abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41024330
Leuk maar zo help je natuurlijk wel het hele idee van private trackers om zeep....

En als iedereen dit gaat doen download je op termijn net zoals bij publieke trackers tegen 5kb/s ipv 800 kb/sec...

Ik gebruik zo een ratiomaster dan ook liever niet, zelfs al heb ik een uploadlimiet van 10gb per maand.
pi_41025442
quote:
Ik heb ook al een ip-ban verdient daar Even allemaal 9ens invullen bij upload en je staat in een keer vele peta bytes in de + viel dus een beetje erg op.
pi_41025560
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 11:30 schreef Emu het volgende:
Leuk maar zo help je natuurlijk wel het hele idee van private trackers om zeep....

En als iedereen dit gaat doen download je op termijn net zoals bij publieke trackers tegen 5kb/s ipv 800 kb/sec...

Ik gebruik zo een ratiomaster dan ook liever niet, zelfs al heb ik een uploadlimiet van 10gb per maand.
Het is inderdaad niet helemaal eerlijk nee, maar daar kan ik me weinig over druk maken. Ik doe het vooral om geen gedoe te krijgen met organisaties als brein, Had in vanaf 15tot het eind van Juni een dataverbruik van 100Gb, in Juli 164Gb en zit voor deze maand op de 52Gb. Vind dat zelf nogal erg hoor en om nou problemen te voorkomen is zo'n ratiomaster wel handig, scheelt mij vele gb's aan uploaden.
  maandag 21 augustus 2006 @ 12:20:01 #54
149308 Pindax0r
Je weet ik ben capabel
pi_41025731
Eigenlijk vind ik het ook lame en ik upload nogsteeds m'n gedownloade torrents tot een ratio van 1.2 maar het staat wel leuk als je ff met ratio master een paar TB erbij upload
Binnenlandse zaken exclusive
pi_41041937
Handig programma, scheelt me hopelijk een paar bans wegens lage ratio
"If the last Pope was called JOHN PAUL, the new one shoulda been called GEORGE RINGO."
- Noel Gallagher
pi_41092556
Ach jah, tis ook meer voor de lol dan dat het echt nodig is
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')