*foto maakt*quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:24 schreef piere het volgende:
[..]
jammer dat dat niet in je fotoboek te zien is![]()
Wat hebben Marokkanen hiermee te maken? Misschien dat ze anders zijn tegenover mannen, maar ik vind het grote BITCHES! Zo!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Zeg je dat soort dingen ook over Marokkanen?
Ik ken genoeg lieve roodharigen, al hebben ze vaak wel een vorm van temperament, maar als je zo'n vrouwtje al niet kan temmen...![]()
Mannen met rood haar zijn trouwens vaak juist verlegen en lief
Nee jij bent lekkerquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:20 schreef Furia het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit een vriendelijke of neutrale roodharige tegengekomen, het zijn gewoon allemaal bitches. En niet zo'n klein beetje ook. Gewoon ronduit vuilNiet te vertrouwen! En ja, ik heb er genoeg gezien!
Het generaliseren misschien?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:45 schreef Furia het volgende:
[..]
Wat hebben Marokkanen hiermee te maken? Misschien dat ze anders zijn tegenover mannen, maar ik vind het grote BITCHES! Zo!![]()
Jij bent man, jij bent voor hen een mogelijkheid om meer sex te hebbenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Het generaliseren misschien?
Ik ken een aardig stel roodharigen in mijn omgeving, de meesten daarvan vallen onder de aardigste personen die ik ken.
ik wel, damn proud of it. Geen enkel meisje wordt zoveel bewonderd overal op de wereld als een roodharig meisje.quote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:51 schreef Furia het volgende:
[..]
Jij bent man, jij bent voor hen een mogelijkheid om meer sex te hebben![]()
Way too much info.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
daar heb ik dan wel weer sex mee
Dus jij dacht dat ik verloofd was maar geen sex met 'r had?quote:
Dat is jouw kijk op de zaak, je weet niet hoe zij erover denken. Ondanks dit kun je nog steeds voor hen een mogelijkheid zijn om sex mee te hebben.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik had het o.a. over mijn moeder, mijn beste vriendin en een stel andere goede vriendinnen van me. Ik heb met allen nog nooit sex gehad en ik ben dat ook niet van plan, zij ook niet.
Tenslotte mijn verloofde, ook rood, daar heb ik dan wel weer sex mee
Verloofd maar nog niet getrouwdquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dus jij dacht dat ik verloofd was maar geen sec met 'r had?
Donkerblondquote:oe mij maar een meisje met donkerblond haar
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:24 schreef jaha het volgende:
Donkerblond
Ik vind meisjes met wit-blond, diep rood of gitzwart haar meestal het mooist. Uitgeproken haarkleuren vind ik het mooist...
Merel ?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb altijd al een zwak voor roodharigen gehad en nu ga ik met een roodharige trouwen![]()
Vaak inderdaad maar niet altijd. Ik heb van nature rood haar, maar heb geen sproeten en ben net hartstikke bruin van mijn vakantie teruggekomen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:19 schreef LoggedIn het volgende:
Vaak hebben ze ook van die lelijke huge-ass sproeten erbij, en een huidskleur waar de gemiddelde papierfabrikant jaloers van wordt
Ik heb wel sproeten, maar geen ontzettend bleke huid. Ik ben lekker bruin teruggekomen van vakantie.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:59 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Vaak inderdaad maar niet altijd. Ik heb van nature rood haar, maar heb geen sproeten en ben net hartstikke bruin van mijn vakantie teruggekomen.
Jij bent nu zelf ook een allochtoon.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:12 schreef SeLang het volgende:
niet-allochtone
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |