quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:50 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Ja 1.7 mb is leuk maar 2.5 is nog leuker
ook voor private torrents?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:49 schreef oinkoink12 het volgende:
Ja je kan een torrent inladen en dan zeggen hoesnel je je upload wil faken, dus je doet gewooniets van 10mbit ofzo. (bij meer hebben ze t door). en dan zet je em een minuutje aan. Ik heb nu al iets van 700 gig gefaked in een uurtje
wat moet je met me danquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:59 schreef tonks het volgende:
IK wil der!
Het heet Jogabonito.ratio.master. Ik zeg niet waar hij te krijgen is, maar het is freeware dus google doet wonderen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:14 schreef Piovan het volgende:
Oinkoink, metwelk programma doe je dat?
Ik dank u.
1.69gb per dag.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:06 schreef oinkoink12 het volgende:
hangt van de tracker af. op de 4 waar ik het heb geprobeerd, ben ik maar 1x gebanned, maarja dat kwam omdat ik in 2 minuten 1000 terabyte had gefaked, dat geloofden ze niet helemaal.
Maar op dit screenshot kanje zien hoe ik van 1.01 ratio gister nu al hoger zit. zonder wat te doen.
[afbeelding]
uploaden ??????quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:46 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
1.69gb per dag.dat doe ik in 8 minuten.
![]()
![]()
Nee.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:46 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
![]()
![]()
hoe had je hem ingesteld?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:22 schreef tonks het volgende:
Oja pwtorrents.net was er niet zo blij mee!
1.69 x 1024 / 8 / 60 = 3,6MBPS = 28.8 MBits per seconde..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:46 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
![]()
![]()
roflcake..quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:22 schreef Piovan het volgende:
Damn, heb ik hem vannacht laten doorlopen
[afbeelding]
Kan je dit terufdraaien?
Hahahaquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:22 schreef Piovan het volgende:
Damn, heb ik hem vannacht laten doorlopen
[afbeelding]
Kan je dit terufdraaien?
Piovan, je kunt het heel simpel verhelpenquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:57 schreef Piovan het volgende:
Shit men.
Hoe?quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Piovan, je kunt het heel simpel verhelpen
piovan en jij kunnen de download zo fixxen hoor. . binnen een minuut is het weer een beetje normaalquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:00 schreef wobbel het volgende:
Jahik heb ze een PM gestuurd dat 't niet helemaal goed werkt
open die ratio masterquote:
gewoon zeggen dat het je broertje was!quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:08 schreef Piovan het volgende:
Gaat niet, gat maar tot 100 %, en de grootste is 4,36
Vind het eigenlijk wel een uitkomst, nu met al het gedoe van brein en de upc die zomaar klantgegevens uitdeelt wil ik het wat rustiger aan gaan doen. (had de afgelopen maanden een belachelijk hoog dataverbruik, weet iemand wanneer je in de gevarenzone komt, hoeveel je dan moet up/downloaden?)quote:
Als je niet wilt uploaden, neem dan een news account.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:36 schreef Niek. het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk wel een uitkomst, nu met al het gedoe van brein en de upc die zomaar klantgegevens uitdeelt wil ik het wat rustiger aan gaan doen. (had de afgelopen maanden een belachelijk hoog dataverbruik, weet iemand wanneer je in de gevarenzone komt, hoeveel je dan moet up/downloaden?)
Tuurlijk het is niet helemaal eerlijk maar daar maak ik me weinig druk om, nu upload ik ook puur om mn ratio goed te houden neit omdat ik perse mn gedownloade dingen met anderen wil delen.
ik download omdat ik neit voor elke film/game/programma wil betalen (goede games en films koop ik gewoon slechte films welke ik anders niet zou kopen/zien in de bios die download ik) dus daarom heb ik geen zin om te betalen voor een news account.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:38 schreef jelle.k het volgende:
[..]
Als je niet wilt uploaden, neem dan een news account.
Maar ga bittorrent netwerken niet verzieken![]()
Ik heb ook al een ip-ban verdient daarquote:Op maandag 21 augustus 2006 09:33 schreef wobbel het volgende:
http://www.digitor.nl/error_pages/forbidden.html
Het is inderdaad niet helemaal eerlijk nee, maar daar kan ik me weinig over druk maken. Ik doe het vooral om geen gedoe te krijgen met organisaties als brein, Had in vanaf 15tot het eind van Juni een dataverbruik van 100Gb, in Juli 164Gb en zit voor deze maand op de 52Gb. Vind dat zelf nogal erg hoor en om nou problemen te voorkomen is zo'n ratiomaster wel handig, scheelt mij vele gb's aan uploaden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:30 schreef Emu het volgende:
Leuk maar zo help je natuurlijk wel het hele idee van private trackers om zeep....
En als iedereen dit gaat doen download je op termijn net zoals bij publieke trackers tegen 5kb/s ipv 800 kb/sec...
Ik gebruik zo een ratiomaster dan ook liever niet, zelfs al heb ik een uploadlimiet van 10gb per maand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |