Wacht maar totdat 'ie een echte rooie heeft gehadquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:33 schreef Salsagirl het volgende:
Ik heb zwart haar en hoor me vriend ook niet klagen...![]()
Zie post onder Salsagirl.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:36 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Wacht maar totdat 'ie een echte rooie heeft gehad![]()
Het is dat je een Feyenoorder bent..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:36 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Wacht maar totdat 'ie een echte rooie heeft gehad![]()
Je weet niet wat je mistquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:38 schreef Camplo het volgende:
[..]
Zie post onder Salsagirl.
Die komt er niet![]()
![]()
Seks, want die krijg ik genoeg bij iemand met zwart haar, en een tintje en Spaanse rootsquote:
Je kent de Schotten?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:39 schreef Camplo het volgende:
[..]
Seks, want die krijg ik genoeg bij iemand met zwart haar, en een tintje en Spaanse roots
witte puddingbenen valt wel mee hoor, de sproetjes zijn lief en in de zon gewoon regelmatig smeren.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:36 schreef Camplo het volgende:
Moet er niet aan denken. Zo'n echte roodharige
Witte puddingbenen, sproeten, 1 minuut zon en al een kreeft.
Rood schaamhaar
Bah
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:45 schreef Camplo het volgende:
Bah nee echt niet. Geen rooien voor mij. No offence hoorde dat ze aant uitsterven waren (echte rooie) en dat vind ik geen slechte ontwikkeling.
Weet ik (is ook logisch, overigens), maar ik reageerde op de "goede ontwikkeling"quote:
Okay, haha hoef je het niet mee eens te zijnquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:50 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Weet ik (is ook logisch, overigens), maar ik reageerde op de "goede ontwikkeling"
sukkel, als de echte rooien zouden uitsterven dan zou een van de beste meisjes die ik ooit mocht beminnen niet meer bestaan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:45 schreef Camplo het volgende:
Bah nee echt niet. Geen rooien voor mij. No offence hoorde dat ze aant uitsterven waren (echte rooie) en dat vind ik geen slechte ontwikkeling.
rode haren en brasilian rootsquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:39 schreef Camplo het volgende:
[..]
Seks, want die krijg ik genoeg bij iemand met zwart haar, en een tintje en Spaanse roots
Lock & Loadquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:49 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
sukkel, als de echte rooien zouden uitsterven dan zou een van de beste meisjes die ik ooit mocht beminnen niet meer bestaan.
of je neemt je woorden terug of we hebben vanaf nu ruzie!![]()
Sterker nog, waar is zequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Was de Lupa Solitaria grap al ingekopt?
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:49 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Die moet je ook verdienen, man!
Wat kost dat danquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:49 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Die moet je ook verdienen, man!
Gewoon je rode haar langer laten groeien, of een roodhaar liefhebber vinden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:39 schreef scrub_nurse het volgende:
*meldt*
witte huid, sproetjes, snel verbranden (factor 60 van lóreal doet wonderen!), allemaal ja!
meer sex:![]()
Dit zal helaas het uithoudings niet verhogen denk ikquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:54 schreef Sylvana het volgende:
ik ga me haar maar rood verfen dan, sta al veel te lang droog ( mede door vakantie met me ouders)
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:05 schreef -Wolf- het volgende:
ik wacht nog steeds op de eerste foto van een KNAPPE roodharige.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |