, dat soort feestjes. Tenzij er zomaar iemand bij zit waarmee het klikt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:05 schreef Bjoro het volgende:
straks naar de bruiloft van onze buren......ik ben bang dat we alleen wat andere buren (2 ongeveer) kennen en verder niemand
Musgien schrik dat Uteregse aksent wel uhn bietje af waorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oe das nooit leuk, dat soort feestjes. Tenzij er zomaar iemand bij zit waarmee het klikt.
Wij hebben helemaal geen kontakt met buren hier
Zeggen wel gedag enzo maar daar blijft het bij.
Heb het wel geprobeerd maar ze zijn allemaal erg op zichzelf hier.
zo'n man in een rollator schrikt ook wel af hoorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oe das nooit leuk, dat soort feestjes. Tenzij er zomaar iemand bij zit waarmee het klikt.
Wij hebben helemaal geen kontakt met buren hier
Zeggen wel gedag enzo maar daar blijft het bij.
Heb het wel geprobeerd maar ze zijn allemaal erg op zichzelf hier.
een man in een rollator is ook niet alledagsquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zo'n man in een rollator schrikt ook wel af hoor![]()
Rollatorpullingquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:33 schreef Eilanden het volgende:
Volgens mij wordt die rollator bij pascal in de buurt op een alternatieve manier gebruikt
sneeuwscooter hadden ze wel dit jaarquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:33 schreef Eilanden het volgende:
Volgens mij wordt die rollator bij pascal in de buurt op een alternatieve manier gebruikt
scheelt dat je al binnen zit danquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:57 schreef borisz het volgende:
wij moeten waatschijnlijk ook over +-30 min naar binnen, het gedonder was al los
terwijl het echt een prestatie zou zijnquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zo'n man in een rollator schrikt ook wel af hoor![]()
cdtjes van Gorki zijn binnen gekomen mm, leuke albumsquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:58 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Danko Lazovic.
Het weer in Spakenburg was goed, de vis ook, alleen het resultaat niet zo.... Jammer.
Mooi zo! Nu de rest nog.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
cdtjes van Gorki zijn binnen gekomen mm, leuke albums
Dat is het Spaanse origineel van Vanilla Sky. Persoonlijk vind ik Abre los ojos veel beter dan het slappe Hollywood-aftrekselquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:06 schreef borisz het volgende:
PH Ik heb ook een dvdtje gekregen is Abre Los Ojos(open your eyes) een leuke film?hij krijgt een 7,8 bij de database
oki, vanilla sky ook nog nooit gezienquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat is het Spaanse origineel van Vanilla Sky. Persoonlijk vind ik Abre los ojos veel beter dan het slappe Hollywood-aftreksel
Ja de eerste bekerwedstrijdquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:13 schreef methodmich het volgende:
Netjes tong. Districtsbeker?
ja wat eilanden zegtquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:06 schreef borisz het volgende:
PH Ik heb ook een dvdtje gekregen is Abre Los Ojos(open your eyes) een leuke film?hij krijgt een 7,8 bij de database
Ik heb het pas drie keer gekicked vandaagquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:04 schreef tong80 het volgende:
Is er iemand die het langs de lijn topic kan vinden ?
Ik was nog niet in het sportforum geweestquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb het pas drie keer gekicked vandaag
Second thatquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat is het Spaanse origineel van Vanilla Sky. Persoonlijk vind ik Abre los ojos veel beter dan het slappe Hollywood-aftreksel
*noteert de titelquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:02 schreef D1 het volgende:
[..]
Second that
Kijk dan ook ff Mar Adentro. Ook een superfilm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |