slagroomquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:20 schreef dndiek het volgende:
Lekker koffie met gebak![]()
Wat voor gebak... ?
Hij loopt alleen maar naast zijn schoenenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeg ben je nou nog niet weggelopen op je nieuwe schoenen?
Die spreek ik bijna nooit in. Ik bel later wel terugquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:16 schreef VoreG het volgende:
Voicemails inspreken. Heb ik nog meer het gevoel alsof ik tegen een muur sta te praten
Precies, ze worden meestal toch nooit afgeluisterd.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die spreek ik bijna nooit in. Ik bel later wel terug
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:11 schreef borisz het volgende:
[afbeelding]
de borrelnootjes staan klaar
familie is dr nuquote:
Wat doe je dan hier?.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:12 schreef borisz het volgende:
[..]
familie is dr nu![]()
kennissen/vrienden zijn allemaal op vakantie
toch een leuk bedrag nog geincasseerd![]()
ff wat tussenstanden uit engeland opvragenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat doe je dan hier?.
Ga bij je familie zitten![]()
Okeequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:16 schreef borisz het volgende:
[..]
ff wat tussenstanden uit engeland opvragen![]()
Nog bedankt voor de fotoquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:05 schreef Bjoro het volgende:
straks naar de bruiloft van onze buren......ik ben bang dat we alleen wat andere buren (2 ongeveer) kennen en verder niemand
vind je het wat ???quote:
Ik vind het leukquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vind je het wat ???
of zeg je van......mwoah
mooiquote:
oepsquote:Het is wel Cessna
Oe das nooit leuk, dat soort feestjes. Tenzij er zomaar iemand bij zit waarmee het klikt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:05 schreef Bjoro het volgende:
straks naar de bruiloft van onze buren......ik ben bang dat we alleen wat andere buren (2 ongeveer) kennen en verder niemand
Musgien schrik dat Uteregse aksent wel uhn bietje af waorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oe das nooit leuk, dat soort feestjes. Tenzij er zomaar iemand bij zit waarmee het klikt.
Wij hebben helemaal geen kontakt met buren hier
Zeggen wel gedag enzo maar daar blijft het bij.
Heb het wel geprobeerd maar ze zijn allemaal erg op zichzelf hier.
zo'n man in een rollator schrikt ook wel af hoorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oe das nooit leuk, dat soort feestjes. Tenzij er zomaar iemand bij zit waarmee het klikt.
Wij hebben helemaal geen kontakt met buren hier
Zeggen wel gedag enzo maar daar blijft het bij.
Heb het wel geprobeerd maar ze zijn allemaal erg op zichzelf hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |