quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:16 schreef vosss het volgende:
Ik heb op dit moment een 19-jarige roodharige fuckbuddy
...en wie was er nou gefrustreerdquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:17 schreef Aarde het volgende:
roodharigen dames zijn bitches! allemaal... van die geniepige, achterbakse gefrustreerde kenaus... dat zijn het!
zo
dat ook weer van mijn hart
Marco weet er alles van.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:26 schreef P-azz het volgende:
rood is geil!
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:17 schreef Aarde het volgende:
roodharigen dames zijn bitches! allemaal... van die geniepige, achterbakse gefrustreerde kenaus... dat zijn het!
zo
vertelquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:52 schreef Furia het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat kan ik geheel onderschrijven!
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:17 schreef Aarde het volgende:
zo
dat zeggen ze allemaal !quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:00 schreef freecell het volgende:
[afbeelding]
En toch ben ik best aardig
Kijk danquote:
Ik ben nog nooit een vriendelijke of neutrale roodharige tegengekomen, het zijn gewoon allemaal bitches. En niet zo'n klein beetje ook. Gewoon ronduit vuilquote:
Zeg je dat soort dingen ook over Marokkanen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:20 schreef Furia het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit een vriendelijke of neutrale roodharige tegengekomen, het zijn gewoon allemaal bitches. En niet zo'n klein beetje ook. Gewoon ronduit vuilNiet te vertrouwen! En ja, ik heb er genoeg gezien!
*foto maakt*quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:24 schreef piere het volgende:
[..]
jammer dat dat niet in je fotoboek te zien is![]()
Wat hebben Marokkanen hiermee te maken? Misschien dat ze anders zijn tegenover mannen, maar ik vind het grote BITCHES! Zo!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Zeg je dat soort dingen ook over Marokkanen?
Ik ken genoeg lieve roodharigen, al hebben ze vaak wel een vorm van temperament, maar als je zo'n vrouwtje al niet kan temmen...![]()
Mannen met rood haar zijn trouwens vaak juist verlegen en lief
Nee jij bent lekkerquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:20 schreef Furia het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit een vriendelijke of neutrale roodharige tegengekomen, het zijn gewoon allemaal bitches. En niet zo'n klein beetje ook. Gewoon ronduit vuilNiet te vertrouwen! En ja, ik heb er genoeg gezien!
Het generaliseren misschien?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:45 schreef Furia het volgende:
[..]
Wat hebben Marokkanen hiermee te maken? Misschien dat ze anders zijn tegenover mannen, maar ik vind het grote BITCHES! Zo!![]()
Jij bent man, jij bent voor hen een mogelijkheid om meer sex te hebbenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Het generaliseren misschien?
Ik ken een aardig stel roodharigen in mijn omgeving, de meesten daarvan vallen onder de aardigste personen die ik ken.
ik wel, damn proud of it. Geen enkel meisje wordt zoveel bewonderd overal op de wereld als een roodharig meisje.quote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:51 schreef Furia het volgende:
[..]
Jij bent man, jij bent voor hen een mogelijkheid om meer sex te hebben![]()
Way too much info.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
daar heb ik dan wel weer sex mee
Dus jij dacht dat ik verloofd was maar geen sex met 'r had?quote:
Dat is jouw kijk op de zaak, je weet niet hoe zij erover denken. Ondanks dit kun je nog steeds voor hen een mogelijkheid zijn om sex mee te hebben.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik had het o.a. over mijn moeder, mijn beste vriendin en een stel andere goede vriendinnen van me. Ik heb met allen nog nooit sex gehad en ik ben dat ook niet van plan, zij ook niet.
Tenslotte mijn verloofde, ook rood, daar heb ik dan wel weer sex mee
Verloofd maar nog niet getrouwdquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dus jij dacht dat ik verloofd was maar geen sec met 'r had?
Donkerblondquote:oe mij maar een meisje met donkerblond haar
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:24 schreef jaha het volgende:
Donkerblond
Ik vind meisjes met wit-blond, diep rood of gitzwart haar meestal het mooist. Uitgeproken haarkleuren vind ik het mooist...
Merel ?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb altijd al een zwak voor roodharigen gehad en nu ga ik met een roodharige trouwen![]()
Vaak inderdaad maar niet altijd. Ik heb van nature rood haar, maar heb geen sproeten en ben net hartstikke bruin van mijn vakantie teruggekomen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:19 schreef LoggedIn het volgende:
Vaak hebben ze ook van die lelijke huge-ass sproeten erbij, en een huidskleur waar de gemiddelde papierfabrikant jaloers van wordt
Ik heb wel sproeten, maar geen ontzettend bleke huid. Ik ben lekker bruin teruggekomen van vakantie.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:59 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Vaak inderdaad maar niet altijd. Ik heb van nature rood haar, maar heb geen sproeten en ben net hartstikke bruin van mijn vakantie teruggekomen.
Jij bent nu zelf ook een allochtoon.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:12 schreef SeLang het volgende:
niet-allochtone
Wacht maar totdat 'ie een echte rooie heeft gehadquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:33 schreef Salsagirl het volgende:
Ik heb zwart haar en hoor me vriend ook niet klagen...![]()
Zie post onder Salsagirl.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:36 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Wacht maar totdat 'ie een echte rooie heeft gehad![]()
Het is dat je een Feyenoorder bent..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:36 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Wacht maar totdat 'ie een echte rooie heeft gehad![]()
Je weet niet wat je mistquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:38 schreef Camplo het volgende:
[..]
Zie post onder Salsagirl.
Die komt er niet![]()
![]()
Seks, want die krijg ik genoeg bij iemand met zwart haar, en een tintje en Spaanse rootsquote:
Je kent de Schotten?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:39 schreef Camplo het volgende:
[..]
Seks, want die krijg ik genoeg bij iemand met zwart haar, en een tintje en Spaanse roots
witte puddingbenen valt wel mee hoor, de sproetjes zijn lief en in de zon gewoon regelmatig smeren.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:36 schreef Camplo het volgende:
Moet er niet aan denken. Zo'n echte roodharige
Witte puddingbenen, sproeten, 1 minuut zon en al een kreeft.
Rood schaamhaar
Bah
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:45 schreef Camplo het volgende:
Bah nee echt niet. Geen rooien voor mij. No offence hoorde dat ze aant uitsterven waren (echte rooie) en dat vind ik geen slechte ontwikkeling.
Weet ik (is ook logisch, overigens), maar ik reageerde op de "goede ontwikkeling"quote:
Okay, haha hoef je het niet mee eens te zijnquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:50 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Weet ik (is ook logisch, overigens), maar ik reageerde op de "goede ontwikkeling"
sukkel, als de echte rooien zouden uitsterven dan zou een van de beste meisjes die ik ooit mocht beminnen niet meer bestaan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:45 schreef Camplo het volgende:
Bah nee echt niet. Geen rooien voor mij. No offence hoorde dat ze aant uitsterven waren (echte rooie) en dat vind ik geen slechte ontwikkeling.
rode haren en brasilian rootsquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:39 schreef Camplo het volgende:
[..]
Seks, want die krijg ik genoeg bij iemand met zwart haar, en een tintje en Spaanse roots
Lock & Loadquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:49 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
sukkel, als de echte rooien zouden uitsterven dan zou een van de beste meisjes die ik ooit mocht beminnen niet meer bestaan.
of je neemt je woorden terug of we hebben vanaf nu ruzie!![]()
Sterker nog, waar is zequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Was de Lupa Solitaria grap al ingekopt?
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:49 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Die moet je ook verdienen, man!
Wat kost dat danquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:49 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Die moet je ook verdienen, man!
Gewoon je rode haar langer laten groeien, of een roodhaar liefhebber vinden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:39 schreef scrub_nurse het volgende:
*meldt*
witte huid, sproetjes, snel verbranden (factor 60 van lóreal doet wonderen!), allemaal ja!
meer sex:![]()
Dit zal helaas het uithoudings niet verhogen denk ikquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:54 schreef Sylvana het volgende:
ik ga me haar maar rood verfen dan, sta al veel te lang droog ( mede door vakantie met me ouders)
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:05 schreef -Wolf- het volgende:
ik wacht nog steeds op de eerste foto van een KNAPPE roodharige.
Angie Everhart? Chasey Lain?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:33 schreef Averon het volgende:
Close, maar nog niet perfect. Ik wou er niet voor weglopen maar naar toe lopen en mijn best doen
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:25 schreef Elegy het volgende:
Rood haar = blanke huid.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:59 schreef _Floddertje_ het volgende:
Vaak inderdaad maar niet altijd. Ik heb van nature rood haar, maar heb geen sproeten en ben net hartstikke bruin van mijn vakantie teruggekomen.
Ja je bleef een tijd geleden op het station te Groningen naar mij starenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb altijd al een zwak voor roodharigen gehad en nu ga ik met een roodharige trouwen![]()
- edit - poppetje gezien, kastje weer dichtquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:14 schreef Averon het volgende:
Foto?
Dan kunenn we zeggen of het mooi rood is
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:31 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ja je bleef een tijd geleden op het station te Groningen naar mij staren
Passed the test. Geen probleem.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:57 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Floddertje vroeger:
[afbeelding]
Floddertje nu:
[afbeelding]
quote:
Huh???quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:57 schreef Averon het volgende:
[..]
moet ... ...urge .... weerstaan ... om ... opmerking te maken ..... argh!!!!
"no, thank you !"
Of ik ik maak te moeilijke opmerkingen, of je ben te onschuldig om ze te snappen.quote:
hoeft niet, ja kan ook met mij gaan omgaan..quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:08 schreef Mrsgod het volgende:
Dus dat is het, ik moet gewoon rood verven!
In dat geval zal ik wel te onschuldig zijn want ik begrijp er geen reet van.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:01 schreef Averon het volgende:
Geen bijbedoeling gezocht of gezien.
alsof ze jou wilquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:09 schreef murp het volgende:
[..]
hoeft niet, ja kan ook met mij gaan omgaan..
quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:13 schreef murp het volgende:
[..]
jij wou het zeker eerder vragen?
kutnoob..
quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:14 schreef menininha het volgende:
[..]
neuk geen vrouwen.
Ben hier langer dan jij, ben kloontje
Heb ik ook gelezen... en dan weet je meteen waarom ze zo geil doen en zo...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:45 schreef Camplo het volgende:
Omdat ze droog staanquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:37 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Heb ik ook gelezen... en dan weet je meteen waarom ze zo geil doen en zo...
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:37 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Heb ik ook gelezen... en dan weet je meteen waarom ze zo geil doen en zo...
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:58 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
!
Zou dat 't zijn?
Heb persoonlijk trouwens geen ervaring; de paar roodharige meisjes die ik ken, hebben er volgens mij een ETOS-verpakking hennapoeder doorheen gegooid, dus geen écht rood haar (en dat is maar beter ook, denk ik dan).
Ligt 't aan mij, of doet iedereen hier alsof we omkomen in de roodharigen? Ik bedoel: échte roodharigen, geen neppers of fakers of kappersrooien, maar the real thing. En daar voeg ik ff aan toe dat the real thing wat mij betreft lekker binnen mag blijven zitten met de gordijnen dicht, fuck wat een lelijke wijven zijn dat![]()
Geen wimpers
Blanco ogen
Vlekken en sproeten all over the place
Allergie-gevoelig (vandaar die vlekken)
Doorschijnend wit
En dan dragen ze ook nog bij voorkeur zwarte kleren, zodat je 't liefst meteen jankend naast de hond in z'n mand gaat liggen
Zouden ze ergens naar ruiken(My guess: NEE)
Donker haar + donkere ogen![]()
![]()
![]()
Geen ervaring, vandaar dat je zo doetquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:58 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
!
Zou dat 't zijn?
Heb persoonlijk trouwens geen ervaring; de paar roodharige meisjes die ik ken, hebben er volgens mij een ETOS-verpakking hennapoeder doorheen gegooid, dus geen écht rood haar (en dat is maar beter ook, denk ik dan).
Ligt 't aan mij, of doet iedereen hier alsof we omkomen in de roodharigen? Ik bedoel: échte roodharigen, geen neppers of fakers of kappersrooien, maar the real thing. En daar voeg ik ff aan toe dat the real thing wat mij betreft lekker binnen mag blijven zitten met de gordijnen dicht, fuck wat een lelijke wijven zijn dat![]()
Geen wimpers
Blanco ogen
Vlekken en sproeten all over the place
Allergie-gevoelig (vandaar die vlekken)
Doorschijnend wit
En dan dragen ze ook nog bij voorkeur zwarte kleren, zodat je 't liefst meteen jankend naast de hond in z'n mand gaat liggen
Zouden ze ergens naar ruiken(My guess: NEE)
Donker haar + donkere ogen![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |